•17•

513 46 1
                                    

Gece 03.28

Seokjin esneyerek doktor odasından çıkmış gözlüğünü takmadan önce gözlerini hızlıca kaşıyıvermişti.

Akşam 8'den sonra uyuduğu uykusu onu hafifletse bile yatmadan önce yoongiyle oynadığı taş kağıt makas oyununda kaybederek gece kontrolü ona kalmış ve bundan dolayı uyanmıştı.

Yoğun bakımın hemen önündeki bilgisayara geçmeden önce namjoonla bakışıp gülüşmüşler ardından ondan sonra yapılan kontrollere mahmur bakışlarındaki çapakları temizleyerek göz atarken aletlerin çıkardığı ani sesle boş koridor yankılanmış ve seokjin kafasını hızla oraya çevirmişti.

Askerlerin sabırla beklediği kadının baş ucundaki monitöründen sesler yankılanırken askerler hemen kapıdan kaçılmış ve seokjinle birlikte bir kaç hemşire daha hızlıca içeri girmişlerdi.Aceleyle değerleri kontrol edip ilaçları dengeleyerek ses düzene girmiş bir süre sonra kadın gözlerini açmıştı.Seokjin genel kontrollerini yaptıktan sonra cam duvardan izleyen askerlerin arasından namjoona gülümseyerek el işaretiyle her şey iyi anlamında baş parmağını kaldırınca askerler istemsiz sevinmişlerdi.

Cebine kalemini geri koyarken hemşirelere sakin talimatlar veriyordu o sırada tekrardan bir monitörden ses geldiğinde hızlıca oraya dönmüşlerdi.Akşam üstü getirdiği çocuğun baş ucundaki monitörler kırmızı ışıklarla uyarı yapıyordu.Hızlıca diğer tarafa geçerken seokjin talimatlar veriyor hemşireler dediklerini yaparken içerdeki karmaşıklığı cam duvardan herkes görebiliyordu.Seokjin monitöre bakarak bir şeyler söylemiş ardından kalp masajına başlamıştı o sırada önünde kalan diğer yetişkin kadının da monitöründen ses gelmesiyle masajı bırakmadan oraya bakmış ardından hemşireye bir şeyler söyleyince hemşire telefonuyla birini aramıştı.

Aradan en fazla 5 dakika geçerken yoongi ve bir kaç doktor daha yoğun bakıma koşarak giriş yapmışlardı.Seokjin o süre zarfı boyunca çocuğun sedyesinden ayrılmamış masaja devam ederken diğer hemşire kadının ilaçlarını azaltıyordu.

Yoongi kadının kendine geldiğini gördüğünde bir kaç soru sorup onu oyalayarak önünü kapatacakken kadının yan sedyede ki oğluna kalp masajı yapıldığını görmüş ve ağzında duran maskeyi çıkartırken umursamazca ayağı dikelmeye çalışmıştı.Seokjin kadının atılmasını görse de diğerlerine güvenerek umursamamıştı.Yoongi kadını aciz çığlıklarıyla birlikte tutarken eli ayağına dolaşmış ne yapacağını şaşırmıştı.Son çare başka bir doktordan kumaş isteyerek kadını zor bela 5 kişi yatağa bağlamışlar ve yatıştırıcı verdirtmişti.

Kadın sakinleşse bile gözlerini oradan ayırmamış ve seokjinin tüm çabalarını izlemişti son anına kadar tüm müdahaleye rağmen monitörde bir değişiklik olmayınca elini yavaşça çekmiş ve duvardaki saate dönmüştü.

SJ:Ölüm saati 03.47

Kafasını sedye de cansız duran vücuda çevirmiş ve tüm herkes kafasını eğerek dua etmişti.

SJ:1 hastaya morga giriş kaydı oluşturalım diğer uyanan 2 hastayı da normal odaya giriş gösterelim.

Cansızca söylediği cümleden sonra çocuğun annesine bakmış ardından tüm aletleri çıkartıp yüzünü tamamiyle kapatarak çıkmıştı.Bilgisayarın başına tekrardan gelmiş ve boğazındaki gıcıklığı temizleyip gözlerini biraz daha büyüterek hasta kayıtlarını girmeye başlamıştı.

Namjoon yanına gelip sehpaya yaslanmış bir gözü seokjin de diğeri ise etraftaydı.

NJ:Sen elinden geleni yaptın jinnie

Seokjin kızarık gözleriyle namjoona dönüp söylediğine gülümsemiş ardından morg kaydını bitirerek çıktısını almıştı.Diğer hastalarında girişi yaptıktan sonra namjoona dönmüştü.

kisser of bodyguard| •namjin•omegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin