(Після розмови з Бан Чаном Хьон не міг довго заснути.)
В думках Хьона
"Потрібно вибачитись".
(Вже наступного ранку Хьон стояв під будинком хлопців і дзвонив у дзвінок.)
- О кого я бачу Хьон!
- Можна до Фелікса!
- Заходь. Тільки нормально там поговоріть.
- Добре
(Хьон піднявся по сходам і вже через хвилину стояв біля дверей Лікса. Він постукав)
- Фелікс це я Хьон можна зайти?
(Ніхто не відповідав)
- Фелікс пробач мене. Можна я зайду? Я просто хочу поговорити.
(Якби Хьон не кричав йому всеодно ніхто не відповідав. Терпіння Хьонджина лопнуло він сам відчинив двері та зайшов до кімнати Лікса. На столі він побачив той самий щоденник з якого все почалося. Він знову відкрив його щоб просто почитати.)
Записи в щоденнику
- Сьогодні ми дивилися фільм. Це було дуже цікаво. Правда після фільму Він пішов кудись і повернувся тільки зранку. Він сказав мені що це по роботі. Я не став перевіряти. Він мене любить він говорить мені лише правду.
- Сьогодні в магазині я побачив Банчана. Він бачив його з іншим. Я посварився з ним і пішов з тієї квартири. Я більше не хочу повертатися туди.
- Зараз на годиннику 4 ранку я сиджу тут у своїй кімнаті у будинку групи stray kids. Як я міг проміняти славу, любов фанатів, хлопців, танці, виступи, пісні, цікаве життя, на якогось Хван Хьонджина? Я не впізнаю себе. Мені дуже шкода писати це сюди, але прийшов мій кінець. В группу мене більше не візьмуть. До Хьона ч повертатись не буду. І все більше мені нема чого робити на цьому світі. Банчан хлопці якщо ви це читаєте знайте я не хотів йти від вас. Це була якась сила яка вплинула на мене. І я зробив ці всі погані дії. Зараз я десь у кращому місці не шукайте мене. Дякую за все ваш Лі Фелікс.
-БАНННННННННННН
ВИ ЧИТАЄТЕ
BE MINE
FanfictionЛі Фелікс стає учасником популярної корейської групи Stray kids! Учасників в колективі 8 але Феліксу до душі припав лише він Хван Хьонджин. Фелікс боїться признатись Хьонджину в своїх почуттях. Що ж буде далі ми дізнаємося в цьому фанфіку. Фанфік ук...