( в записці Фелікса)
- Не ідіть до поліції я цього не вартий. Ідіть до мого улюбленого місця. Бан ти знаєш його. Я буду там десь півтори доби. Ну а де я буду далі?
- Швидко збираємося!
- Ти знаєш куди їхати?
- Банчан що запитання? Він же тебе у записці написав це значіть те що ти знаєш куди треба йти!
- Нічого я не знаю!
- Замовкніть! Треба іти до каньйону. Там є міст! Це його улюблене місце ми там багато разів були.
- Ти впевнений?
- Так впевнений.
- Ну тоді їдемо
Минуло пів години
- Фелікс де ти? Фелікс
- Лікс це ми
- Фелікс пробач мене.
- ФЕЛІКС
- О хлопці. І ти тут
- Фелікс я прошу пробач мене. Я бовдур який тебе не цінив. Я більше так не буду. Я розумію що разом ми вже не будемо, але...
- Замовкни. Мені не цікаво тебе слухати. Ну що хлопчики повеселимося?
- Що?
- Оп
- Фелікс що ти робиш?
- Ну як що залажу на міст! "Фелікс замовкни" "Фелікс ти що лідер групи? Не командуй" "я був не винний" " я не хотів з іншим гуляти". Мені це уже все так набридло. Якщо я вам так заважаю. То давайте я просто хоп. І все мене нема.
- Фелікс ні.
- Ти взагалі не підходь до мене. Ти зрадив мені.
- Я люблю тебе
- Якщо б любив не зрадив.
- Пробач мене. Я прошу
- Ні
- Будь ласка
- Я ж сказав ні. Прощавайте. А ти бовдур так і живи з цим. На твоїх руках моя смерть.
(Фелікс пригнув з моста)
- Нііііііі!!!! Фелікс!!!!
- Ти Хьон. Заспокойся.
- Я викликаю поліцію.
- Давай.
- Хьон ти мене чуєш? Хьон
- Та заткнись ти. Він помер його більше нема. Відійди я пригну. Я хочу померти з ним разом.
- Ні Хьон ти здурів.
- Відчепись. Ти дістав мене. Помріть ви всі. Із-за вас його нема.
- І за те також ти ж йому зрадив.
- Та пішли ви всі. Фелікс, Фелікс.
ВИ ЧИТАЄТЕ
BE MINE
FanfictionЛі Фелікс стає учасником популярної корейської групи Stray kids! Учасників в колективі 8 але Феліксу до душі припав лише він Хван Хьонджин. Фелікс боїться признатись Хьонджину в своїх почуттях. Що ж буде далі ми дізнаємося в цьому фанфіку. Фанфік ук...