•35•

612 39 1
                                    

Yoongi mental olarak yorgun hissettiği için merdiven çıkmaya bile üşenip 2 kat için asansöre binmiş ve hayatı sorgular tarzı katına gelmesini beklemişti.Hoseokun feromonlarının dolu olduğu odada fazla kalmak onun dengesini bozmuş ve ne yapacağını kestiremez olmuştu.Bu histen sadece uyuyarak kurtulabileceğini düşünerek günün yarısında yaptığı gibi uyumak için odasına gelip yatağına girmiş ve hemen üstüne yorganı çekip kendini yatağa gömmüştü.

Uyuduğu derin ve ıslak rüyadan sonra gecenin bir yarısı ter içinde kalkmış feromonlarını saldığının farkında olmadan nefes nefese baş ucunda duran suyu açıp içmişti.Geçmeyen sıcaklık yüzüne üstündeki uzun kolluyu çıkartıp bir paçavra misali yere fırlatıp kendini yatağa geri atmıştı.Çalan kapıyla oraya doğru dönüp bakmış ama umursamamıştı.Kapı ısrarla çalınıp dışardaki kişi ismini seslenince bu gece ilgilendiği hoseoktan başka birinin olmadığını anlamıştı.Zorda olsa yataktan dikelip vücudunun durumuna dikkat etmeden hiçbir yerini saklama gereği duymadan kapıyı açıp duvara dayanmıştı.

YG:Bir sorun mu..var?

Hoseok aldığı feromonlarla bacakları güçsüzleşmiş ağzını kapatarak kendini tutmaya çalışmıştı.Yoongi onun böyle bir tepki vermesiyle endişelenip hızlıca onu tutmuş ve feromonları ekşileşmişti fakat hoseok için hala çekiciydi.

HS:Ah...üzgünüm seokjin hyung iyi görünmediğini söyleyince kontrol etmeye gelmiştim iyi misin diye ama sanırım ben hala iyi değilmişim

YG:Hormonların hala dengesiz mi?

HS:Sensiz olduğum zamanlar hariç evet yuvadaki kokun gittiği için yine dengesizleşti her neyse bu önemli değil benimle ilgilendiğin için teşekkür ederim eğer yapabileceğim bir şey varsa

YG:İstersen içeri gel?

HS:He?

Hoseok aldığı feromonlara karşı sorduğu soru kalbinin yerinden çıkmasına neden olmuştu.

YG:Kokuma ihtiyacın var gelebilirsin.

HS:Ama-

YG:Keyfin bilir kapıyı açık bırakıyorum kararını çabuk ver

Hoseok bu teklifi geri çevirmeden yatağa giren yoonginin arkasından girip kapıyı kapatmış ve çekinerek yatağa yaklaşmıştı.Yoongi yastığına iyice yerleşirken yanına pat pat vurarak gelmesini işaret etmişti.Hoseok terliklerinden ve ceketinden kurtulup düğmeli mavi geceliği ile yatağa girmişti.

HS:Kendimi çok kötü hissediyorum

YG:Neden?

HS:Seni kullanıyormuş gibi hissediyorum buraya gelirken ki amacım bu değildi.

YG:Beni istediğin gibi kullanabilirsin sana değer veriyorum hadi daha fazla düşünme de kokumla rahatlayıp uyu.

Hoseok gözleri kapalı yoonginin yüzünü dikkatlice bakmış ardından onun dediğini yapıp gözlerini uyumak için kapatmıştı ama yine de bir süre gözleri kapalı olsa da fark etmeden uykuya dalana dek diken üstünde hissetmişti...

Üşüdüğünü hissederken üstünde belli belirsiz hareket etmesini engelleyen ağırlığı daha önceki gecelerde yaşadığı karabasan olayı zannedip sakin kalmaya çalışarak derin nefesler alırken bilinci netleşmeye ve inleme sesleri duymaya başlamıştı.Kaşlarını çatarak gözlerini açtığında geceleğinin düğmelerini çözmüş göğsünün üstünde kendini sıvazlayan yoongiyi görmüş fakat bu yüzüne gelen menilerle refleks olarak gözlerini kapatıp kafasını çevirmesiyle kısa sürmüştü.

Altındaki omeganın tepki verdiğini görünce alfa omegaya yaklaşıp gözüne gelen menileri silmiş ve ona bakmasını sağlamıştı.

YG:Ahh~Uyandın demek üzgünüm küçüğüm seni rahatsız etmiş olmalıyım ya da gözlerine bayram mı ettirdim hm?

kisser of bodyguard| •namjin•omegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin