4.

58 7 1
                                    

Tento díl - oznamuji předem - je delší, než ty předchozí a obsahuje sex mezi dvěma kluky od začátku do konce! Proto varuji - nelíbí? Tak díl raději přeskoč 😉 Děkuji za pochopení!
Těm, kteří se chystají číst, přeji příjemné čtení...
_________________

Vysoký mladík pomalu ulehal do postele, kde už na něho čekal hnědovlasý přítel. Jelikož očekával, že je mladší už hluboko v říši snů, snažil se ulehnout opatrně, aby ho nevzbudil.
Když už byl konečně ve vodorovné poloze, spokojeně vydechl. Do postele se těšil téměř celý den. Ačkoliv nebyl žádný lenoch, musel uznat, že je dnes Chan honil jako nadmuté kozy. Měl pocit, že prošli snad celé Sydney a k tomu dalších tisíc okolních akrů.
Stočil hlavu na stranu a zadíval se na krásnou, spánkem uvolněnou tvář svého přítele. Výraz v obličeji mu zjihl a měl pocit, že mu srdce pukne, jak bylo naplněné láskou. Rty se mu zvlnily úsměvem. Otočil se na bok a něžně pohladil jeho tvář.
"Ah, Minnie, kdybys jen tušil," zašeptal.
"Copak bych měl tušit?" ozval se rozespalý hlas. Hyunjin sebou cukl, jak to nečekal. Ruka mu vystřelila k srdci a tvář se mu zkřivila v hraném gestu, připomínajícím infarkt. Mladší se tiše zasmál a vzal ruku z jeho hrudi, aby ji sevřel ve své dlani.
"Tohle už mi nedělej! Myslel jsem, že spíš! Málem mě z tebe kleplo," zaskuhral Hyunjin, zatímco mu Seungmin laskal ruku letmými polibky.
"Promiň, zlato," znovu se zasmál mladší a pustil jeho ruku, aby se na něj mohl natisknout celý. Jedním rychlým pohybem se vyhoupl nad něho a nepatrně natočil hlavu na stranu. Nikdy to neřekl nahlas, ale miloval, když se staršímu v očích odrážel svit měsíce. Prohlížel si jeho tvář, jako kdyby se snažil zapamatovat každičký milimetr, než si uvědomil, že se mu zrychluje dech. Chodili spolu rok ale doposud spolu nezažili víc, než jen polibky a pár chtivých dotyků. Ani jeden nechtěl spěchat a byli dohodnutí, že počkají, až budou oba připraveni. Ale nyní Seungmin cítil, že netouží po ničem jiném, než se s Hyunjinem milovat.
V podbřišku se mu nahromadil téměř bolestivý tlak a svalovina, jež dosud dřímala v jeho spodním prádle se rychle budila k životu.
Seungmin polkl. Bál se to říct nahlas. Měl strach, že ho Hyunjin odmítne a tak se mu tiše dál díval do očí, ačkoliv cítil, jak moc mu hoří tváře.
Jin ho tiše pozoroval a znal ho natolik dobře, aby pochopil, co se v něm odehrává. Sám po něm již dlouhou dobu toužil a i kdyby to nyní nepoznal, tlak Minova rozkroku, který mu tlačil na stehno, ho prozradil. Seungmin se už už chystal slézt ze strachu, že by ho jeho přítel odmítl, ale při pohybu se nechtěně více natlačil na staršího, což mu způsobilo příjemné chvění v rozkroku, které následně postupovalo přes páteř až ke krku, kde se mu zježily snad všechny chloupky.
"Uh!" zasténal. Nečekaný vzdych ho natolik vyděsil, že vytřeštil oči a dlaní si zakryl ústa. Ani jeden z nich se náhle nedokázal hnout. Seungmin se bál, že se mu Hyunjin bude smát nebo ho odmítne, zato starší se bál pohnout, že by se neudržel a vrhnul se po něm jako hladový vlk. Až tak moc po něm zatoužil a hlasitý sten v něm vyvolával neskutečnou bouři pocitů.
Hnědovlásek se zatvářil smutně. Obával se, že celou tu krásnou chvíli zničil a tak sklopil hlavu. "Nezlob se," zašeptal zahanbeně. Styděl se staršímu podívat do očí. Ten však neměl v úmyslu danou chvilku utnout. Vzal mladšího za bradu a donutil ho, aby se mu znovu podíval do očí a věnoval mu natolik láskyplný pohled, že se Seungmin téměř rozplakal.
"Tolik tě miluju, lásko!" řekl Jin a přitáhl si ho do polibku, rozhodnutý oboustrannou touhu dovést do konce. Nadzvedl nepatrně boky a otřel se svým rozkrokem o mladšího, čímž znovu vyvolal ten tolik žádaný a nádherný vzdech. Pevně ho objal, aby ho na sebe natiskl úplně a vášnivě ho líbal. Dlaněmi bloudil po jeho zádech a bocích, zatímco si jazykem vydobyl vstup do vlhkých útrob jeho úst.
Nelíbali se poprvé a přesto to nyní mělo úplně jiný náboj. Když už oběma docházel vzduch, odpojil Hyunjin jejich rty a začal líbat jeho krk, díky čemuž si vysloužil více líbivých zvuků.
"Ji-Jinnie!" vyhrkl náhle mladší. Měl pocit, že se z přívalu dosud nepoznaných pocitů zblázní. Chtěl ho, toužil po něm a už to nedokázal déle vydržet. Prudce se zvedl do sedu a Hyunjina vytáhl sebou. Strhl z něho triko a následně i ze sebe.
Zadýchaně si oba hleděli do očí. Jejich dech byl krátký a prudký. Seungmin vzal Hyunjinovu ruku a opatrně si ji přiložil na hruď, přičemž jeho dlouhými prsty zavadil o svoji citlivou bradavku. Ihned to vyvolalo novou vlnu touhy a ten nejsladší sten, jakého byl mladší doposud schopen. Ten donutil Hyunjina k činu. Svými plnými rty se přisál na ten citlivý hrbolek a jemně ho stiskl mezi zuby. Druhou bradavku vzal mezi palec a ukazováček a lehce promnul. Seungmin zavřel oči a zaklonil hlavu.

