Keyifli okumalar dilerim♡♡
Bazen geceyi gündüzden çok severiz.Bizi o yıldızlarla içine hapseder.Yukariya baktıkça geçmişimizi aşağıya baktıkça geleceğimizi sorgularız.Belkide ben bu yolu seçtim.Belkide sadece bu yolu...
Yorgun gözlerle etrafıma baktım saat 8.30 geçiyordu.Elime telefonumu alıp telefonda gezinmeye başladım.Mesaj Maddoxtandı.
Maddox:Kızım nerdesin sen?Okulda yoksun.Yine geç kalktın demi?Ben sana demiştim o biralardan içme diye.Sen böyle devam et dönem sonunda görücem seni.
Bu da çok bilmiş arkadaşım Maddox kendisi abimmiş gibi herşeyin içine burnunu sokmayı seviyor.Gerçi bu huyunu sevmiyor da değilim.
Mesajı gördükten sonra mesaj yazmam bir oldu.
M:Buradayım gerizekalı sence nerede olucam?Dün gece biraz fazla kaçırmış olabilirim.Ama yinede iyiyim ben.Ayrıca kafan mı güzel senin bu saatte neden yazıyorsun?
Hemen mesajı gördüğü gibi anında mesajı yolladı.
Maddox:Biraz fazla mı?Saatin kaç olduğunun farkındasındır umarım çünkü okul var.Ve sen hazırlanmak yerine bana mesaj yazıyorsun.AYRICA BANA GERIZEKALI DEMEYİ KES.
M:Farkındayım zaten yorgunum ayrıca. Hoca neden gelmediğimi sorarsa bir şey uydurup geçiştir.Ve bana diyene bak derste olduğu halde gelmiş bana yazıyor.
Maddox:Hadi ya bak seni çok özledim.Kanki anlıyorum şu aralar canın sıkkın ama bare hatırıma gel nolurrr:(
M:Nerdesin?
Maddox:Afedersinde okuldayım.
M:Onu demiyorum mal.
Evet biricik arkadaşımla yazıştıktan sonra hızlıca hazırlanıp annemlere bir şey demeden okula gitmiştim. Ve bunu yazışırken yapmıştım.
M:Nerdesin?
Maddox:Sahiden geldin mi? Ne ara geldin lan?
M:Orası bende kalsın;)
Maddox:Bak doğruyu söyle gerçekten geldin mi?
M:Ayy yok gelmedim öylesine yoldan geçim dedim.Pardon ama canım istemiş olamaz mı?Ayrıca kime hesap veriyorum ben?Nereye gidip geleceğini size mi sorucam?
Maddox:S-Size derken?
Maddox:Doğruyu söyle kiminle çıkıyorsun sen ya.Bak eğer ekibe soylemiceksen söyleme.Ama bare bana söyle.Kiminle çıkıyorsun Mira?
M:Saçmalamayı keser misin?Birincisi ben kimseyle çıkmıyorum ve çıkmicamda bu konudada gittikçe uzamaya başladı.Size derken ekipten kastetmiştim.Ayrıca bu hâlde bile sen benden bir şey saklıyormuşsun gibi duruyor.
Maddox:Aynen uzamaya başladı Miracık.
Maddox:Okulun arka bahcesindeyiz,buraya gel .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dökülen Yalanlar
Novela JuvenilZorlukları karşılamanın iki yolu vardır,ya zorlukları değiştirirsiniz ya da zorlukları çözmek için kendinizi. ~Phyllis Bottome Bazen hayat istemediğimiz yerlere çıkabilir,bazend...