-Ну може ви поясните нам що це було?
- Ми не будемо вам нічого пояснювати.
- Ну ок тоді я виганяю вас з групи.
- Виганяй! Ми тільки раді будемо.
- Фелікс ти ж так хотів потрапити у групу, а зараз ти таке говориш.
- В цій групі я хотів бути лише із-за Хьона, а зараз мені нема чого втрачати. Допобачення stray kids.
- Ну допобачення Хван Хьонджин і Лі Фелікс.
Пройшов місяць
- Дорогий щоденник це я Лі Фелікс. Вже як місяць я не у групі, але я не шкодую. Поруч зі мною людина яку я люблю більше всіх на світі. Хьонджин навчив мене не боятись і вірити в себе. Вже завтра ми підемо на студію записувати першу пісня для свого дуету. Життя продовжується і продовжується воно дуже добре.
Минуло декілька місяців
- Фелікс привіт
- О привіт Бан
- Як справи взагалі?
- Все добре
- Ваш дует став дуже успішним. Не думав що я побачу таку зірку у звичайному магазині.
- Бан давай не будемо зараз. Якщо ти заздриш то йди собі і не говори зі мною.
- Боже боже. Коли ти був у групі то ти не був таким крутим. Це тебе Хьон на крутість підсадив?
- Я так зрозумів ти не хочеш нормально спілкуватись? Ну тоді давай удачі.
- Та стій ти. Ладно вибач мене. Я короче хочу тобі де що розповісти.
- Що ти хочеш мені розповісти?
- Хьон заборонив мені це розповідати, але раз я тебе вже зустрів то чому б і ні?
- Та кажи вже!
- Ну короче я нещодавно бачив твого Хьон з іншим. Не знаю хто це був, але йшов він з ним за ручку, а на кінці ще і в щоку поцілував.
- Ти зараз серйозно?
- Я не буду брехати.
- Дякую за інформацію
- Нема за що
Вдома
- Привіт
- Привітик Лікс
- Нічого не хочеш мені сказати?
- Я не розумію про що ти?
- Я сьогодні зустрів Бан Чана. Він бачив тебе з іншим хлопцем. Ти йшов з ним за ручку, а в кінці поцілував його.
- Ти все не так зрозумів.
- Я все правильно зрозумів. Ти скажи мені лише одне. Це кінець?
-.....
- Зрозуміло. Я більше не хочу тебе бачити.
ВИ ЧИТАЄТЕ
BE MINE
FanfictionЛі Фелікс стає учасником популярної корейської групи Stray kids! Учасників в колективі 8 але Феліксу до душі припав лише він Хван Хьонджин. Фелікс боїться признатись Хьонджину в своїх почуттях. Що ж буде далі ми дізнаємося в цьому фанфіку. Фанфік ук...