O několik dlouhých minut později byli již oba chlapci nazí a roztoužení na nejvyšší míru. Hyunjin ležel na zádech a mladšího tiskl k sobě jako tu nejcennější věc na světě. Seungmin se tulil k jeho hrudi, pravou nohu přehozenou přes silná stehna staršího.
Jejich polibky byly stále vášnivé a ruce nadále neukojeně zkoumaly každičký milimetr jejich těl.
"Chtěl bys-..." Hyunjin po něm toužil čím dál víc a nechtěl si připustit, že by ho teď jeho přítel odmítl. Měl pocit, že už by tu bolest nevydržel a nechtěl se se svým problémem opět vypořádat sám v soukromí koupelny.
Seungmin nemusel čekat, až větu dokončí. Věděl, na co se chce zeptat a taky hned znal odpověď. Nehodlal ji však vyslovit. Byl rozhodnut mu jej ukázat. Tak jako na začátku se nad něho vyhoupl a bez čekání se rty vrhl na jeho rty, poté bradu a následně si razil vlhkou cestičku přes hruď a bříško až k jemnému porostu chloupků v jeho rozkroku.
Nervózní nad svým vlastním počínáním se roztřeseně ujal pevně se tyčící chlouby a na rudou špičku dýchl horký vzduch.

Nespouštěje pohled z jeho krásné tváře, věděl, že nyní už nemůže ustoupit. A tak, zatímco si užíval roztoužený výraz v jeho tváři, začala se mu chlouba nořit do úst.
Snažil se ignorovat dávicí reflex, jelikož Hyunjin nebyl zrovna malého vzrůstu a dál mu činil rozkoš, jakou Hyunjin nikdy nezažil. A hlasité sténání to dávalo jasně najevo.
"Ah bože! M-Min-... AH!" vykřikl náhle Hyunjin a než stihl mladšího varovat, naplnil jeho rty bílou nadílkou spermatu. Seungmin byl nejprve velmi překvapen, ale nakonec vše spolkl. Jen maličký pramínek mu unikl ze rtů. Nedbaje jej, zvedl se zpátky nahoru, aby ho mohl políbit.
Hyunjin se nejprve znechuceně zašklebil, když v ústech ucítil chuť vlastního sperma, ale zároveň ho to nebývale nabuzovalo k další činnosti.
Opět nadzvedl boky a otřel se o mladšího. Teď to byl on, kdo chtěl uvést svou drahou polovičku na vrchol blaha, nicméně oba věděli velmi dobře, kdo v jejich vztahu hraje holku.
A aby ho v této myšlence Seungmin ujistil, opatrně mu roztáhl nohy, aniž by ho přestal líbat. Pak na okamžik vyměnil své rty za dva prsty, jichž se starší ochotně ujal a začal je hbitě sát a olizovat.
Když měl pocit, že jsou již dostatečně vlhké, bez čekání s nimi obkroužil jeho vrásčitý vstup. Nejprve v něm nechal zmizet prostředníček a následně i ukazováček. A jelikož nedal Hyunjin najevo žádný náznak bolesti, začal s nimi okamžitě pohybovat, což doprovázela vlna hlasitého sténání.

Seungmin se nedokázal nabažit pohledu na výraz plný rozkoše, jež se odrážela ve tváři staršího a neustávající vzdechy byly jako rajská hudba pro jeho uši, jež vysílala silné vibrace do jeho vlastní chlouby. A jelikož v Hyunjinovi měl již čtyři prsty, uznal, že jeho příprava je už dostatečná. Sám cítil již neskutečný tlak a bolest z doposud nedosaženého vyvrcholení a nedokázal proto dál čekat.
Opatrně ze staršího vytáhl prsty a plivl si do dlaně, aby alespoň částečně navlhčil svůj naběhlý penis. Za žádnou cenu nechtěl staršímu ublížit.
Hyunjin, stále ve výšinách z prožitého vyvrcholení, si vůbec neuvědomoval, co bude následovat, dokud neucítil, že se do něj tlačí něco o dost většího, než jen pouhé prsty.
Bolestí zaryl nehty Seungminovi do ramen a pevně zavřel oči.
"Mine, to bolí!" Seungmina to zamrzelo. Nechtěl mu působit bolest. Sám však již potřeboval uvolnění.
"Uvolni se! Přejde to, slibuju!" zašeptal rozechvěle a zatlačil o další kousek. Ještě chvíli a ocitl se v něm až po kořen. Rukama se zapřel vedle jeho hlavy a slíbával mu těch pár neposedných slz, jež mu stékaly po tvářích. "Uvolni se, lásko!"
Hyunjin zrychleně dýchal a snažil se uvolnit. A když se mladší po chvíli pohnul, začal znovu hlasitě sténat. Všechna bolest byla pryč. Zůstal jen nepopsatelný pocit touhy.
Vyšel mu tedy svými boky vstříc a než by se nadál, začal Seungmin rychle a pravidelně přirážet.
"A-AAH!" vyhrkl náhle mladší, když už nedokázal déle oddálit své vyvrcholení. Jeho přírazy se tak staly nestabilní, trhavé a jelikož neustával a i nadále urputně narážel na maličký citlivý uzlíček nervů, dokázal tím přivést k vrcholu i Hyunjina, jenž s hlasitým výkřikem jeho jména vystříkal svou nadílku mezi jejich břicha.
Zadýchaní a opření čely jeden o druhého, dívali se vzájemně do očí. Dokázali v nich vyčíst neskutečné city, které k sobě cítili.
"Miluju tě, Jinnie!" zašeptal mladší. "Bože, tak moc tě miluju!" řekl a jeho tělo se začalo otřásat silnými vzlyky. To Hyunjina vyděsilo. Na nic nečekal, nedbal ani spermatu, který stále měli mezi sebou a pevně k sobě mladšího přivinul.
"Minnie, co... co se děje? Udělal jsem něco špatně?" Cítil, jak se strachy o mladšího hrnuly slzy do očí i jemu. Seungmin nejprve neodpovídal, pak ale zavrtěl hlavou a znovu na něj pohlédl. Pak se i přes slzy usmál.
"Ne, lásko. Nic se neděje. Já jen... nedokážu pochopit, že jsem si tohle dokázal tak dlouho odpírat. Byla to nádhera, Hyunjinnie. Ne! To ty jsi nádherný! A já jsem neskutečně šťastný! Umřel bych pro tebe, kdyby sis to přál, věříš mi to?"
"Taky tě miluju, Seungminnie! Strašně moc! Nikdy o tebe nechci přijít, slyšíš? Nikdy!"

Slibil's, že se vrátíšKde žijí příběhy. Začni objevovat