Uke olamayan jk ve gay putin

345 19 316
                                    

Medyaya recep uppamın gençlik fotosunu koydum
baksanıza şu kara kaşa kara göze kurban olurum aga baktıkça düşüyorum mükemmel bir foto recep uppam en iyisi hele ki o kulaklar.. düştüm olm böyle bisi olamaz

Evet bu fic yüzünden hapise girme olasılığıma da azalttığını göre yazmaya başlayabilirim...

(...)

1 gün sonra:

"JUNGKOOK MAL MISIN NESİNİ ANLAMIYORSUN ONU TAKMICAKSIN TAKMAZSAN AŞIK OLUR ANLA ULAN ARTIK ANLA" diye bağrırak jungkook'a anlatmaya çalışıyordu jin ama artık sabrı kalmamıştı ve uke olmasına rağmen jungkooku sinirden sikmek istiyordu.

"Ya ama ben dayanamam taehyunga onun yanında durunca bile utanıyorum.."
Jungkook, resmen jin ve jimin deli olsun diye böyle diyordu.

"Ay yeminle sinirden feriha gibi bayılcam şuraya... Jungkook bak çok kolay taehyungu sallamıyormus gibi davranıcaksın çok kolay bak yoongiyi çağrayım uygulamalı anlatim" dedi jimin ama sinirden ağlıycak kıvama gelmişti çünkü 5 saattir bu salağa ukeliği jinle beraber anlatmaya çalışıyordu.

...

Jimin yoongiyi getirdikten sonra jinde namjoonu getirmişti 2 uke semelerine trip atıyordu jungkookta ağzı açık izleyip bunları daha bir kere bile doğru düzgün konuşamadığı taehyunga yapacağını düşünüyordu.

"Benim muzlu pudingim hayatımın anlamı kurt bakışlım bak affet nolur zaten birşey yapmadın neden affet diye yalvratıyorsun anlamıyorum ama affet askim lütfen" diyip ağlamaya başlamıştı namjoon ve bu sayede jin biraz olsun yumuşamıştı. "Tamam lan gel buraya acıdım" deyip Jin semeciğine sarıldı.

"Sende affet be gülüm hadi be pamuk şeker kafalım benim" dedi kekolar kralı yoongi jiminde ilk baş "salak mısın Cemile" diyen gözlerle yoongiye baktı sonrada göz devirip sarıldı.

...

Recepten:

Bu orospu Putin yine kıçımdan ayrılmıyor amk benim için türkçe öğrenmiş allahın manyağı yemin ederim salak gerizekalı benim Kemalim varken ona mı bakıcam sanki.

Ben güzel götlümün götünü düşünürken kapı çaldı "girin" dediğimde "Başkanım 5 dakika sonra canlı yayında olacaksınız" diyip tekrar çıktı benim orospu asistan

Zaten derdim büyük birde orospular yayın yaptırıyorlar neyse şu putinle doğalgaz anlaşması yapayım bizim millete bizim ülkeden çıkmış gibi söylerim olur biter zaten bu yayını anca haberlerden kırpılmış halini izlerler ne rahatım lan HAHAHAHAHAHAHA.

"Yia Recep hala hazır değil sen hadiii" diye girdi içeri benim orospu benim için türkçe öğrenmiş adama gitmek yerine ben güzel götlümün peşinden koşuyom ama işte bilmiyor Allah akıldan almış göte vermiş herhalde...

"Tamam Putin geliyorum sen git otur koltuğuna"

"Tamam canım ben gidiyor bay bayy"

Siktir git amcık orospu.

...

Whattsapp

Recep Tayyip Erdoğan ve Fakir Ergenler

Götü kıllı yarimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin