9. fejezet

271 10 7
                                    

15:34

Terhes vagyok, de nem attól akivel randizok.
Egy 1 hónapos magzat van bennem, akinek az apja a híres Max Verstappen.

Ez a két mondat járt a fejemben, miközben kisétáltam a kórházból.
Benyomtam a hívást, de nem azt a férfit hívtam, akitől a babámat vártam.

-Szia Lana. -vette fel Kevin. -Éppen most öltöztem át a versenyre. -mesélte. -Na mi volt a kórházban?

-Hát.. -gondolkodtam el, hogy mit mondjak neki. -Minden rendben.

-Akkor jó. -sóhajtott fel megnyugodva. Basszus, ennek a férfinak a szívét akarom összetörni? -Na és kiderült mi volt a baj?

-Nem, de elvileg semmi komoly nem lehet.. -hazudtam be. -Ugye nem baj, hogy nem megyek el a versenyre?

-Dehogy baj, menj hívj egy taxit, és pihenjél. -mondta nyugodtan.

-Köszi. -fújtam ki a levegőt. Úgy döntöttem még nem mondom el neki, főleg nem telefonon. -Szia.

-Szia. -köszönt el ő is. Miután letettük, rákerestem a város egyik taxivállalatának a számára, és hívtam egy autót.

...
16:07

Amint a hotelbe értem, ledőltem az ágyamra, és miután megtaláltam a távirányítót, bekapcsoltam a TV-t.
Éppen a harmadik kör ment, Charlie már kiesett, Kevin a tizenkettedik helyen.
Pár perccel később Albon is kiment, amiből piros zászló lett.
Miután Kevin az ötvennegyedik körben kiesett kikapcsoltam, mivel a többi már nem érdekelt, főleg, hogy már csak négy kör volt vissza.

Sajnálom a kiesést
Szorítottam 🤞
-írtam meg Kevinnek, de tudtam, hogy ő nem olyan aki kiszáll az autóból, és már be is kapcsolja a telefonját.

.
Köszi :(
-írt vissza negyven perc után.

Találkozunk ma?

Megyek a fiúkkal ünnepelni, mert Hulk 7. lett

Oké
-zártam le a beszélgetést.

Úgy döntöttem, megkeresem az aktákat, ami alapján holnap dolgozni fogunk, hiszen ezért vagyunk itt. Már megvolt pár bankszámla, amin lehetett a pénz amit elszedtek a sportigazgatóságtól, de néhányhoz nagyon nehéz a hozzáférés.
Úgyhogy előszedtem az aktákat, és úgy aludtam el.

REGGEL
6:30

Az aktákkal a kezemben ébredtem fel, a telefonom csörgésére.
Nagy nehezen felálltam, és nyújtózkodtam, aztán elmentem, hogy kitaláljam mit vegyek fel.
Miután felöltöztem, megnéztem a telóm.

Jó reggelt Lan
Ma mész dolgozni?

Megyek
Milyen volt tegnap a fiúkkal?

Semmi különös
Most is jól vagy?

Aha❤

Akkor jó ❤️

Na megyek dolgozni
Szia

Szia

Ledobtam a telefont az ágyra, és elmentem sminkelni.

𝗥𝗼𝘂𝘁𝗲 𝟲𝟲 ~ forma1 - M. V. ff [MAGYARUL]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt