Elrabolt

94 6 0
                                    


~Jimin szemszöge~

Kész.Ennyi.Feladtam.Elvesztettem a fonalat végleg.Beállít egy random pasi a csicskáival ,de ez nem elég neki még be is kell törnie azt a kibaszott ajtót.Még csak most jön a lényeg.Kurvára itt térdelek a nappali közepén,véres minden ruhám,és ha ez nem elég a szüleim is halottak.Most mi a szarhoz fogok én kezdeni egyedül?Ez meg itt azt mondta fél percel ezelőtt,hogy ő az új apucim!

- Most velünk jössz!-mondta
-Először is a faszom vagy te baszki!-kérdeztem tőle ingerültem.Igazból pontosan tudtam kicsoda,de még is kiváncsi voltam rá,hogy mit fog mondani.
-Az az ember aki tönkre fogja tenni az életed.-

Erre a kijelentésre megfogta a felkarom,és felrántott térdelő helyzetből álló helyzetbe.Gyorsan kirántottam a kezem és felrohantam a szobámba.Mielőtt betudott volna jönni,becsaptam VOLNA az ajtót,de oda tudta tenni a lábát.Erősen toltam az ajtót,de sokkal erősebb volt nálam.Gyorsan fogtam a falra felakasztott baseball ütőt amit édes apámtól kaptam.Bele ütöttem amilyen erősen csak tudtam, de nem tudtam ez egész lábába bele ütni az ajtó miatta. A fájdalom miatt visszarántotta a lábát és addig bezártam kulcsra az ajtót.

-Nem tudom hogyan gondoltad,hogy megütsz mivel pontosan tudod ki vagyok. Nem tudtam hogy ehhez is van pofád.Ha szépen most kinyitod az ajtót nem foglak bántani,legalább is nem nagyon...De ha viszont nem nyitod ki az ajtót,akkor én megyek be,de azt nem köszönöd meg.

Most nyissam ki neki? Nem tudom most mit kéne tenni.Lehet érdemesebb lenne kinyitnom.Így is úgy is elfog vinni magával.Nem tudok hova menni ezért kinyitom hát ha kegyelmesebb lessz velem.

Oda mentem kinyitni az ajtót.Ott állt ugyan, de nem hittem el,hogy képes leszek ilyet mondani,de ez a pasi irtó helyes.

Ott állt ugyan, de nem hittem el,hogy képes leszek ilyet mondani,de ez a pasi irtó helyes

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Megragadta megint a felkarom és elvitt a nappaliba.Majd ott valami zsákot húzott valamelyik csicska gyász a fejemre,hátul összekötötte a kezem és berángatott a kocsiba.

Ott ült önfelsége mellettem hátul.Már kb 20 p vagyunk úton és sírógörcs jött rám. Megölte a szüleimet ez a rohadék.Úgy hiányszik Hobi is.Nem fogom kibírni nélkülük.Anya sikolyát sosem fogom elfelejteni és apám pánikba esett arcát.

Még utaztunk egy kicsit majd megálltunk és konkrétan kilökött a kocsi ajtón.Lehúzta a zsákot a fejemről,de a kezemet nem oldozta el.A hirtelen napfénytől kicsit hunyorognom kellett.

De ami ott volt az kicsit furcsának találtam és ijesztőnek.....

A maffia rabja || Jikook ff  ( szüneteltetve) Where stories live. Discover now