День Кетрін почався із того, що у неї з'явилося бажання ще якого небудь із детективів завести у глухий кут. Для початку вона вирішила знайти його серед газетних оголошеннь. Кетрін одягнув ось це:
Вийшовши із своєї квартири на Бейкон-Стріт вона спустилася по сходах та пішла до свого старого знайомого де завжди брала газети. Люди проходячи біля неї захоплювалися красою Кетрін, але дівчина не зважала на це уваги, їй було всеодно.
Підійшовши до нього вона промовила:
(К-Кетрін, Дж-Джек)
К: Привіт, Джеку, мені як завжди-без жодної емоції промовила дівчина
Дж:Привіт, ось тримай- промовив хлопець років 16 із досить темними очима та смуглявою шкірою
К: мг- сказавши це на прощання вона взяла газету та пішла у своє улюблене кафе читати її. Кетрін давно хотіла жорстоко вбити його, але прибиригала це на особливий випадок, ведь цього хлопчину знає майже весь Лондон і якщо його вбити то це буде великий ажіотаж.
Дійшовши до нього, дівчина замовила собі чашочку кави та сіла за свій улюблений столик, Кетрін розгорнула газету.
- Ну що тут у нас- подумала шатенка про себе
- нічого собі, якась Енола Холмс, походу сестра того сусіда знизу- також подумавши це про себе- ну, що Еноло подивимося на, що ти здатна, і ти щей розкрила справу того Т'юксбері, вражає, от і якраз використаю те що я прибиригла на особливий випадок- придумавши план і що як вона буде робити, Кетрін вийшла із кафе, підійшовши до Джека шатенка промовила:
К: прийдеш сьогодні о 18:00 на цей *адрес*- сказавши це вона навіть не дочекалася відповіді, бо вона знала цього хлопчину як свої 5 пальців, так, що вона навіть не хвилювалася через це. Дівчина знала що де Кетрін зняла кімнату на 1 день під ім'ям "Лорен Грей" і де саме зараз проживає та сама Елона Холмс.
Думаю нема смислу описувати пів дня Кетрін. Настало 17:30 дівчина почала переодягатися у те що їй було не шкода спалити:Вона одягнула перуку та підкрасилася, але зробила це майстерно щоб її справжньої зовнішності було майже не видно, ось 17:50 Кетрін як завжди вийшла із своєї кімнати не забувши взяти блакитну троянду котру вона сховала під рукав свого плаття, її не було видно тому що тканина сукні була досить товстою щоб нічого не просвічувалося. Ще дівчина натягнула рукавички із тієї самої тканини що і сукня, всі знають, що у той час рукавички були необхідним атрибутом образу майже кожної жінки. Дійшовши до будинку та самої кімнати не забувши взяти по дорозі ніж і зайшовши Кетрін побачила Джека сидівшого на ліжку спиною до дверей, дівчина зайшла тихо щоб він не почув поки той літав у своїх мріях. Вона підійшла заду та вставила ніж у спину прокрутивши його декілька разів у середині, дівчина переконавшись, що хлопець мертвий поклала його акуратно на ліжко.
Розрізавши верхній одяг у місці де знаходяться органи вона також розрізала живіт та виймала усі органи сердце Кетрін поклала у камін кишки полетіли на люстру а інші просто порозкидала по кімнаті. Чесно скажу картина не для слабонервових. Також дівчина поклала ту саму блакитну троянду у рот вже колишньому знайомому. Переодягнувшись у ось це:А брудну та всю у крові одежу поклала у свою сумочку. Та як і без тієї самої зачепки, це були закровавлені рукавички у тілі вбитого. Кетрін покинула кімнату із спокійною душею знаючи що гра почалась.
Коли вона вже була на вулиці недалеко від того самого будинку по дорозі вона почула гучний, ні навіть дуже гучний крик. На лиці дівчини з'явилася єхидна посмішка, означаючи те що вона задоволена тим що вона зробила.
------------------------------------------------
575 слів. Напишіть будь ласка у коментах чи сподобалася ця частина вам)
ВИ ЧИТАЄТЕ
blue rose/Шерлок Холмс
Mystery / ThrillerЦя історія про Шерлока Холмса із Еноли. Кетрін Брюс- дівчина 25 років котра любить заводити детективів у глухий кут та зробити так щоб вони зазнали поразки, але щось пішло не поплану. Шерлок Холмс- детектив який не показує свої емоції та головний х...