Jessie si Kathrine

341 20 2
                                    

Kathrine încă mai era la ușa.Am luat-o de mâna si am dus-o la mine în camera.Voiam sa-i zic de Jessie,Alex,Isabelle si Anastasia.......dar nu știam cum.Daca nu voia sa facă parte din anturajul nostru???
-Kathrine!o strig eu.
-Da....Alice!
-Eu am făcut cunoștința acum o săptămana cu niște studenți.Se droghează....fac petreceri pana dimineata târziu.....consuma alcool.....jefuiesc.....si voiam sa te întreb daca ai vrea sa-i cunosti si tu?Sunt grozavi!!O sa vezi!
Se uita la mine râzând si dădu din cap afirmativ.
-Vrei sa ne întâlnim cu ei acum??ma întreaba râzând.
-Da....
Era foarte entuziasmata.Se încalță,își lua geaca si ieșise pe ușa.Eu încă nu eram gata.Se mișca foarte repede.
Ieșisem si eu pe ușa.Mergeam în pași repezi spre un taxi.
Când am ajuns în fata casei, o văzusem pe Jessie pe
balcon care ne făcea semn sa intram.Înauntru era o groaza de lume......iar Kath era foarte uimita de ceea ce văzuse.Muzica era data la maxim.Toata lumea dansa si consuma alcool.
După ce i-am făcut cunoștința lui Kath cu Alex,Al care se pare ca își revenise,Jessie,Isabelle si Anastasia ne-am dus cu toții într-o camera unde eram numai noi.
-Hei lume!!Kathrine este o fata prea cuminte pentru noi......nu credeți??zise Jessie deja beata.
O vedeam pe Kath cum își strânse pumnii.Era roșie la fata de furie.Se pare ca Jessie voia sa o enerveze.
Ma uitam la amândouă cum își aruncau priviri acre una la cealaltă.
-Uitați-va cât de cuminte este!zise Jessie foarte satisfacută ca o enervase pe Kath.Se pare ca avea chef de cearta.
Kathrine începuse sa urle de nervi.Se repezi spre Jessie.Îi dădu un pumn în nas.Sangele începu sa-i curgă .Nu se mai oprea.Era îngrozitor.Ma blocasem si nu puteam sa intervin.
Kathrine îi mai dădu un picior în burta trantind-o la pământ.Nu se mai putea mișca.Era plină de sânge.Alex si Al o ajutau sa se ridice.Era umflata la fata.
-Cine e cea cuminte acum??o întreba Kath foarte fericita de ceea ce făcuse.
Jessie încerca sa spună ceva dar nu mai avea puterea necesară sa mai vorbească.Kath se repezi la ea din nou si voia sa-i tragă încă un pumn zdravăn......însă îl prinseseră în pumnul meu sucindu-i degetele.Începu sa tipe........așa ca îi dădusem drumul uitându-ma foarte urat la ea.....Îmi luasem la revedere de la ceilalți.O smulcisem pe Kath de brat nervoasa de ceea ce făcuse.
Când am ajuns acasa ma închisesem la mine în camera.Nu voiam sa o mai văd pe Kath......

Viata lui AliceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum