3

38 2 2
                                    

Пов Еноли:
Зранку Шерлок прокинувся раніше дівчини. Він допитував Елону, що за дівчина була разом із нею, але вона не хотіла це казати, Кетрін вчора у вечері перед тим як вийти із квартири попросила Елону не говорити Шерлоку її ім'я та нічого не розповідати йому про неї.
Ш: Елоно, я хоч і був п'яний, але навіть у цьому стані я запам'ятав, що із тобою була дівчина.
Е: слухай а що у тебе тут за справа?- перевела тему дівчина
Ш: та це справа безвісти зниклої сестри того Т'юксбері
Е: у Т'юксбері є сестра?
Ш: так, вона зникла 24 роки тому, був великий галас по цій справі, але ще ніхто її не знайшов. Єдине що знали те що вона десь на Україні.
Е: так, я до себе додому, все бувай- сказавши це дівчина вийшла із квартири Шерлока.
Шерлоку було дуже цікаво хто така ця дівчина
Пов Кетрін:
Після того як дівчина познайомилася із Елоною, вона переосмислила своє життя та вирішила, що забуде своє кримінальне минуле, але треба так щоб когось посадили замість неї , но цим займається її старий знайомий Григорій, ще сьогодні зранку Кетрін заходила до нього і домовилася з ним, та попросила щоб він надіслав телеграму коли все буде готово. Вже із спокійною душею Кетрін йшла до свого улюбленого кафе по дорозі якраз взяла газету. Дійшовши до нього дівчина замовила собі чашочку кави та сіла за свій улюблений столик. Відкривши газету перше те що вона побачила це те що справу про вбивцю із блакитними трояндами закрили. Не передати словами як Кетрін була рада але потім її очі подивилися на іншу сторону газети там було написано, що справа про зниклу сестру Т'юксбері відновлюється.
У Т'юксбері є сестра?- подумала шатенка про себе
Те що вона була у шоці це нічого не сказати, але вже час було йти додому. Вийшовши із кафе дівчина зайшла до лавки із квітами та купила свої улюблені білі ромашки. Дійшовши додому вона заглянула у поштову скриньку там вправду була телеграма від Григорія. Із букетом ромашок та телеграмою дівчина піднімалася на другий поверх але кудись зненацька вилетів собака та кинув дівчину зі сходів. Кажучи поправді було дуже боляче, тут підійшов якийсь чоловік, певно власник цієї собаки, Кетрін не хотіла нічого чути, ні вона не образилася і тд, у неї просто був чудовий настрій і дівчина не хотіла його собі спортити.
Йшовши вже на свій 3 поверх її знову кинули зі сходів і це був Шерлок
Ш: дівчино, вибачте, я не хотів- Шерлок ще щось хотів сказати, але Кетрін його проігнорувала як того чоловіка та пішла до своєї квартири. Добре, що хоч букет не постраждав. Кетрін зайшла на кухню та хотіла приготувати яблучний періг до чаю як тут заді її хапають та приставляють ніж до горла, дівчина швидко вдарила його та почала із ним бійку у якій виграла вона. Вирубивши його, Кетрін швидко побігла збирати свої документи та гроші, після цього вона хутко вибігла з квартири, Кетрін не знала куди їй іти тому єдиний варіант був йти до Еноли. За 20 хвилин Кетрін дійшла до кімнати Холмс та постукала у двері. Відкрила їй сона Елона, те що Елона була у шоці це нічого не сказати.
Е: чому ти прийшла до мене так пізно?- запитала дівчина у шатенки
К: у мій дім хтось увіврався та хотів вбити мене, але я його вирубила, зібрала усі документи і побігла до тебе
Нічого не сказавши Енола показала жестом Кетрін те щоб вона увійшла
Е: ти не проти, якщо ти будеш спати зі мною на одному ліжку просто у мене немає місця
К: звісно ні, дякую що приютила- посміхнулася та обняла Елону шатенка
Е: та нема защо- взаємно обнялася дівчина
Побажавши один одному солодких снів дівчата заснули
------------------------------------------------
600 слів

blue rose/Шерлок Холмс Where stories live. Discover now