~Jimin szemszöge ~Egy kérdés. Mi. A. Fasz?
Most mit mondjak.Szűz vagyok,de most ez mondjam meg neki ? Gyorsan kell valamit mondanom.Az igazat mondom maradjunk annyiban.-I-igen az v-vagyok.-halálra vagyok rémülve.Nem akarom,hogy az vegye el a szüzességem aki elrabolt és megölte a szüleimet.
-Nagyszerű akkor én leszek neked az első😏-mondta fura perverz mosollyal az arcán.De bazdmeg én azt a mosolyt hogy letörölném az arcáról.
-N-ne k-kérlek ne !-zokogtam.Nem akarom,hogy megerőszakoljon.
-Oooo dehogy nem,de ne aggódj nem fog fájni.Annyira😏.-az utolsót nevetve tette hozzá.Egy halvány fényt kapcsolt fel,de csak annyira, hogy kitudjam venni Jungkook alakját. Lassan közeledett felém.Olyan ez a helyzet mint amikor egy ragadozó próbálja meg elejteni a prédáját.Hirtelen a matracra lökött.
Nyekkentem egyet amikor ráestem.Ott helyezkedett el ennek a pici szobának az egyik sarkában volt .Felém mászott és megakart csókolni,de elkezdtem ütögetni és rugdosni.
Lefogta mindkét kezem és ráült a csípőmre.Oda hajolt a fülemhez és mély rekedtes hangán belesuttogott-Jimishi ezt sürgősen fejezd be ha nem akarod,hogy kilegyél kötözve az ágyhoz.-mondta majd a végén kicsit ráharapott a fülemre.
Kicsit kirázott ettől a hideg.Be kell valljam jól esik amit csinál.NEM JIMIN!Bírd a farkadat a gatyádban tartani.Nem lehetsz ilyen hülye.Elrabolt és a szüleimet is megölte akik nem érdemelték meg.Elkezdte a nyakamat apró csókokkal belepni.Akár mennyire is jó nekem ki kell jutnom,mert ez itt megfog erőszakolni ha nem teszem.Amennyire csak tudtam olyan erősen bele térdeltem a tökébe és összeesett én meg lelöktem magamról. Elkezdtem futni az ajtó elé majd.BASZKIIIII! NEM NEM NEM !Bevolt zárva az ajtó.Hülye erre miét nem gondoltam.Ki kell jutnom innen.Ez a szerencsétlen meg,amíg elátkoztam az ajtót mindennek felkelt.Na jó én halott vagyok.Ennyi volt. Végem.Valaki fizesse a temetésem pls.
-Most komolyan azt gondoltad meglóghatsz előlem?-nevetett.
-Kérlek,bármint megteszek csak ne bánts!-
-Eljátszottad az utolsó esélyed is-mondta ördögi nevetés kíséretében.Megfogott és az ágyhoz kötözött.Letépte a ruhát rólam és magáról. Majd úgy ahogy volt belém vágódott.Sikítottam egy nagyot és elkezdtem sírni.Nagyon de nagyon fájt.Még csak nem is tágított meg semmi ilyesmi.Gyorsan kezdett el mozogni és minden lökésnél sikítottam és hangosan sírtam míg neki kellemes nyögések hagyták el a száján.Pár perc múlva elélvezett.
-Ahhhh Jimishi annyira jó vagy hmmm...-és belém élvezett.Undorodtam tőle a lehető legjobban hisz megerőszakolt.A szüleimet is megölte.Hobbit sem láthatom többet.Annyira hiányzik mindenki.Kezdtem el megint sírni.
-Ajjj ne bőgj már mint egy 5 éves.-annyira meg fojtanám.
Felvette a ruháit,majd kinyitotta az ajtót és kiment rajta.Engem meg ott hagyott megszégyenülve.Összetörve.És megalázva.
Na jó ez rohadt szar lett.Elnézést kérek hogy ennyit kellet várni egy ilyen szar részre 😅
YOU ARE READING
A maffia rabja || Jikook ff ( szüneteltetve)
FanfictionAki erre tévedt jámbor az most lapozzon el innen mert ebben a könyvben minden is lesz (főleg sok helyesírási hiba) ami ahhoz kell hogy valaki ne legyen szent! Park Jimin vagyok egy 16 éves gimis srác aki más mint a többiek. 14 éves koromban daddy...