Bölüm 4

122 21 7
                                    

Midoriya bana bir şey demeden yanımdan çekip gitti . Cidden kafam allak bullak olmuştu . Daha bu gün yeniden tanıştık ve o beni yine unuttu . Ben olayın şaşkınlığını hala üzerimden atamamışken yeniden bir sayfa çevirme sesi duydum .

Bu sefer gözlerimi açtığımda Midoriyanın arkasından koşuyordum . Tanrım ne ? Ben onunla az önce konuşmuştum .

Kamei : HEEY ! YEŞİL SAÇLI ÇOCUUK BEKLEE !

Neden bağırıyorum ki ? Midoriya durdu ve arkasını dönüp bana baktı .

Kamei : Hey nekadar da hızlı yürüyorsun öyle . Sana yetişmek için iki saattir koşuyorum .

Midoriya : A-Ah ö-özür d-dilerim .

Kamei : Hiç önemi yok . Aslında ben seni merak etmiştim . İyi misin ? Az önce o yeşil villaine karşı savaştın .

Midoriya : S-Sen d-de mi gördün ? Pek bir şey yapamadım ki . Sonuçta günü yine All might kurtardı .

Kamei : Ama yne de yaptığın çok kahramancaydı . Bence sen harika bir kahraman olucaksın gelicekte .

Midoriya : Ha ?

Dedi Midoriya şaşkınlıkla . Gözleri dolmuştu ve çantasının kulpunu sıkıca tutuyordu .

Midoriya : G-Gerçekten öyle mi düşünüyorsun ?

Kamei : Kesinlikle !

Midoriya : A-Ama b-benim özgünlüğüm b-bile yok .

Kamei : Oww seni üzdüysem özür dilerim . Ben sadece seni havalı bulmuştum . O çocuğu kurtarmaya çalışırken gerçekten cesur davrandın . Asıl önemli olan özgünlük değil bence . Önemli olan gerçek bir kahramanın kalbine sahip olmaktır . Sen buna sahipsin .

Midoriya önümde daha da fazla göz yaşlarına boğuluyordu . Dur bir dakika . Ben bu sözleri isteyerek söylemiyorum ki ? Bunlar benim söyliyiceğim sözler değil . Bedenim yeniden benim irademin dışında hareket ederek Midoriyaya doğru iki adım attı . Aramızdaki mesafe çok azdı ve ben bu mesafeyi ona sıkıca sarılarak kapatmıştım .

NEDEN ŞU AN ONA SARILIYORUM Kİİ?!

Kamei : Ağlama artık . Sana gülümsemek daha çok yakışıyor .

Ne biçim klişe bir cümle lan bu ? Sen onun gülümsemesini mi gördünde konuşuyon mk !

Midoriya ağlamayı kestiğinde yavaşça benden uzaklaştı . Aramızda hala santimler varken birden bir şeyin farkına varmış gibi fazlaca kızardı . Ciddiyim çok fazla kızardı .

Midoriya : T-Teşekkürler . B-Be-Ben a-ar-artık gidiyim .

İsteğim dışında tatlı bir şekilde güldüm ve ona elimi uzattım . Lan niye elini uzatıyon . Dip dibesiniz zaten .

Kamei : Ben Akemi Kamei . Aynı okuldayız .

Midoriya : İzuku Midoriya . Menun oldum Akemi-san .

Kamei : Bana Kamei de .

Dedim irademin dışında ona bir iki santim daha yaklaşarak .

Midoriya : H-Hai K-Kamei-chan . S-Sen de bana İ-İzuku d-diye bililir s-si-sin

Yine tatlı bir şekilde gülümsedim ve geri çekildim . Midoriya rahatlamış gibi bir nefes verdi ve hafifce gülümsedi . Ama hala yanakları kırmızıydı .

Kamei :  Ben artık gidiyim yarın okulda görüşürüz İzuku-kun .

Dedim ve o yeniden domates oldu . Çok klişe bir sahne yav bu .

Red DevilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin