Bi delilik yapıp medyaya kendimi koydum...
Kahkülleri açınca uke gibi duruyorum ama ben hasmetli bir sekeyim askolar bunu aklınıza sokun hıh (medyaya kendimi koyduğumda daha ergenlik evrimi geçirmemiştim o yüzden onu kaldırıp şuan ki halimi koydum)
💅💅💅
(...)
Yazarın anlatımı:Recep uppa planı anlattıktan sonra jungkook "ay bana bisiler oluyor" diyip bayılmıştı ve yarım saattir onu uyandırmaya çalışıyorlardı ama jungkook recep uppayı gördüğünde tekrar bayılıyordu.
"Reis sen acaba başka yere mi geçsen olmuyor böyle seni görünce geri bayılıyor" dedi hoseok, jungkookun ayılması için kafasına masaj yaparken.
"Dur ben onu ayıltmayı biliyorum buna da kalkmazsa artık hakkı rahmetine kavuşmuştur" dedikten sonra yoongi yavaşça jungkookun kulağına yaklaştı ve "taehyung geliyor" diye fısıldadı, fısıldadağı gibide jungkook mezarından hortlayan bir zombi edasıyla yattığı yerden kalktı.
"HANİ NERDE TAEHYUNG NERDE!?"
"Taehyunga açılmazsan olmayacak hiçbir zaman taehyung" dedi recep uppa haklıydı eğer jungkook birazda uwu uke triplerine girmeye devam ederse nah elde ederdi taehyungu.
"Yia ama olmaz yapamam ben.." diye söylendi jungkook'u artık evdeki herkes süper dadıda ki buğranın kardeşini dövme edasıyla dövmek istiyordu çünkü anladık masum ukeydi fem ukeydi ama bu kadarı da fazlaydı.
"Bak evlat" diyip elini jungkookun omzuna koydu recep uppa ve devam etti "anlıyorum ukesin biraz masum olmalısın ama... bu kadarı fazla biraz haşin ol hem taehyung hasmetli uke sever ağlak uke değil"
"Cidden mi lan- ay pardon gerçekten öyle mi reisim"
"Tabi olm biraz haşin ol ağlak olma"
Recep uppanın verdiği gaz gerçektende jungkooku gaza getirmişti o artık haşin bir uke olacaktı gerçek kişiliğini taehyunga gösterecekti.
"Eee planı ne zaman uyguluyoruz" dedi seokjin ve ardından hemen 'şimdi ananızı siktim' bakışları ile jungkook "şimdi uyguluyoruz..." dedi.
"BEKLE BENİ GÜZEL GÖTLÜ YARİM HAŞMETLİ SEMEİN RECEP TAYYİP ERDOĞANIN GELİYOR" diye bağırdı recep uppa ardından zıpladı ama 70 yaşında olduğu için bu zıplayış sonucu anası sikilmişti.
1,5 saat sonra:
Whattsapp
Recep Tayyip Erdoğan ve Fakir Ergenler
Recep:
Jngkk thyngl knstn m
(Jungkook taehyungla konuştun mu)Seokjin:
Ne diyo buRecep:
Nnn dym gttn
(Ananı diyom götten)Jimin:
Bende anlamadım kiRecep:
Ll pr hrctcksnz
(İlla para harcatacaksınız)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Götü kıllı yarim
UmorismoAşkın yaşı olmaz bazen seni 70 yaşında pörsümüş bi yarrağan varken bulur Düzeltme falan yeni yaptim normalde 2022de yazmaya baslamistim NFOWNFOSDMOEMSOMS Semerecep Ukekemal Uyarı: Beyin emcüklenmesi yaşamak istemiyorsanız okumayın<3333