JJK İLE HAYAL ET \~intikam~\

988 22 15
                                    

|☆ İNTİKAM ☆|
#$ 26.BÖLÜM $#

Jk: tanrım lütfen..lütfen bana bir yol göster onu yapayım..beni affetmelerini sağla tanrım

Jk gerçekten çok pişmandı..seni kaybettiğinde anlamıştı değerini..sana nasıl bağlandığını,alıştığını çok iyi anlamıştı..

Keşke bi yol olsaydı da geri kazanabilseydi yn'yi ve oğlunu..ama yoktu..o yollar ona çoktan kapanmıştı..

Yn artık yeni ailesiyle çok mutluydu..onları çok seviyordu..yn'de böyle olmasını istememişti..ama artık tae'yi çok seviyordu..tae'de yn'yi çok seviyordu..

Jk artık pes ediyordu..etmek zorundaydı...çünkü artık ne yaparsa yapsın yn'yi asla kazanamicaktı geri..çünkü yn artık yeni ailesi ile birlikteydi ve mutluydu da..Jk biliyordu artık..herşeyin farkındaydı..ve pes ediyordu..onları rahat bırakacaktı..kardeşinin daha fazla üzülmesini ve yıpranmasını istemiyordu..

Jk artık yn'yi unutup başka bi hayat kuracaktı..jk'un da hakkıydı mutlu olmak..ve yapacaktı..başka hayat kurup yeni yuva kuracaktı ve Jk da mutlu olacaktı..

Uzatmıyorum..

Akşam olur..

Saat 21:00'dır

Üyelere bakalım..

Jimin konuşur..

Jimin: jungkook..sana ne kadar sinirli olsamda suçlu bulsam da seni anlıyorum..

Jk: boşver jimin...ben artık herşeyin farkındayım..onlardan özür diledim..artık onları rahat bıraktım..bende artık yeni bi yuva kurucam..yeni bi hayat kurup bende mutlu olucam.. artık herkes mutlu olsun istiyorum..artık sizi de dinlicem bundan sonra..hatalarımın farkına vardım..ve sizlerden de özür diliyorum..

Jin: tamam..herşey güzel..bundan sonra lütfen artık bi sorun yaşamayalım..

Jk: yaşamicaz..emin olun..

Rm: peki güzel...

Jk: o halde ben banyoya giriyorum..ondan sonra yatıp dinlenicem..sizde yatıp dinlenin..

Hobi: iyi geceler..

Jk: sizede..

Suga: bende gidiyorum..

Jimin: iyi geceler..

Suga: iyi geceler..

Suga ve Jk giderler..

Size bakalım..

Artık senin bütün sıkıntıların geçmişti ve rahat davranıyordunuz..

Soojin: ahh api!.

Yn: han napıyorsun!?..

Han: oyuncağımı vermiyor ama anne?

Yn: oğlum güzelce isteyebilirsin..saçını niye çekiyorsun kardeşinin.?.

Tae: oğlum annen haklı..lütfen yapma bir daha böyle..

Han: üzgünüm anne..

Yn: ahh sorun yok yakışıklım..ama kardeşinden özür dileyip sarılmalısın..

Han ağlayan kardeşinin yanına gider..tae kucağından indirir soojin'i..

Soojin: canım acır...

Han: ^sarılır^ özür dilerim canım kardeşim..

Soojin: iyim ben..

Tae: aferin size..

Yn: güzel..hadi bakalım..uyuma vaktiniz geldi..

İNTİKAM Jeon Jungkook & Y/NHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin