2022 december 31. 📍Rendőrörs
Nem.
-Neeeem! Ebbe engem legkevésbé sem fog belerángatni. -ütöttem ököllel egyet az asztalomra, a testemben meg keringett a düh. -A Forma1? Ezt komolyan gondolta? Ha? Haaa? -én és a Forma1? Soha többé.
-Tudom. Tudom mi történt, és sajnálom. De ezt a fogadalmat négy éve tetted. Túl kéne lépned rajta. -húzta össze a szemöldökét a kapitány, és megsimította a karomat, amitől kirázott a hideg. -Bocsánat. -suttogta és elrántotta az ujjait.
-Nem. Megértette? Nem. -fordultam sarkon, és kinyitottam az ajtót, aztán megfordultam. -És most uram elmegyek a szilveszteri buliba, leiszom magam, és nem is gondolok az ajánlatára. -fordultam vissza. -Viszlát. -csaptam be az üvegajtót elköszönés képpen.
...
📍Szilveszteri buli-Miiii? Nem fogadod el? Hülye vagy Lana. -nézett rám nagy szemekkel a barátnőm, és a kezembe adott egy italt. -Ennyi pénzért én bármit megcsinálnék. Bármit.
-De ez pont az amit én nem. -pásztáztam a földet nagy szemekkel, és egyszerre nyeltem le ami a pohárban volt. -Ha az előző tíz évben ismertél volna, megértenéd. Amúgy mi ez a cucc? Kurva alkoholos. -adtam vissza a poharat, cserébe adott egy másikat ami még erősebb volt. Innentől nem voltam magamnál.
Juhhé, szilveszter.
...
2023 január 1. 📍Lana otthona-Baszki.. -sziszegtem amint kinyitottam a szemem. Nagyon fájt a fejem. Megcsörrent a telefonom, de mivel idegen szám volt kinyomtam. Aztán megint hívott, megint kinyomtam. Aztán megint. Kijelezte, hogy üzenetem érkezett. A kapitánytól.
Jó reggelt Lauda
Remélem jólt telt a szilveszter, és szerettem volna tudatni, hogy örülök, hogy elfogadta az ügyet.
Köszönöm, hogy túltette magát a múltján.Mi van?? Elfogadtam az ügyet? A Forma1-eset? Remélem, hogy nem. Visszaolvastam az üzeneteket, és reménykedtem.
Jó estet urám.
Elfogadon az űgyet.
Közsönőm, hogy engem bìzot mek a formaegyes űttyel. Jó estètt.Te jó ég baszki. Tényleg kurvára leitattak.
Lauda!
Vagy százszor hívtam, nem veszi fel.Ééés megint megcsörrent a telóm. A picskuba.
-Lauda! Azt hittem valami baja van velem, hogy nem veszi fel.
-Neeem! Viszont kapitány..amikor az éjszaka.. -suttogtam, és köhintettem egyet. -..khm..szóval..részeg voltam.
-Hát ez bármennyire is meglepő magának, az emberek többsége iszik szilveszterkor.
-Háthh..az üzenetet..tudja, amit küldtem.. -halkultam el. -azt..részegen írtam.
-Ez elég észrevehető volt Lauda. -nevette el magát a kapitány. -Nem is gondoltam, hogy egy ilyen iskolázott nő így írna.
-De, de.. -akadtam el. -Úgy értettem, nem komoly. Nem vállalom. Részeg voltaaam. Mint ahogy elmondtam.
-Tudok erre egy mondást. -suttogta ravaszan. Argggh.
YOU ARE READING
𝗥𝗼𝘂𝘁𝗲 𝟲𝟲 ~ forma1 - M. V. ff [MAGYARUL]
Romance24.02.20 -🥇maxverstappen 🫶 ,,-ʟᴀɴᴀ? -ᴇᴊᴛᴇᴛᴛᴇ ᴋɪ ᴀ ɴᴇᴠᴇᴍᴇᴛ ʟᴀ́ɢʏᴀɴ." '𝑔𝑖𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑝 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛'𝑡 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑚𝑒𝑎𝑛 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝒆 𝑤𝑒𝑎𝑘 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡𝑖𝑚𝑒𝑠 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝒆 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑠𝑡𝑟𝑜𝑛𝑔 𝑒𝑛𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑡 𝑔𝑜' [ -a sztorit 2023 ja...