1.Bölüm

296 18 27
                                    

Kızıl saçlı oğlan okulun yorgunluğuyla kendini yatağa attı.
Gün boyu sarı saçlı oğlanı düşünmüştü
Aklına gelen tek şey Zenitsu'nun onu düşünüyormu? düşüncesiydi
Çünkü onu o kadar tatlı buluyorduki rüyalarına girecek kadar..

Bugün Zenitsu'ya çok yakın davranmıştı aceba Tanjirou'nun onu sevdiğini öğrenmişmiydi?
Öğrensede birşey olmayacaktı pazar günü onu özel bir restorana çağırıp açıklayacaktı.
...
Pazar günü geldi çattı ve Zenitsu'ya haber vermek için telefonunu eline aldı,isimlerden "Zenitsummm" diye kayıtlı olan kişiyi seçti.
Ve yazmaya başladı:
Zenitsu başbaşa bir şeyler içmeye ne dersin?(reşitler)
Yazdı ve sildi çünkü fikrini değiştirmişti,arayackatı.Hemen arama yerine basıp Zenitsu'yu aradı.Telefon hemen açılmıştı Tanjiro buna biraz heyecanlanmış olsada sakinliğini korudu. (🤙neyse kızmayın shshjsgh)
İlk konuşmayı başlatan Zenitsu'ydu,Zenitsu'nun sesinden belliydi
Tanjiro'dan daha da heyecanlıydı.Bu Tanjirou'nun hoşuna gitmişti.Hemen Tanjiro,özel bir restorana gitmek istediğini ve onunla içmek istediğini söylemişti.Zenitsu o söyler söylemez hemen kekeleyerek kabul etti.Tanjiro biraz olsun kızarmaya başlamıştı ve Zenitsu'yu evinden alacağını söyleyip telefonu kapattı.Hemen ne giyeceğini seçmeye başladı,en görkemli kıyafetini seçip güzel kokular sürdü.Artık hazırdı, Zenitsu'yu evinden almak üzere evinden çıktı.Zenitsu'ya yola çıktığını yazdı.
Zenitsu bu mesajı gördüğü zaman hemen dışarıya çıkmıştı.Tanjiro o çıktıktan sonra hemen geldi.Zenitsu arabaya binmiş ve bindiği gibi ortamda büyük bir sessizlik olmuştu.Zenitsu tekrar sessizliği bozup:ee nereye gidiyoruz?, diye sordu.Tanjiro ise bişey demeden sırıttı(pic smile 😏) ve arabayı büyük bir otele doğru çeviri...

Lan noluyo daha birinci bölümdeyiz sjsnsjsjwj
Bu arada bu benim ilk kitabım beğenmeye bilirsiniz zaten aşrı kötü oldu yani göz kanaması için özür dilerim

TanZen:Bir Deli Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin