1

2.1K 95 12
                                    

На тренуванні групи!
- Блін не виходить!
- Фелікс що сталось?
- Та тут не можу зробити рух хореографії. А завтра вже виступ.
- Давай я допоможу. Що не виходить?
(Фелікс показав Хьонджину рух який у нього не виходив і Хьонджин почав допомагати Феліксу.)
Пройшов якийсь час
- Ну і ось тут ставиш руку все
- Дякую тобі велике Хьон
- Нема за що Фелікс!
(Хьонджин подивився на Фелікса усміхнувся і пішов)
- Який же він гарний!
Вдома
- Хлопці давайте в щось зіграємо!
- В що?
- Давайте в монополію
- Ну давайте
- Фелікс ти будеш?
- Ні давайте без мене!
- Ну як хочеш.
- Я теж не сильно хочу.
- Хьон монополія ж твоя улюблена гра чому ти відмовляєшся?
- Сьогодні немає настрою!
- Ну окей. Якісь ви дивні сьогодні
(Фелікс пішов до себе в кімнату сів за стіл та дістав зошит. Цей зошит він використовував як особистий щоденник. Туди він записував всі свої почуття переживання моменти з життя. Та саме головне що було записано в цьому щоденнику це його любов до Хьонджина.)
Стук в кімнату
- Фелікс можна зайти?
( Фелікс швидко заховав щоденник та сказав)
- Так заходь
( В кімнату зайшов Хьон)
- Привіт
- Привіт
- Чому ти відмовився грати?
- В мене немає бажання грати. Я хочу відпочити завтра буде дуже важкий день. Інтерв'ю виступ новий танець рух який я так і не можу зробити гарно.
- Не переживай в тебе все вийде. Я в тебе вірю
(Хьонджин сів біля Фелікса знову усміхнувся та трохи приобняв його. Фелікс збентежився.)
- Сподіваюсь у мене вийде цей рух ти ж мене навчив.
- Так він в тебе точно вийде!
- Хлопці пішли їсти
- Так Мінхо зараз йдемо
(Хьонджин знову посміхнувся та пішов з кімнати)
- Ти йдеш
- Так зараз хвилинку
( Хьонджину було цікаво чому Фелікс не пішов одразу а залишився в кімнаті. Він зробив вигляд що пішов, але насправді він заховався за дверима і підглянув що там робить Фелікс)
- Дорогий щоденник сьогодні він приобняв мене тричі посміхнувся та провів разом зі мною цілу годину як же я цьому рад.
(Хьонджин зрозумів що річ йде про нього він відійшов від кімнати і став думати)
(В думках Хьонджина) наскільки довго він про мене пише? Що він там про мене пише? Треба дістати цей зошит і прочитати все що там є)
( Хьонджин розумів що читати чужі думки це не гарно але йому було цікаво. Цікавість взяла своє. Всю ніч Хьон думав як забрати зошит у Фелікса. Вже зранку  в нього був готовий план. І вечером він збирався його виконати. 

BE MINEWhere stories live. Discover now