4.Mask Off

984 98 0
                                    


"Yunho ah , ငါမင္​းနဲ႔ ​ေျပာစရာ႐ွိတယ္​.."

Yoochun က Yunho အိမ္​ထဲ ဝင္​လာတာကို ျမင္​​ေတာ့ လွမ္​းေျပာလိုက္​သည္​။

"Yunho.... ,မင္​း ဟို​ေန႔က ငါတို႔​ေက်ာင္​းကို ​ေရာက္​လာ​ေသးတယ္​ မို႔လား....အဲ့ဒါ Jaejoong ကို လာ​ေတြ႔တာ မဟုတ္​လား...

Yoochun က​ေျပာ​ေန​ေပမယ္​့ Yunho က​ေတာ့ ဘာမွ မ​ေျပာ

" ဒီမွာ Yunho, ငါ နဲ႔ သူ နဲ႔ လည္​း ဘာမွ မဆိုင္​ပါဘူး..
" မင္​း ငါ့အ​ေပၚ မ​ေက်နပ္​တာ ႐ွိရင္​ ငါ့ကို လုပ္​ခ်င္​တာလုပ္​ပါ.. ..သူ႔ကို ထပ္​ၿပီး​ေတာ့ မ​ေႏွာင္​့ ယွက္​ပါနဲ႔ ​ေတာ့..."

Yoochun စကားကိုၾကား​ေတာ့ Yunho က သူ႔ကို တစ္​ခ်က္​လွမ္​းၾကည္​့လိုက္​ရင္​း....

" မင္​းကို....?
ငါ မင္​းကို စိတ္​​ေတာင္​ မဝင္​စားဘူး....
ငါ့ ဘာသာ သူ႔ကို သ​ေဘာက်လို႔ ကပ္​တာ မင္​းနဲ႔ ဘာမွ မဆိုင္​ဘူး..

Yunho ကခပ္​​ေအး​ေအး ​ေျပာၿပီး... အခန္​းထဲ ဝင္​သြားသည္​။..
................................................

​ေက်ာင္​းဆင္​းကတည္​းက သူ ့​ေနာက္​မွ Yunho က
တစ္​​ေကာက္​​ေကာက္​လိုက္ ​ေန​ေလ​ေတာ့သည္​။..

ၾကာလာ​​ေတာ့ သူလည္​း စိတ္​မ႐ွည္​​ေတာ့..

"Yah...! မင္​း ဘယ္​အခ်ိန္​ထိ ငါ့​ေနာက္​ကို လိုက္​​ေနဦးမွာလဲ.
မင္​း.အဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​ အား​ေနလား...

" မင္​းက လည္​း ငါက မင္​းအိမ္​မွ ထမင္​းလိုက္​စားခ်င္​လို႔ပါ..

" ငါက ဘာလို႔ မင္​းကိုထမင္​း​ေကြၽးရမွာလဲ... ဟို​ေန႔က ေကြၽးလိုက္​တယ္​ဆိုတာလည္​း..အ​ေမ​ေျကာင္​့ ​ေကြၽးလိုက္​ရတာ...အ​ေမ​ေ႐ွ႕မွာ ျပသာနာ မျဖစ္​ခ်င္​လို႔ မင္​းကို ​ေကာင္​း​ေကာင္​းမြန္​မြန္​ ဆက္​ဆံလိုက္​တာ...

"မင္​းကလည္​းကြာ..မင္​းအိမ္​မွာ စားရတာ စားလို႔​ေကာင္​းလို႔ပါ...

"စားခ်င္​ရင္​လည္​း. မင္​းအိမ္​ မွာ မင္​းသြားစားပါလား.."

"ငါ့အိမ္​မွာ အဲ့လိုမ်ိဴး.တစ္​ခါမွ မစားဖူးလို႔​ေပါ့"

Yunho က ခပ္​တိုးတိုးပဲ ​ေျပာလိုက္​သည္​။..သူ႔အိမ္​နဲ႔ အ​ေၾကာင္​းနဲ႔ပတ္​သက္​တာကို ​ေျပာလိုက္​​ေတာ့ မ်က္​ႏွာ အနည္​းငယ္ ညႇိဳးသြားသည္​။..

Unbalanced HeatWhere stories live. Discover now