IV

22 3 2
                                    

SMUT ALERT (zaznaczę wam jak zwykle, nie ma za co)

Pov-Wilhelm

*
Już w kościach czułem, że starszy zbiera się by dać mi wykład. Nie chciałem do tego dopuścić, więc zarzuciłem ręce za kark starszego i delikatnie go pocałowałem. Po chwili się odsunąłem by nabrać powietrza i tym razem byłem odważniejszy, w pewnym momencie nawet Yuan zaczął oddawać pocałunek, a nawet zaczął prosić o dostęp który mu dałem bez zastanowienia. Ponownie oderwaliśmy się od siebie by ponownie nabrać powietrza po czym szybko do siebie wróciliśmy. Tym razem dało sie wyczuć pożądanie. Starszy posadził mnie na pralce i poczułem, że podwija moją koszulkę i kładzie rękę na okolicy moich żeber przez co lekko jęknąłem.

Odchyliłem głowę do tyłu na co starszy całował mnie po szyi. A ja położyłem mu ręce na plecach. Nagle starszy wsunął dłonie pod moje pośladki i podniósł mnie i zaniósł mnie do swojej sypialni kładąc mnie na łóżku. Na co ja zacząłem rozpinać mu koszule, starszy mi pomógł i zdjął ją do końca. Jeździłem palcami po jego klatce piersiowej. A ten tylko szybko zdjął mi koszulkę, a ja przyciągnąłem go do pocałunku.

Po przerwaniu pocałunku odepchnąłem go zdejmując spodnie. Następnie robiąc to samo z spodniami A-Yuanka, starszy znowu przyciągnął mnie do siebie kładąc mnie pod sobą, a ja jeździłem opuszkami palców po jego klatce piersiowej zbliżając się do jego bokserek. Zachaczyłem tylko szybko o gumkę od ostatniej warstwy ubrania. Starszy od razu mi pomógł ze zdjęciem jego bielizny, teraz tylko ja byłem ubrany w bokserki. Których A-Yuan szybko się pozbył, pierwszy raz widziałem go w całej okazałości i nie powiem chciałbym widzieć to częściej i również pierwszy raz widziałem go takiego rozgrzanego naprawdę chciał tego co zaraz ma się wydarzyć. Nagle jego ręka pojawiła się na moim przyrodzeniu na co głośniej sapnąłem.

Kruczowłosy całował mnie po całej klatce piersiowej zostawiając na niej mokre ślady po pocałunku. Wziął swoją rękę z mojego penisa i przeniósł ją na moje biodro. A kiedy przeniósł swoje swoje usta na moją szyje na co ja sapnąłem i odchyliłem głowę do tyłu. A jak starszy pozostawił na niej kilka czerwonych śladów zarumieniłem się jeszcze bardziej chociaż wątpię, że to jest jeszcze możliwe.

Starszy jeszcze przez dość długi czas jeździł palcami po moim ciele najbardziej skupiał się jednak najbardziej na moim przyrodzeniu. Nie powiem odpowiadało mi to bardziej, ale kiedy A-Yuan rozchylił moje nogi wiedziałem, że zbliżamy się do najbardziej wyczekiwanej przeze mnie interakcji.

-Pośliń- odparł przybliżające trzy palce do moich ust na co ja posłusznie to zrobiłem.

Kiedy uznał, że już moze je zabrać przybliżył pierwszy palec do mojego wejścia wsadzając powoli go do końca powoli nim poruszając. Na początku się spiąłem ale kiedy dołożył kolejny palec robiąc tak zwane nożyce. Kiedy wszystkie palce były już we mnie jęknąłem głośniej i zacząłem nabijać się na jego palce. Ale starszy wyjął je szybko i zastąpił je czymś większym jego penisem. I powoli zaczął się we mnie poruszać a ja wbiłem mu paznokcie w ramię. Kiedy wiedziałem, że jestem już prawie na szczycie chciałem dołożyć rękę na mojego penisa ale starszy mnie wyprzedził łapiąc mnie za nadgarstki i umiejscowił je nad moją głową.

Po chwili starszy doszedł i jęknął cicho a po chwili doszedłem i ja. Starszy wyszedł ze mnie po chwili i położył się obok mnie. A ja położyłem się na boku i wtuliłem się w niego.

Jak nasze oddechy się uspokoiły ja narzuciłem szybko na nas kołdrę. I bardziej wtulając się w Yuanka zamknąłem oczy i dość szybko zasnąłem.
**

Nawet nie wiem o której godzinie wstałem, jednak Yuana nie było już obok mnie . Przypomniało mi się, że raczej powinienem się umyć, więc podejrzewając, że starszy jest pewnie u siebie nie kwapiłem sie o ubiór skoro i tak poprzedniej nocy wszystko widział.

ILLEGALOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz