Biletul

282 19 2
                                    

Ma bucuram ca nu din cauza mea Al nu a mai venit azi.Ma simțeam ușurata.
Pornisem deja spre casa.În drumul meu erau multe căsuțe colorate.Parca erau din poveștile pe care mi le spunea în fiecare seara înainte de culcare care ma făceau sa ma simt foarte bine......
Când am ajuns în fata casei......vedeam ca mașina mamei si a lui James nu erau în parcare!Intrasem în casa si văd un bilețel lipit pe frigider de la mama!

DRAGA ALICE,
EU SI JAMES VOM FI PLECAȚI DOUA SAPTAMANI DE ACASA.AM VORBIT CU VERIȘOARA TA SA VINA MAINE SA STEA CU TINE.VA VENI CU UN PRIETEN!SA FIȚI CUMINȚI!
CU DRAG:MAMI SI
JAMES.
Un zâmbet larg mi se așternuse pe fata.Doua saptamâni voi face ce vreau eu😈😈😈Din fericire eu ma înțeleg foarte bine cu verișoara mea Kathrine.Este grozava!Mai ales ca eu nu voi mai fi singura care se droghează.....în casa asta.
Sunt curioasa cu cine va veni Kathrine maine.....vreau sa ma distrez la maxim.....si nimeni nu ma va putea opri....
Voiam sa o sun pe Jessie în legătura cu Kathrine si prietenul ei.Voiam sa o întreb daca pot face si ei parte din grupul nostru de adolescenți ,,CUMINȚI".......dar nu am mai sunat-o,deoarece voiam sa ma uit la un film.Si chiar m-am uitat la mai multe filme pana noaptea târziu pana.......am adormit.

Viata lui AliceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum