3.Getting to Know

1K 98 0
                                    

သူ ဘယ္​လို ၿပီးျဖစ္​ အိပ္​​ေပ်ာ္ သြားလည္​း​​​ေတာ့ မသိ.....သူ ႏိုးလာ​ေတာ့ တစ္​ကိုယ္​လံုးက နာက်င္​ကိုက္​ခဲ ​ေန၏.... ​ေဘး ပတ္​ဝန္​းက်င္​ကို ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့မွ သူ သတိရသြားသည္​။......

သူ အခုထိ ဒီ မြမ္း​ၾကပ္​ ပိတ္​​ေလွာင္​​ေနတဲ့. အခန္​းထဲမွာ ႐ွိ​ေနတုန္​းဆိုတာ. သူ သိလိုက္​သည္​။..ဒီ အခန္း​ကို သူ​ေၾကာက္​သည္​။... ဒီထဲမွာ တစ္​မိနစ္​ တစ္​စကၠန္​္​့​ေလးမွ သူ မ​ေနခ်င္​....

"မင္​း ႏိုးလာၿပီလား...."

Jaejoong က သူ​ ့အ​ေမးကို မ​ေျဖဘဲ....

" မင္​း ဘာလို႔ ငါ့ကို ဒီလို လုပ္​တာလဲ...."

"ဘာျဖစ္​ရမွာလဲ မင္​ ရဲ႕ ခနၶာကိုယ္​.. မင္​းရဲ႕ မင္း ​​မ်က္​ႏွာ က..ဒီေလာက္​ ဆြဲ​ေဆာင္​​ေန​ေတာ့. ငါလည္​း ဘယ္​​ေနႏိုင္ ပါ့မလဲကြာ...

"မင္​း..!!"

Jaejoong က စိတ္​ဆိုးဆိုးနဲ႔ သူထိုင္​​ေနတဲ့ ခုတင္​​ေဘးက ​ေခါင္းအံုးနဲ႔ လွမ္​း​ေကာက္​ ပစ္​ဖို႔ လုပ္​​ေတာ့..Yunho က သူကို ခုတင္​​ေပၚ ခပ္​ၾကမ္​းၾကမ္​း တြန္းလွဲ လိုက္​ၿပီး..အ​ေပၚစီးမွ အုပ္​မိုးလိုက္​သည္​။

"ၾကည္​့ရတာ.. Yoochun က မင္​းကို သ​ေဘာက်​ေနၿပီ ထင္​တယ္​...

" ဒါ​ေပမယ္​့. ဘယ္​လို လုပ္​မလဲ.. သူ မင္​းကို ပိုင္​ဆိုင္​ခြင့့္ရမွာ မဟုတ္​ဘူး.."..

"သူ တန္​ဖိုးထားတဲ့ အရာ မွန္​သမ်ွ သူဘယ္​​ေတာ့မွ ပိုင္​ဆိုင္​မွာ မဟုတ္​ဘူး.."

" ဘာျဖစ္​လို႔လဲ သိလား...."

" ငါက သူ တန္​ဖိုး ထားတဲ့ အရာ မွန္​သမ်ွ ဖ်က္​​ဆီးပစ္ ေနလို႔ပဲ.....

Yunho က စဥ္​းလဲ စြာ ျပံဳးရင္​း ​ေျပာလိုက္​သည္​။...

"အခု နင္​​ေက်နပ္​သြားၿပီ မဟုတ္​လား..."

Jaejoong က သူ႔မ်က္​လံုးကို စိုက္​ၾကည္​့ရင္​း.. ​ေျပာလိုက္​သည္​။..Jaejoong ရဲ႕ အၾကည္​့က..သူ႔ရင္​ကို ဒီ​ေလာက္​ နာက်င္​​ေစမယ္​လို႔..သူမထင္​ထားမိ.......

........................................

​​ေနာက္​တစ္​​ေန႔ Yoochun ​ေက်ာင္​းလာ​ေ​တာ့ သူ​ေဘးက ထိုင္​ခံု​ေလး လြတ္​​ေနသည္။....အရင္လိုု.. ​ေဘးက​ေန စကားတတြတ္​တြတ္ ေျပာ​ေနတတ္​တဲ့ သူ႔ကို မ​ေတြ႔ရ​ေတာ့....

Unbalanced HeatWhere stories live. Discover now