Bölüm 2.

173 24 5
                                    

Sinirle kapıyı çarparak sınıfa girdim .

Ne mi olmuştu ? Bir sürtüye dövdüğüm için azar işitmiştim !

Sınıftaki garip bakışları görünce bu ders dersi ekmeyi düşünerek sınıfın dışına attım kendimi .

Dersin başlamasına çok az bir süre kaldığı için koridor yavaş-yavaş boşalıyordu .

Çatıya giden merdivenlere doğru ilerlemeye başladım . Ağır demir kapıyı açarak çatıya ulaştım .

Çatının korkuluklarının üstünde oturarak aşağıyı süzmeye başladım .

Ama burası istediğim yükseklikte değildi . Bü yüzden geri döndüm ve okuldan ayrıldım .

Boş sokakta ilerlerken kendime yüksek bir bina arıyordum .

Çantamı tek omzuma asmıştım ve ellerim ceplerimde yürüyordum . Sonunda oldukça yüksek bir bina gördüm .

Oraya gittim ve kimseyeye gözükçeden binaya girdim . Asansöre binip en yüksek katın düğmesine bastım .

Bir süre sonra çatı katının yerini bulmanın verdiği sevinçle beraber yine korkulukların üstüne oturdum .

Hayır atlamıyıcaktım . Kendi dünyamda sık-sık düşünmek için binaların çatısına çıkardım .

Kendimi güvende hissetmek istediğimdeyse ya ormanlık bir alanda bir mağaranın içine saklanırdım ya da bir ağacın tepesine çıkıp otururdum.

İnsanların bana kolay kolay ulaşamıyıcakları herleri severim .

Neyse çok uzattım . Çantamdan bir defter çıkardım içinden rastgele bir sayfa kopardım ve kalemi alarak planımı çizmeye başladım .

Daha sonra sayfayı havaya kaldırıp şaheserime baktım .

Daha sonra sayfayı havaya kaldırıp şaheserime baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1. Adım -> u.a ye gir .
2. Adım -> AFO-yu öldür .
3. Adım -> Sonsuza kadar mutlu yaşa .

Tamam öncelikle çizim kabilyetim bok gibiymiş onu öğrendim . İkinci olarak da planım çok boktan .

Yani bir insan neden böyle bir plan yapar ki?

Bilmiyorum ama ben bu planla devam edicem .

Deku'nun afo'yuöldürmesine yardım edip mutltu-mutlu kahramanlık hayatımı yaşıyıcam .

İlk adımı yapabilirsem gerisi çorap söküğü gibi gelicek .

Sorun şu . Benim her hangi bir velim varmı yok mu onu bilmiyorum ama u.a ye girebilmek için her hangi bir fiziksel becerim yok .

Zeki olduğum ortada ama zeka tek başına yetmez . Vücudumu da geliştirmem gerek . Şu an animenin en başında olduğumu göz önünde bulundurursak....o zaman 10 ay sonra giriş sınavı olucağını söyleyebiliriz .

Red DevilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin