Глава 3

19 2 0
                                    

-Арієн! – боже, я так переживала за свою сестру.

Із-за того ми не чистокровні, то ми слабкіші за інших дітей імператорської сім'ї. А якщо враховувати відсутність ліків, які нам не давали, то це диво, що ми вижили. Але зараз ми знаходимся в кімнаті, яку нам віддали. Вона виглядає дуже розкішно, в морському стилі, який поєднує зелений та синій колір та золоті прикраси.

-Ти прокинулася Арієн? – запитав так ласкаво брат.

-Ми так за тебе перелякалися!

-Ей, Ріа, не кричи. Аріан тільки прокинулася.

-Пробач. – шепітом сказала я

-Ааа, де ми?

-Ми у палаці імператора. – відповіла я замість брата.

-Що?!

-Ей, спокійно. Нас знайшли і потім привили сюди і зразу ж пішли.

-Тому нічого цікаво або катастрофічного не сталося, якщо не вважати дії нашої сестри в бік імператора та його золотої гвардії.

-А ви........

.......Бах.......Бах.......

-Вітаю вас, принц і принцеси!

-Я, Ішина, головна покоївка Сівіолового палацу. З цього моменту ми будемо служити вам.

-?!

-?!

-?!

-Ми у вашому розташуванні.

-Вони тільки, що сказали служити?

-Ага.-Так, вона сказалаприслужувати.-Ей, Арієн, Арджен, вивпорядку. Не хвилюйтесь, нам нічого не зроблять, бо тоді їх тоді покарає ЙогоВеличність.

-Коли це ти почала до нього так звертатися? – запитав Арджен.

-Коли він не нашкодив вам та допоміг Арієн, якщо б не це, він би залишивсядля мене просто людиною, а так він врятував тебе, Арієн. Я вдячна йому.

-Вчора ви знепритомніли, тому ми не змогли допомогти вам прийняти ванну і переодягнутися. Будь ласка, пробачте нас. – доповіла Ішина і низько схилилася.

По обличчям моїх близьких можна було сказати, що вони були у шоці. Навіть я. хоча я і пам'ятаю деякі події та персонажів, але тільки в основному, я не можу сказати, який в них був точний характер, в якому порядку були події та що було їхньою причиною і наслідком. Можна сказати, що я пам'ятаю смутний переказ манги, типу: прийшли – подружилися – посварилися – щасливий кінець. Я навіть не знаю, коли імператор полюбив близнюків, чи то було спочатку історії (самого їх народження), чи це наслідок з їхніх дій. Тим, паче я не знаю, як вони відреагують на мене.

-Будь ласка, дозвольте вмити вас перед сніданком. Ми підготували теплу воду, чисті рушники та новий одяг.

.......Хвать.......

Що? Навіщо так різко хватити?! І ще трошки і я б дух випустила від страху.

-Ми повинні допомогти вам, Ваше Високість. – і вони різко смикнули Арієн за рукава.

-За-зачекайте секунду! – вигукнула Арієн. Вони зараз побачать!

-Ох! – відреагувала покоївка, побачивши шрами на руках нашої сестри. В той час наш братик загородив нас собою.

-Жах! Що це за шрами на принці та принцесах.

-О! принцесо, що у Вас з лицем?! – відреагувала вже інша покоївка на мій рубець на обличчі.

-Боже! Вони точно діти Його Величності?

-В них є імператорська сила регенерації?

-Ви, зарозумілі тварюки! Як посміли так розмовляти!

-Т-так, міс Ішина.

-Я навіть не уявляла, що у вас є рани на тілі. Особливо у вас принцеса Арінієн.

-Що? Це вона про кого?

-Можливо це твоє ім'я. – відповів Арджен.

-Но, будь ласка, не розповідайте імператору про них. Якщо він дізнається, що у вас є шрами на тілі. Ваші життя, як членів імператорської сім'ї, будуть закінчені.

-Що?-Члени...-Імператорської сім'ї?

-Вас будуть вчить, як і інших дітей імператорської сім'ї. Вашими вчителями будуть вчителі, які вчили до цього ваших братів. Все це, тому що по милості його Величності було вирішено виховати вас, як членів імператорської сім'ї.

-Сім'ї?

-Вона серйозно? П'ять років нікому не було до нас діла! – розгнівалася моя мила сестричка.

-Чому це він згадав про нас? – задав питання наш брат, але на цей питання так і не був дана відповідь. Хоча я і знала відповідь, але це вже паралельний світ, то в світі манги не було мене.

.......Тук.......Тук.......

Нас перервав дворецький, перериваючи наші подальші розмови.

-?!

-?!

-?!

-Підготуйте найкращі одяг їм після вечері.

-Так, міс Ішана.

-Його Величність, запросив вас на обід після полдню.

-!

-!

-!

Мені здається такими темпами ми заробимо собі серцевий напад, не дійшовши до їдальні.

Моє життяWhere stories live. Discover now