1. Rész: Fekete Furgon

90 6 0
                                    

~Jimin szemszöge~

A reggelem valami ritka szarul indult, mivel hogy az ébresztő órámnak az egész kerületet sikerült felkeltenie, olyan hangos volt, és az ágyból való kikászálódásom során, is sikerült pofára esnem. Még csak el sem kezdődött a nap! Szuper! Na de most itt ülök a konyhában, és iszom a reggeli kávémat egyedül, mert egyke vagyok, anyum a kórházban van, dolgozik reggel óta,és apum szintén reggel óta dolgozik az irodában.

Miután megittam a kávét,elmentem rendbe szedni magam. Fogat mostam,tusoltam és arcot ápoltam.Miután ezekkel végeztem,összeállítottam magamnak egy cukibb szettet, amit egyből le is fotóztam,és tettem ki az insta oldalamra.

Yell0w_MoCHi993

Yell0w_MoCHi993

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

📝🤍💌

305.567 like HoBBie_156 és tovább személyek like-olták a képed

Nagyon szeretem ezt az oldalam,mert itt kitudom magam fejezni, és igazán az lehetek aki vagyok . Éppen szedtem össze a suliba való dolgaim amikor is üzenetet kaptam. Gyorsan megnézetem kitől kaptam. Na ki mástól mint a jó öreg Hobbitól! Hobbi a legjobb barátom már nagyon régóta és nagyon szeretem őt.

DILI BOGYÓ
ÜZENETET KÜLDÖTT NEKED

DILI BOGYÓ

REGGELT!☀️
Mizus Chim Chim?

MOCHI
Neked is💗
Semmi,megvagyok. Készülök a suliba
És veled ?

DILI BOGYÓ
Velem se sok.
Azért írtam hogy jössz-e ma suliba ?

MOCHI
Igen sajnos.Viszont én megyek mert nem akarok elkésni a suliból.
Pusziiii💋

DILI BOGYÓ
Rendben ott tali puszi 💋.

[Időugrás]

Az utolsó óra előtt vagyok ami tesi. Szeretem a tesit,csak át öltözni nem szeretek mert, ilyenkor mindig perverz megjegyzéseket kapok. Indultam Hobbival az oldalamon az öltözőbe. Amikor bementünk mindenki fütyülni és ujjongani kezdett. Sikeresen átöltöztem.Azért az a pár perverz megjegyzés elengedhetetlen volt. Komolyan ha egyszer nem csinálnák,már szinte hiányolnám.Tudom,hogy mindenki engem nézett,ami kicsit irritáló volt,de nem volt vészes. Ezzel csak növelik az önbizalmam.

Vége lett a sulinak éppen tartottam haza felé, már majdnem otthon voltam amikor, is egy fekete furgont láttam megállni a házunk előtt.
Amilyen gyorsan csak tudtam be rohantam a házba,és kérdeztem anyut,hogy miért van egy fekete furgon a ház előtt. Anya kinézett az ablakon és kiabált apának.

Anya csak annyit kiabált:
-Itt vannak!-szinte üvöltötte.Semmi nem értettem és kérdeztem őket hogy mégis mi folyik itt.Csak annyit válaszoltak hogy.-Menj a szobádba és zárt be az ajtót!Addig ne gyere ki amíg mi azt nem mondjuk!-mondta anya. Nagyon megijedtem,hogy fogalmam sem volt hogy mi történik körülöttem.Úgy tettem ahogy anyáék mondták.Majd kb 2 p múlva betörték az ajtót és anyum sikítását hallottam és két lövéshez hasonló durranást.

Féltem,sőt rettegtem.Nem hallottam egy ideje semmit ezért nagyon küszködések árán, de össze szedtem minden bátorságom,és kimentem a szobámból. Végig mentem a folyosón, hogy a nappaliba érjek de ami ott fogadott az maga volt a pokol. Anyum és apum ott feküdtek a padlón vérben úszva,holtan.Oda rohantam hozzájuk és sírva össze estem .Csak velem történhet ilyen.-Miért? Mit tettem amiért ezzel kellet fizetnem?-zokogtam.Majd egyszer csak egy mély férfi hang meg szólalt a mögöttem lévő fotelből.
-Sokat fogsz te még törleszteni a szüleid helyett is kicsi Chim ?-elkezdett felém közeledni. Majd megállt előttem a és nem hittem a szememnek.

-J-Je-Jeon Ju-Jungkook?- kérdeztem félve.
-Igen szívem és egyben az új daddy-d -......

A maffia rabja || Jikook ff  ( szüneteltetve) Where stories live. Discover now