Un vis ciudat

634 39 0
                                    

Eram în parc cu părinții mei!Toata lumea era vesela!Aveam parul blond cârlionțat cum îl aveam când eram mica.Zburdam vesela prin tot parcul în timp ce părinții mei se tineau de mâna si vorbeau fericiti ca sunt unul lângă altul!Ma întinsesem pe iarba privind un fluturaș zburând voinicește deasupra mea!Era colorat,avea un amestec de culori gingașe!Ma chinuiam sa-l prind pana ce am reușit!Simteam cu se zbate în palmele mele!Eram foarte fericita în acea zi!Ce ar putea fi mai frumos decât sa stai împreuna cu părinții tai în parc?Atentia mea era concentrata pe fluturele minunat pe care îl botezasem Jess!Deodata ii auzisem vocea firava a mamei strigandu-ma!
-Alice!Nu mai sta pe iarba!Îti vei murdari rochița!spuse mama amuzata
-Dar mami am prins un fluturaș!Este pentru tine!Nu terminasem bine de vorbit ca totul dispăruse din fata mea si se făcea din ce în ce mai negru precum fluturele meu care din culorile vii se transformaseră în negru!Vantul bătea atât de tare încât ma luă pe sus!Speriata am început sa urlu după mama si tata care dispăruseră!În momentul acela se auzi o voce puternica:
-Alice!Alice!Alice!
Tocmai ma trezisem!Eram transpirată pe șina spinării!Respiram rapid!Nu înțelegeam de ce tatăl meu biologic apăruse împreuna cu mama în visul meu!
Eram la mine în camera pe pat înconjurata de mama si acel ,,strain'' care sinceră sa fiu preferam sa nu fie lângă mine în acel moment!
-Alice!Mi-am făcut griji pentru tine!Esti bine?
-Da,mama!si un zâmbet fals mi se așternu pe fata!Cum putea sa ma întrebe daca sunt bine?Nu vede în ce stare sunt??
-Alice....
-Da!Îi răspund încet
-Eu si tatăl tău vrem sa ne mutam în NewYork!
-El nu este tatăl meu!Îi răspund furioasa!Atunci am văzut ca el ieșise din camera trist!Nu ma simțeam de loc prost ca am zis asta!
-Alice...te rog
-Mama!O întrerup eu!Nu vreau sa ne mutam!Nu vreau sa ne mutam!îi mai spun eu o data!Aici am prieteni,scoala,colegii!Aici am toate amintirile frumoase iar tu vrei sa ne mutam?

-Te înțeleg!Dar îti poți face prieteni si în NewYork,vei învața la alta scoala si vei avea colegi noi!
-TU NICIODATĂ NU MA ÎNȚELEGI!!!

Viata lui AliceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum