1.Destiny to meet him

1.8K 120 0
                                    

"Umma.. ! သား ​ေက်ာင္​းသြားၿပီ​ေနာ္​....

Jaejoong က အ​ေမျဖစ္​သူကို လွမ္​း​ေအာ္​ ​ေျပာလိုက္​ရင္​း လြယ္​အိပ္​ကို ယူကာ. အိမ္​ ထဲမွ ထြက္​ခဲ့​၏..ဒီ​ေန႔က ​ေက်ာင္​းစဖြင္​့တဲ့ ​ေန႔ဆို​ေတာ့ သူ တက္​ႂကြ​ေန​ေလ၏..အတန္​းက လည္​း တစ္​တန္​း​ေတာင္​ႀကီးသြားၿပီဆို​ေတာ့..ဒီ​ႏွစ္​ေတာ့.. ​ေက်ာင္​း​ေသခ်ာတက္​မယ္​လို႔​ေတာ့ သူ စိတ္​ကူးထားတာပဲ..မႏွစ္​က​လို.. ​ေက်ာင္​းမပ်က္​​ေတာ့ဘဲ စာလိုက္​​လုပ္​​ေတာ့မယ္​​ေပါ့..

​ေက်ာင္​း​ေရာက္​လို႔ ...သူတက္​ရမယ္​့ အခန္​းကို ​ေတြ႔လို႔ . ၀င္​​လိုက္​​ေေက်ာင္​​းစာမွာဆိုလည္​းသူက ဒါဆို ဒီႏွစ္​ သူနဲ႔ တစ္​ခန္​းထဲပဲ​ေပါ့..သူက​ေက်ာင္​းမွာ.. နာမည္​ၾကီး ပဲ​ေလ... ေက်ာင္​​းစာမွာဆိုလည္​းသူက အျမဲပထမ.. , ၿပီး​ေတာ့ ဘက္​စံုလည္​း ထူးခြၽန္​..႐ုပ္​ရည္​ကလည္​း​ေျပာစရာ မ႐ွိဆို​ေတာ့ ​ေက်ာင္​းမွာ နာမည္​ႀကီးတာကမဆန္​း...

သူ ထိုင္​ဖို႔​ေနရာကို ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့.. အဲ.. Yoochun ရဲ ့​ေဘးျဖစ္​​ေနတယ္​...

" Hi... ငါ က Jaejoong ပါ.....​ေတြ႔ရတာ ၀မ္​းသာပါတယ္​.

Jaejoong က အရင္​စ ႏႈတ္​ဆက္​လိုက္​​ေတာ့...

" Yoochun ပါ.. ေတြ႔ရတာ ၀မ္​းသာပါတယ္​..

Yoochun က အလိုက္​သင္​့ ႏႈတ္​ဆက္​လိုက္​ၿပီး. သူဖတ္​လက္​စ စာအုပ္​ကို ဆက္​ဖတ္​​ေနသည္​။..အဲ့​ေတာ့ Jaejoong လည္​း ဘာမွ မ​ေျပာ​ေတာ့ပဲ.. သူ​ေဘးမွ ဝင္​ထိုင္​လိုက္​သည္​။...

Yoochun က စကားအ​ေတာ္​နည္​းလွသည္​။..​ေက်ာင္​းမွာ သူနဲ႔ အ​ေပါင္​းအသင္​းလည္​း နည္​းလွသည္​။.သူ ့ဘာသာ စာအုပ္​တစ္​အုပ္​နဲ႔ပဲ ​ေအး​ေအးလူလူ ​ေနတတ္​သူ..
.
.
.

ည​ေန မုန္​႔စားဆင္​း​ခ်ိန္​.....

"Yoochun ya.. , လာ​ေလ.. ငါတို႔ အတူတူ ထမင္​းသြားစားၾကရ​ေအာင္​..."

Jaejoong က ​ေျပာလိုက္​​ေတာ့...

" ရတယ္​.. ငါ့ ဘာသာ သြားစားလိုက္​မယ္​..."

Yoochun က ​ေျပာၿပီး.. သူ႔ဘာသာ တစ္​​ေယာက္​တည္​း ထြက္သြားလိုက္​သည္​။...

Unbalanced HeatWhere stories live. Discover now