SELAM CANLARIM <333333 NASILSINIZ? BEN KÖTÜYÜM. -_- SINAVLAR KÖTÜ. ÖZELLİKLE MAT. 55 UYGUL.MAT. 60 HER İKİSİNİDE 1. SINAVLA AYNI ALMIŞIM-
FEN DE KÖTÜ 60 .d ÇOK İYİ HALT ETTİM BU KONUDA. İLKİNDEN 90 ALIRSAN VE ARKADAŞLARIN KAFANI KARIŞTIRIP, BİLMEDİĞİN KONUDAN ÇIKACAĞINI SÖYLERSE VE SENDE STRES YAPARSAN BÖYLE OLUR!!!
Uff neyse... kafanızı böyle şişirmeyeyim
Bloss'un Yanına gitmek için ayaklandım. Yanına gittim ve onu gördüm...
Bu ev sahibi inanılmaz gıcık bir adam olan Bay Derek'i. Off bu adamdan bir türlü kurtulamadık. Sadece ev kirası için kapıya geliyor. Kesin bu ayın kirasını almaya geldi.
BLOSS: Bay Derek, anlıyorum ben sizi ama bizde insanız, Öğrenciyiz. Sizde bizi anlasanız
BAY DEREK: Bana bak turuncu! Eğer bu ayın kirasını 3 gün içinde vermezseniz sizi kapı dışarı atarım.
- Bakın! Paramız yok diyoruz anlamıyor musunuz? Olunca ödeyeceğiz.
Adam hala bekliyordu. Ahh ben şimdi nereden bulucam paray.
BUBBS: Kediyi getirdim
B.DEREK: Bana ver.
Bir dakika ne? Bu cani adamın kedisi mi varmış?... Dünya çok garip bir yer...
B.Derek kedisini aline aldı ve sevmeye başladı. Hiç anlaamıyorum insanlarla kötü geçinen, diğer canlılara zarar veren bir insan kedileri seviyor(...) Hayır kedileri semiyor, sadece kendi kedisini seviyor.
(................)
Koltuğa oturmuş telefona bakıyordum. Bubbs odsına çıkmış uyumaya hazırlanıyordu.
Bloss ve B.Derek kiralar hakkında konuşuyorlardı, hayır vazgeçtim kavga ediyorlardı.
B.DEREK: HAYIR OLMAZ BU AY VERMENİZ GEREK!
BLOSS: BAY DEREK! Sesinizi yükseltmeyin ve size para gerekmiyorki bizim gittiğimiz okulun müdürü sizin eşiniz oluyor, o okulun aldığı paralar nereye gidiyor peki
B.DEREK: Okulu işe karıştırma küçük hanım. Madem paranız yok, babanızdan isteyin
BLOSS: kuzey kutbundan mı isteyelim Profesör ta orada
B.DEREK: Nereden bulacaksınız bilmiyorum ama 3 gün içinde kiramı vermeszeniz sizi çıkartırım.
Blossom sinirli bir şekilde kapıyı kapattı. Yanımdaki koltuğa gelip oturdu, 1-2 dakka hiç konuşmadık...
- Hey, iyi misin?
Blossomun gözleri dolmuştu...
BLOSS: Bilmiyorum, ne yapacağımı hiç bilmiyorum. Profesöre sizi koruyabileceğimi söyledim ama yapamıyorum... Olmuyor... Dayanamıyorum ya evden atarsa, kalacak başka yer yok. Profesör e ne diyeceğiz...
Blossomu ilk kez bu kadar çağresiz görmüştüm. Hep A dan Z ye planı olurdu.
- Bloss yorma kendini bulucaz bir yolunu, dünyanın sonu değil ya?
o anda telefonu çaldı arayan boomer dı, bu saatte niye arıyo bu çocuk. Telefonu açtı ve kulağına koydu. Sanırım hep Boomer konuşuyordu çünkü Bloss ağızını hiç açmadı. Telefonu kapatırkeen Bloss'tan " Tamam başlıyorum" dediğini duydum, ve telefonu kapattı.
