Ayak sesleri geliyordu. Yaklaşıyorlardı... En sonunda iki kişi aşağı indi inmeleriyle onlar ve ben şok olmuştuk...
■■■
O kişiler Brick ile Boomer dı. Bu bir şaka falan olmalı.
Emily abla: Pekala ben artık çıkıyorum çocuklar. Kendinize iyi bakın.
Brick: Tamam Abla sen kızının yanına git bizide merak etme.
Emily abla bavulunu alıp kapıya yöneldi.
Çıkarken de el salladı.Boomer: E yeni çalışan?
Offffff.... Ben harbiden bunların evinde mi çalışıcam!?
Brick: Buttercup?
- Brick?
Brick 5-10 saniye sustu. Daha sonra sırıtmaya başladı.
Brick: Hadi anlat bakalım...
••••
Brick ve Boomer üçlü koltuğa bende onların karşısına ıkili koltuğa oturmuştum ve onlara özet geçmiştim.
- Bana bakın, bu olanları ne bir başkası ne de kardeşlerim, hiçkimse bilmeyecek!
Bommer: Peki burada çalısıcakmısın?
-Burada olduğuma göre.
Butch: BOOM, BRICK! ÖLDÜNÜZMÜ LAN! NİYE HIÇ SESINIZ CIKMIYOR?
Bu bağıran, evin üst katındaki Butch tu.
Brick: BUTCH, GEL BAK YENİ ÇALIŞAN GELMİŞ.
Butch: Valla mı?
Butch hemen merdivenlerden indi. Tabi beni görünce şaşırdı.
Butch: Nerede?
Boomer: Önünde duruyor.
Butch: B-Buttercup?
- Evet. Beğenemediniz mi?
●●
Butch'a da kısa bir özet yaptıktan sonra Brick bana evi gezdirdi. Ev gerçekten çok büyüktü. Her tarafı göstermişti. Çalışıcak kişi için de bir oda hazırlamışlardı, o odayı da bana verdi.En son bir çalışma odasına geldik. Bu oda diğer odalarla kıyaslanırsa çok farklıydı. Eski bir görünümü vardı. Ve çok büyüktü.
Duvarları açık kırmızıydı, odaya ayrı bir hava katmıştı. Yerler ahşaptan yapılmıştı, yürürken ses çıkarıyordu.... Bir duvarın yarısını kaplayacak kadar parca parca resimler vardı. Bunlara daha dikkkatli bakınca bunların bizim fotoraflarımız olduğunu anladım. Sanırım Brick anılarına değer veriyor olsa gerek.
Brick bana aldırış etmeden gidip masasına oturdu. "Patron çalışan"' mı oynuyor bu ya?
Aradan zaman geçmeden Brick dudaklarını araladı,
Brick: Otur.
Masasının yanında iki tane sandalye vardı.
Gidip o sandalyelerden birine oturdum. Şu an kendimi cidden iş görüşmesinde gibi hissediyorum.Brick: Bak, istersen senin yerine başkasını bulabiliriz,,,
- Hayır çalışırım,
Dedim daha sonra mırıldandım
- Kardeşlerim için yaparım..,
Brick sanırım mırıldanmamı duymuştu
Brick: Sen çok iyi bir kardeşsin Buttercup.
Brick'in bu sözüne kafamı salladım.
- Hayır değilim. Onlar için hep sorun oldum. Asla iyi bir kardeş yada abla olmadım. Belkide ben hayatta olmasaydım şu an daha mutlulardı.
Of, ben ne diyorum ya? Gerçi doğruları söyledim...
Brick: Buttercup, söylediğin her şey yanlış. Bende kardeşlerim için bazen sorun oluyorum. Öfkemle, sinirimle, agredifliğimle.... Ama asla böyle bir şey deme. Eğer sen sorun çıkardığında yada herhangi bişey yaptığında senin yanındalarsa, seni önemsiyorlar demektir.
Şu an bu sözlerini Blossom ve Bubbles duysa ne yaparlardı?- Ne biliyim, mutlu olurlar herhalde?
Brick bana dik dik bakıyor.
- Tamam. Üzülürlerdi.
Brick: Onların üzülmelerini ister misin?
- Ne kadar aptal bir soru bu! Tabiki de istemem!
Brick: O zaman böyle şeyleri ne söyleyeceksin ne de düşüneceksin... Tamam mı..?
- Brick, sen başına ağır darbe falanmı aldın? Yoksa kitap falanmı okumaya karar verdin? Senin normalde "Kesin onlar seni sevmiyordur." Yada "Sen onlara fazlalıksın." gibi laflar söylemen gerekiyordu. İyi misin?
Brick: Sadece öğüt veresim geldi bu kadar abartma.
- İyi, sen öyle diyorsan.
Kesin bu sözlerin altında başka bir şey var
Brick: Neyse konu dağıldı. Emin misin burada çalışacağına?
- Evet çalışıcam.
Brick: Madem öyle, bu gün başlarsın. Ve bazı kurallarım var.
- Neymiş o kurallar?
Evet Brick'in ✨Muhteşem✨ kurallarını bir sonraki bölümde öğrenirsiniz...
Brick'in kuralları neler olabilir sizce?
Bence bu bölümde Brick fazla mı edebiyat yaptı?
Ve evet kabul ediyorum bu bölüm gereğinden kısa oldu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 AYDA : AŞK İDDASI (BUTCHERCUP-PPG X RRB)
Historia CortaButch bir gün Buttercup a bir meydan okuma yapar bakalım bu meydan okuma neymiş?? kim kazanacak???