Глава 2

17 4 0
                                    

.....Наступного дня.....

-Це вперше, коли ми так довго спілкувалися з кимось, крім один одного.

-Так. – згодився Арджен.

-Так багато прикрас. – сказала Арієн, розглядуючи золоті навшпиньки.

-Наскільки ж високий в нього статус? – риторично запитав Арджен.

-Якщо він не блондин, значить він не член імператорської сім'ї. – роздумував Арджен.

-Волосся!!! – вигукнула Арієн.

-Що? – запитує Арджен. Не розуміючи про, що йде мова.

-Точно.

-Цей чоловік бачив наше волосся! Аристократи напевно знають, що прямі потомки імператорської сім'ї блондини. Що будем робити, якщо про це дізнаються? – сказала Арієн.

.......Кья.......

-Пані Рурахель!

-Будь ласка, заспокойтесь!

Поки покоївки розмовляли, ми вийшли на вулицю і стояли на ґанку.

-Що? Знову Рурахель розійшлася? – Арієн.

-Сьогодні вона надто дурна. – Арджен.

-Знову занадто багато випила і розгулялася.

-Відпусти! Не чіпайте мене! Вуа!

Рурахель стояла з розбитою пляшкою з під вина, розмахуючи нею. А одна рука була в неї покривавленою.

-Кья!

-Ви! Да якби ви!

-Пані Рурахель, заспокойтесь!

-Не підходьте до мене! Якщо Ви.....

(О, ні це та ситуація після якій Арієн було погано і вона не могла заснути!)

Підсковзаючись пані Рурахель натрапила гостру вітку поламаного сухого дерева.

В той момент я думала тільки про своїх брата та сестру. Я стала перед ними лицем, закриваючи їм очі, і притягаю їх до себе обіймаючи.

-Кья! Пані Рурахель!

-Пані Рурахель мертва!

-Все добре, не хвилюйтесь. – ще сильніше обіймаючи їх , я повертала їхні тіла до входу в наш замок, вони навіть не опиралися, бідні мої маленьки. – підемо до нашої кімнати.

.......В кімнаті.......

-Арієн, Арджен, все буде добре, я вам обіцяю. Зате є плюс, нас тепер не будуть бити. Я попіклуюсь про вас. Не хвилюйтесь. Хочте я зараз біду для вас за їжею..........

Моє життяWhere stories live. Discover now