-Boomer mı? ne istiyormuş?
BLOSS: Evet Boomerdı.
- Eee ne istiyormuş???
BLOSS: Eee... şey istiyormuş... Heh haftaya sunumu varmış onun için yardım istiyormuş
- Pek öyle görünmüyor ama neyse....Hadi sen dinlen.
...
Bloss kendini toparladıktan sonra yatmaya gitti. saat 01.54'tü ama benim hala uykum yoktu 😐, canımda sıkılıyordu. Gözüme masalardaki gazateler ve notlar ilişti. ayağa kalktım, masadaki iş ilanlarını alıp tekrar koltuğa geçtim.
çoğuna baktım. Hepsi deneyimli kiişiler istiyorlardı, Üniversite mezunu falan. Bazılarıda yaş kısıtlaması vardı. Geneli de fabrikada çalışan elemanlar içindi. Uff bu göründüğünden zor olacak... Son kez bakarken bir iş ilanı buldum bizim şehirdeydi. yaş sınırlaması yoktu. Deneyimde gerektirmez yazıyordu.
Eğer bu işi Bubbs yapsa ve karşısındaki kişi ona kötü daransa gözleri dolar...
Bloss desen onlara annelik taslayabilir... bazı şeylerde kendi kafasına göre davranır, kovulabilir...
Ama bu elimdeki tek iş (...) En iyisi benim girmem...
*****
uzun bir düşüncenin ardından en iyi olanına karar verdim...
telefonu elime aldım ve numarayı tuşladım
-Alo
"Alo?"
- Şey rahatsız ettiğim için üzgünüm ama ben iş başvurusu için aramıştım.
"Hizmetli işi için mi?"
-Evet... işe girmek istiyorum
"Harika!, Yarın gelip başlayabilirsiniz size konum gönderirim"
- Teşekkürler. Yalnız benim okulumda var, okuldan sonra gelirsem sizin için sorun olurmu?
"Hayır hiç bir sorun olmaz ama yarın benim uçağım kalkıyor."
- Tamam, yarın okuldan çıktıktan sonra gönderdiğiniz konuma gelirim. Gelirken bir şey getirmem gerekiyor mu?
" Hayır hiçbir şey getirmenize gerek yok, evin beyleri her türlü imkanı size sağlayacaklardır"
-Pekala iyi geceler
"İyi geceler küçük hanım"
Bunu yaptığıma gerçekten inanamıyorum! Ben az önce ne yaşadım! Bunu kardeşlerim yada başkası bilmemeli...
Artık çok geç oldu yatmam gerek, Yarın uzun bir gün olacak...
****
?: BUTTERCUP! BUTTERCUP! ÇABUK UYAN! BUTTERCUP!
Ahh ne oluyor, bu seste ne? Gözlerimi açtığımda odamda blossom vardı elinde benim çantama ders kitaplarını koyuyordu, bir yandan da beni uyandırmak için bağırıyordu
- Bloss! Yeter uyandım!
BLOSS: Geç kaldık!
hala yataktaydım, gözlerim hafif aralı olarak Bloss a bakıyordu
-Ne kadar geç kaldık?
BLOSS: 2 SAAT!
-NE?
BLOSS: BUTTERCUP SORU FALAN SORMA HEMEN ÜSTÜNÜ GİYİN VE ÇIK BİZ ÖNDEN GİDİYORUZ!
ilk defa geç kalacaktım. 2 saat fazla uyumuşum çok güzel :) kendimi daha enerjik hissediyorum.
Hemen üstüme bir eşofman takımı geçirdim çantamı alıp aşağı indim. Masaya baktığımda aklıma dün geceki iş başvurusu geldi. Offf birde bu vardı dimi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 AYDA : AŞK İDDASI (BUTCHERCUP-PPG X RRB)
Short StoryButch bir gün Buttercup a bir meydan okuma yapar bakalım bu meydan okuma neymiş?? kim kazanacak???