2.The pain from him ( slightly rated)

1K 93 1
                                    


Don't expect too much. It was just a littile XP

........................................................................

"​ေနာက္​ဆို ငါနဲ႔ လာမပတ္​သက္​ပါနဲ႔.. မင္​းက ​ေတာ္​​ေတာ္​စိတ္​ပ်က္​ဖို႔ ေကာင္​းတယ္​ ."

Yoochun ဆီက သူဒီလိုမ်ိဳး စကားမ်ိဳးၾကားရ​ေတာ့..
သူစိတ္​မ​ေကာင္​း​ေတာ့ ​ေတာ္​​ေတာ္​ ျဖစ္​မိသည္​။...

Yoochun ၾကည္​့ရတာလည္​း. သူ႔ကို ၾကည္​့မရတဲ့ မပံုေပါက္​တာနဲ႔​ေနာက္​ဆို. Yoochun နဲ႔ မပတ္​သက္​မိ​ေအာင္​ သူႀကိဳးစား​ေနသည္​။..

ဒီ​ေန႔ ည​ေန ​ေက်ာင္​းဆင္​းခ်ိန္​​ေရာက္​​ေတာ့.. Jaejoong တစ္​​ေယာက္​...စာၾကည္​့တိုက္​လည္​း မသြားခ်င္​​ေတာ့တာနဲ႔ အိမ္​ကိုပဲ ..တန္​းျပန္​လာခဲ့သည္​။..

လမ္း​တစ္​​ေနရာ ​ေရာက္​​ေတာ့...

"Jaejoong! ! "

႐ုတ္​တရက္​ သူ႔​ေခၚသံၾကားလို႔ လွမ္​းၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့...​ေက်ာင္​း ဝတ္​စံုနဲ႔ ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​... သူနဲ႔ uniform ခ်င္​း မတူတာကို ၾကည္​့လ်ွင္​ တစ္​ျခား​ေက်ာင္​းကျဖစ္​ႏိုင္​သည္​။..


"Hey ! ငါ့့ကို မမွတ္​မိဘူးလား..
ငါ Yoochun ရဲ႕ ညီ​ေလ... , ဟို​ေန႔က​ေတာင္ အိမ္​လာ​ေသးတယ္ မဟုတ္​လား..."

"အင္​း... Yunho မဟုတ္​လား..."

"ဒါနဲ႔ အိမ္​ျပန္​ မလို့​လား...ငါနဲ႔ စကားနည္​းနည္​း​ေလာက္​​ ​ေျပာခ်င္​လို႔.
အခ်ိန္​ရလားး"

စား​ေသာက္​ဆိုင္​ တစ္​ဆိုင္​​ေရာက္​​ေတာ့....

"​ေျပာ​ေလ ​ေျပာစရာ႐ွိတယ္​ဆို.. ဘာ​ေျပာမလို႔လဲ..."

"ငါ့ရဲ႕ အစ္​ကို အ​ေၾကာင္​းပါ..., သူနဲ႔ မင္​းနဲ႔က သူငယ္​​ေတြ မဟုတ္လား

"ဘယ္​လို​ေျပာရမလဲ.. ငါက ​ေတာ့ ငါတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​က သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြလို႔သက္​မွတ္​ထားတာပဲ...ဒါ​ေပမယ္​့ သူက​ေတာ့ ငါ့ကို မုန္​း​ေနတဲ့ ပံုပဲ....

"ဟင္​... ဘယ္​လို??

" သူက ငါ့ကို မွာထားတယ္​.. သူနဲ႔ လာမပတ္​သက္​ပါနဲ႔..​ေဝး​ေဝး ​ေနပါတဲ့..

"Aww.. သူက အဲ့လို​ေျပာထားတာလား...."
သူက ​ေက်ာင္​းမွာ အ​ေပါင္​းအသင္​း မိတ္​​ေဆြလည္​း မ႐ွိဘူး.. အျမဲ အထီးက်န္​​ေနတတ္​လို႔.. သူ ့အတြက္​ အျမဲစိုးရိမ္​​ေနရတာ.."

Unbalanced HeatWhere stories live. Discover now