- 8 -

256 13 42
                                    

Olamaz... OLAMAZ!!

Tom yerde kanlar içinde duruyodu. Bunu kim, neden, nasıl, ne zaman yapmış olabilir?! Bunu her kim yaptıysa sülalesini sikeceğimi bilsin.
Çok şükür nabzı atıyordu. Hemen ambulansı aradım. Ambulansı beklerken sweaterımu çıkartıp Tom'un yaralarını sarmaya başladım. Etrafta hiç kamera yoktu. Olayı çözmemiz zor olucak...

Sonunda ambulans geldi ve Tom'u hastaneye götürdüler. Bende ambulansa bindim. Olay yerini polisler basmıştı. Umarım Tom hayatta kalır...

Ambulansda Tom'un yaralarını düzgünce sardılar. Pansuman yaptılar falan.

Hastanede Tom'u acil kırmızı bölge ameliyat odasına soktular. İçeri girmek için hastaneyi ayağa kaldırdım fakat izin vermediler.

**

Birkaç saat sonra odadan bir hemşire çıktı.

"NOLDU? TOM IYI MI?!"
"Sakin olun bayım. Arkadaşınız hayatta. 1-2 ay kadar hastanede yatması gerekicek. Geçmiş olsun!"
Hemşire başka bir odaya girdi. Sanırım artık Tom'a bakabilirim?
Ameliyat odasına girdim. Zavallım Tom'u sarıp sarmalamışlar. Uyanıktı fakat büyük ihtimal sersemlemişti.
"Tom? İyi misin?"
"To... Tord...?"
"Evet benim..."
"İyiyim. Ufff... Omuriliğim acıyor..."
"Bunu sana her kim yaptıysa yanına kalmayacak. Hakkını vericem."
"S...sağol ama.. gerek yo-"
"Ssshhh... gerek var. Sen benim dünyamsın ve böyle kalmasına izin vermicem."
"A... ama... sağol.."
Tom'a gülümsedim. O da gülümsemeye çalıştı. Alnından öptüm.
O sırada bir doktor girdi. "Bayım. Arkadaşınızı hasta odasına kaldırmamız gerekiyor. Kaldırdıktan sonra oda numarasını size söyleyeceğiz. Ziyarete gidebilirsiniz."
"Tamam sağolun. Ona son bir şey söyleyebilir miyim?"
"Tabii. Size zaman verebilirim."
"Sağolun."
Doktor odadan çıktı.
"Bugün gidicem ve polislere yardım edicem. Yarın seni ziyarete gelirim. Görüşürüz seni seviyorum!"
Tom'u öpüp odadan çıktım. Evime doğru gittim.

W Tom
Tord odadan çıkınca nedense uzun bir süre yalnız kalacakmışım hissi geldi.

Biraz bekledikten sonra doktorlar beni tekerlekli yataklarla büyük asansörlerin içinden hasta odasına götürdüler. Koluma serum bağladılar.
"Sizin için bir nöbetçi hemşire tuttum. Birazdan gelir." dedi doktor.
"Tamam." dedim.
Doktor odadan çıktı. Biraz uyumaya karar verdim çünkü aşırı yorgundum.

Suç Ortağı (TordTom)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin