|☆ İNTİKAM ☆|
#$ 25.BÖLÜM $#Uzatmicam...
Siz salondaydınız..
Öğle yemeği yemiştiniz..
Saat 13:23'tü şuan..
Soojin ve han uyuyordu..
Yn: tae..jungkook...beni istiyor...
Yn haklıydı..jk tekrardan yn ile birlikte olmak mutlu yaşamak istiyordu..o yüzden bunları yapıyordu..
Tae: madem seni istiyor niye bunları sana yapıyor yn?..niye seni üzüyor?..
Yn: b-bilmiyorum..
Tae: seni isteseydi bunları yapmazdı...han'ı kaçırmazdı,evimizi yakmaya çalışarak bizi öldürmeye kalkışmazdı..
Yn: haklısın..yanlış düşünmüşüm..
Tae: tamam bebeğim...bak bana...herşey geçicek inan bana..jk akıllanmıştır...birgün gelip özür dileyeceğinden eminim...
Yn: umarım..ama ben asla affetmicem..
Tae: ben dayak manyağı yapıcam..
Yn: hm hm..
Senin telefonun çalar..
Yn: alo..kimsiniz?
Jimin: benim abicim..
Yn: ahh üzgünüm..bu aralar canım sıkkın biraz..
Jimin: anlıyorum..ve.....
Jin elinden alır..
Jin: alo..
Yn: efendim hyung...
Jin: jk yanınıza geliyor.. birşey konuşmak için..sakin ol...Tae de sakin olsun..jk birşey yapmicam.. arkasından ben koruma filan gönderdim.. bir şey olursa polis çağırıcaklar..
Yn: tae duyuyor hepsini.. ve teşekkür ederiz haber verdiğin için..saol
Jin: rica ederim prenses..görüşürüz.
Der ve kapatırsın..
Tae: ne diye geliyor bu?!..
Yn: bilmiyorum ama sen sakin ol lütfen..
Tae: eğer yaptıklarının farkına varıp özür dilemeye geliyorsa gelsin ama asla affetmem..
Yn: bende ama den sakin ol yine.. sevgilim lütfen..
Tae: şuan sakinim ama geldikten sonra kararım değişebilir...
Yn: off tamam..
O sırada kapı çalar..
Tae gidip kapıya bakar...jk'u görür ve açar..
Jk: t-taehyung..
Tae: elimden bi kaza çıkmadan gir içeriye..
Jk girer...bu sefer gerçekten herşeyin farkındaydı ve pişmandı..utanıyordu bu yaptıklarından..
Yn ayağa kalkar..
Jk: korkma yn..birşey yapmaya gelmedim..sadece...ben ikinizden...ç-çok ama çok özür dilerim..herşeyin farkına vardım..yaptıklarım çok kötü birşey olduğunu anladım..sizi rahat bırakıcam..bunları söylerken bile şuan utanıyorum..
Tae: utanmalısın..! BİZİ..soktuğun şu hallere bak..hani biz kardeştik..han'ı kaçırdın hemde doğduktan 1-2 ay sonra..sonra evimizi yakmaya çalışarak bizi öldürmeye kalkıştın..seni asla affetmicem jungkook..
Yn: bende affetmicem..merak etme oğlunu görmeye geliceksin hala..ama eğer bi yanlışın daha olursa bu şehirden oğlumu ve kızımı da alıp gideriz burdan tae ile..
Jk: tamam..
Yn: şuan uyuyor o yüzden burdan git..
Jk bişi demeden gider..
Jk'a bakalım ..
Burda bitiriyorum ve gidiyore kardeşim..ama az sonra yenisi gelecek..beklemede kalınnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM Jeon Jungkook & Y/N
Fiksi PenggemarBu bir kurgudur.. bu bir hayal ürünüdür..Eğer izlemek istemiyorsan lütfen hesabımdan çık ve kendi işine bak..rica ederek söylüyorum nazik bir şekilde..teşekkür ederim okuduğun için..