•34•

391 40 0
                                    

Yorgunluk üstüne bunu yazınca ekstra yorgun olduğumu hissettim bu bölümü paylaşıp ben yatmaya kaçar lütfen kendinize ve sağlığınıza dikkat edin ve eğlenerek okurken bol yorum yapıp oy vermeyi unutmayın 😚
_______________________

Jimin geceden kalma olduğu için baş ağrısı uykusunda kendini gösterirken yüzünü buruşturarak başını tutmuş daha sonrasında huzursuzca yatakta döndüğünde bir bedene çarpmıştı.Nerede olduğunu anlamadan gözlerini açtığında sırtındaki tırnak izlerinin kanattığı koluna doğru kanat misali olan dövmeli uzun saçlı adamı görünce yüzüne doğru dikelip kim olduğuna bakmıştı.Kalçasına ağırlık vermesiyle bir başka ağrısı gün yüzüne çıkarken dün hakkında hatırladığı her şey çok silikti.Adamın isminin bile Yuan'lı bir şey olduğunu hatıyorlardu sadece..

Yataktan sessizce çıkıp ayaklandığında vücudundaki morlukları ve bacak arasından süzülen spermleri fark etmişti.

JM:Ah..Siktir korunmamışım.

Jimin üstünkörü kendini temizleyip aceleyle kıyafetlerini giymiş ve hemen oradan ayrılmıştı.Geldikleri yer ne bir barın odası ne de herhangi bir oteldi.Geldikleri yer işlek cadde üzerinde bulunan bir rezidans daireydi.Jimin binadan aşağı iner inmez işlek bir cadde de olduğu için hem sevinmiş hem de üzülmüştü.

Yüzünü şapkasıyla kapatıp ellerini cebine sokmuş endişelense de etrafa gizlice göz atarak yürümeye başlamıştı.Bir kaç sokak ilerlediğinde karşı kaldırımda bulunan eczaneye girmişti.

JM:Merhaba 2 tane hamilelik testi 1 doğum kontrol hapı ve omega bastırıcısı alabilir miyim?...İyi misin?

Çince istediklerini söylerken yüzünü gören eczacı tutulmuş konuşmayı unutmuştu.Jimin böyle durumlara alışık olduğu için ona gülümseyip durumunu sorgulamıştı.Eczacı kendine gelip onu onaylamış hemen el çabukluğuyla istediklerini poşetlemişti.Jimin hemen ödemeyi yapıp çıkarken eczacı arkasından hayranlıkla izliyordu.

Yolda geçen taksiyi durdurup binerken jungkook onu arıyordu.Telefonu açıp kulağına koyarken taksiciye nereye gideceğini söylüyordu.
_____________________♡___________________

Jungkook uyanır uyanmaz bulunduğu yabancı yeri fark etmiş ve yanındaki omeganın uyuyup uyumadığına bile bakmadan hızlıca kalkıp yerdeki pantolonunu alıp giyinmeye başladı.Üstünü giyinip ceketini yerden alırken omega hareketlenip gözlerini açınca bir anlığına göz göze gelmişler jungkook o anın heyecanıyla yere eğilip beklemişti.Omega diğer tarafa döndüğünde temkinlice kalkıp sessizce koşar adım kapıya gitmiş yavaşça açıp ses yapmadan kapatmıştı.Rahat bir nefes alıp gözlerini açtığında karşısında kapı aralığından bakarak kapıyı kapatan tanıdık yüzle sessiz kalmak için uğraştığını sabrını bozmuş ve bağırmıştı.Taehyung irkilerek o da tepki olarak bağırdığında ortama sessizlik çökmüştü.

TH:Ödüm koptu ya!

JK:Senin mi benim mi! Aklımı sıçtım ya

TH:Daha neyimize duruyoruz hadi gidelim olay yerinde fazla durulmaz.

Taehyung aheste aheste önden ilerlerken canının acıdığını belli etmese de yürüyüşünde hafif bir aksaklık vardı.

"Jungkook!! Nereye gidiyorsun böyle!!"

Biraz önce jungkookun çıktığı odanın kapısı açılıp çarşafa sarılı omega çıkıp bağırınca ikisi de arkasını dönüp bakmış ve omeganın yürümesine karşı jungkook mahçubiyetle yerinde çakılmıştı.Taehyung onun bir şey yapmayacağını fark edip ceketine sıkıca tutunarak büyük adımlar atıp jungkooku kolundan tutmuş çekiştirip koşturmaya başlamıştı.

kisser of bodyguard| •namjin•omegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin