Дівчата проспали аж до самого обіду.
12:03 хтось стукає у двері. Енола "вічливо" попросила Кетрін відкрити двері.
Е: якого чорта там приперло!?Кетрін йди відкрий двері.
Кетрін навіть не поверхнулася.
Е:Кетрін підйом- вилила Енола склянку води на шатенку
К: Енола, нащо ти це зробила!?
У двері знову постукали
Е: йди відкрий двері
К: Я тобі ще це нагадаю
Накинувши зверху накидку, Кетрін відкрила двері. Перед нею стояв Шерлок і Т'юксбері.
Нічого не сказавши вона крикнула "Еноло, тут до тебе" та розвернулася і пішла на кухню робити собі каву.
Пов Еноли:
Вийшовши із кімнати дівчина побачила свого брата Шерлока та Т'юксбері
Е: що вам треба?- сонно сказала дівчина
Ш: ми по справі зниклої сестри Т'юксбері
Е: ну тоді сідайте за стіл а я зараз прийду.
Енола пішла на кухню до дівчини та попросила її зробити 2 чаї.
Через 5 хвилин було усе готово. Енола із підносом вийшла з кухні та поставила його на стіл. Кетрін просто пішла до кімнати переодягнутися. Вона попередила Енолу ще коли вона була на кухні, що візьме у неї якесь плаття.Переодягнувшись у нього дівчина попрощалася із Енолою та подякувала їй. Вийшовши із її квартири. Кетрін пішла до себе додому із надією що там нікого немає, але вона глибоко помилялася у неї в квартирі був лейтенант Грей та ще декілька поліцейських. Вони не побачили дівчину. Кетрін з усієї сили побігла звідси. Добігши до якогось готелю вона зняла кімнату на 2 дні щоб усе обдумати і тд. Кетрін пішла до Еноли щоб розповісти те що сталося. Вона знала що дівчина сьогодні вдома.
Зайшовши до квартири вона промовила
К: Еноло, це капець- задихавшись сказала дівчина, вона не помітила що у квартирі ще досі Шерлок та Т'юксбері
Е: що сталося- вставши зі стола, вона підійшла до шатенки
К: лейтенант Грей- встигши тільки сказати це дівчина впала без тями
ВИ ЧИТАЄТЕ
blue rose/Шерлок Холмс
Mystery / ThrillerЦя історія про Шерлока Холмса із Еноли. Кетрін Брюс- дівчина 25 років котра любить заводити детективів у глухий кут та зробити так щоб вони зазнали поразки, але щось пішло не поплану. Шерлок Холмс- детектив який не показує свої емоції та головний х...