Ijesztő vagy

86 4 1
                                    

~Jungkook szemszöge~

Hihetetlen ez a kis szar zsák. Mit képzel ez magáról? Hogy tervezte azt,hogy meg üt engem? Azt hiszi nem lesz következménye és megúszta a dolgot. Oh ha tudná mi vár szegényre.Sajnálom!Mondjuk így is úgy is megfektetem szóval mindegy. Azért itt a kocsiban a fején a zsákkal eléggé sexy látványt nyújt.Na ha megérkezünk mutatom neki ,kivel is van dolga.

Kicsivel később meg érkeztünk szerény hajlékomba.

Kicsivel később meg érkeztünk szerény hajlékomba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Khm*Khm* szerény.)

Kiszálltam az autóból majd kirántottam magam után a sexy vad macskát.Az egyik idióta barom levette Jiminről a zsákot.Még egy ilyen balfaszt.
-Hányszor megmondtam már baszki,hogy SENKI.SEM.CSINÁL.SEMMIT, amíg nem adok rá engedélyt!-majd ezzel együtt gyomron térdeltem.Kicsit összegörnyedett,de nem esett el. Majd oda fordultam Jiminhez .Látszott rajta hogy megvan rémülve.Aah Istenem de szeretem ezt a nézést!A félelmet.Főleg akkor,hogy ha tőlem félnek.

~Jimin szemszöge~

Hát hogy is mondjam... Kicsit beszartam.Mert az egy dolog hogy valaki tehetős.Na de ez már túlzás .Baszki komolyan mondom hogy magán szigetet is vehetne. És amire végképp nem számítottam az-az,hogy egy csomó fekete öltönyös,fegyveres faszi fogja védeni az egész birtokát.Nem tudom én innen hogyan tervezek megszökni.

-Te most velem jössz szépen és megvitatjuk,hogy még is hogyan gondoltad a ,,megütöm a híres maffia vezért Jeon Jungkookot" című akciód végre hajtását!-mondta eléggé ijesztően nézve rám.Megfogta a derekam és felvett a vállára.
-Engedj el te eszelős barom!-na jó ezt lehet nem kellet volna mondanom mert olyat rábaszott a seggemre.Ennek tuti nyoma marad.

Bementünk a házba,de nem tett le hanem kinyitott egy ajtót és elkezdett lemenni egy lépcsőn.
-Hova viszel?- kérdeztem feszülten
-Semmi közöd hozzá.-mondta teljesen nyugodtad.Majd letette egy sötét szobába.Valószínűsítem hogy a pincében vagyunk.

J-jungkook mit cs-csinálsz?-kérdeztem mert korom sötét volt és csak a lépteit hallottam.
-Mond csak Jimishi..TE NEM TUDOD BEFOGNI A POFÁD HA AZT KÉRIK TŐLED??-ordította.Sikeresen a seggemre estem olyan hirtelen kiabált rám.
-Csak akkor beszélsz ha kérdezlek világos?-
-I-igen.-mondtam sírva.
-Helyes.Jó fiú.-oda jött és végig simított az arcomon.Hagytam neki mert nem akartam,hogy nagyobb bajom legyen belőle.
-Most csak egy kérdésemre kell válaszolnod rendben ?- mondta aranyos és nyugodt hangon.Komolyan mondom ennek a palinak olyan hangulat ingadozásai vannak mint egy kis lánynak aki épp a piros betűs napjain megy keresztül.
-Jó.-mondom feszülten.
-Szűz vagy még ?

...

(Bocsi a helyes írási hibákért 😅❤️)

A maffia rabja || Jikook ff  ( szüneteltetve) Where stories live. Discover now