Augusztus 24/3

201 10 0
                                    

Megérkeztünk.Mindenki kivette a bőröndjét,csak én voltam olyan szerencsétlen,hogy ezt nem voltam képes elvégezni.Viszont egy kéz nyúlt el mellettem,és kivette a csomagomat.Hátra néztem,és meg láttam Pósa Richárdot.
-Köszi!-vettem ki a kezéből.
-Bármikor.
A szállásunk egyszerűen lenyűgöző volt.
Volt medence,de még büfé is.Zsoltival ösztönösen egymásra néztünk.Na ezt meg is beszéltük.
A szoba elosztás így zajlott:

1.szoba:Én,Virág,Kinga

2.szoba:Dávid,Ricsi,Zsolti,Cortez

3.szoba:Jacques,Arnold

4.szoba:Andris,Robi

5.szoba:Haller

Gyorsan kipakoltunk a lányokkal utána Haller mondta,hogy szóljak a többieknek is.

Először Ricsiékhez mentem.
-Sziasztok.Gyertek,mert Haller szólt hogy bemutatkozós játék lesz.
-Jövünk egy pill-tolt ki az ajtón drága látos testvérem.Na kösz.Ilyenkor mit kéne gondolnom?Végül feladtam,és mentem inkább Robiékhoz.Valamiért ők sokkal több lelkesedéssel fogadtak.Kiderült,hogy tökre jó fejek.Leginkább a zene ízlésünk eggyezik.
5 perc alatt adtak 10 tökre jö számot.
Addig én 4 perc alatt 13 számot.
-Sziasztok!-törtem be.
-Szia Vilma!-integettek a fiúk.
-Csak jöttem szólni hogy Haller azt akarja hogy menjünk le.
-Oké,mi készen vagyunk-zárták be az ajtajukat.Végül mivel nekem még szólnom kellett a lányoknak,külön váltak útjaink.
-Lányok készan vagytok már?-mentem be.
-NEM!ISTENEM VIRÁG MÉRT VETTED EL HAJCSATTOMAT?!-üvöltözött Kinga.Szerintem az egész hotel hallotta.
-Az hittem,hogy csak itt volt,és senkié.Bocsi......-látszott rajta,hogy a sírás határán volt.
-Na lányok.Ne ezen vesszetek össze.
-Én nem veszekedek-mormolta Kinga,és elindult gondolom Hallerékhez.
Én megnyugtattam Virágot hogy ne is figyeljen Kingára,meg hogy minden rendben.Mi is elindultunk.Mikor oda értünk leültünk oda,ahol az egész osztály volt.Pont két szabad hely volt egymás mellett.Leültünk hát így oda.Én Dave mellé ültem mert Kinga már rég elfoglalta helyét Jacques mellett,Virág pedig Ricsi mellé ült.
-Most azt fogjuk játszani,hogy akinek dobom ezt a labdát,az mesél magáról egy kicsit.Utána akibek akarja annak tovább agyja.Akkor kezdem én.Haller Endre vagyok.32 éves.Német tanár vagyok,és ugye én leszek az osztályfőnökötök.Jacques.
-Ömmm...én lenni Jacques.Szeretni sütni es főzni.Párizsból jönni én.
-Nem kezdenéd Ádámtól és Évától?-szólalt meg mellettem Dávid.
Ezt nagy röhögés fogadta.Jó valljuk be egy kicsit vicces volt.
Én ugye csak mosolyogtam,mert nem akartam megsérteni őt.
-Nyugodtan folytasd tovább Jacques-mosolygott rá az ofőm
-Ennyi volt.És mondjuk legyen Vilma.
Mért pont én?.....
-Ömmm...Nagy Vilma Mária a nevem.Verseny szerűen strandröplabdázok.És nagyon szeretek sorozatokat nézni,leginkább animét.Legyen Virág.
-Úuuuuu Bencze Virág vagyok.Én írtóra szeretem a cuki kis állatokat.Meg rajzolni is.
Arnold.
-Neményi Arnold a nevem.És nem szeretném megosztani érdeklődési körömet másoknak.András.
-Bernáth András vagyok.Szeretem a Rockot és a videójátékokat.Robi.
-Haraszti Róbert vagyok.És ugyanaz,mint Andrisnál.
Így ment ez,ameddig nem végeztünk.
Haller elengedett minket,hogy szabad foglalkozás,meg majd jöjjünk vissza vacsorára.Mi lányokkal fölmentünk a szobánka.Kinga elment futni.Átlagos Kinga....Mi Virággal megbeszéltük,hogy nézünk valami sorit.Már éppen bekapcsoltuk volna,amikor is kopogtak a szobánk ajtaján.
-KI AZ?
-Csak én.-nyitott ajtót Dávid.-Jöttök felesz vagy merszezni?
-Ránéztem Virágra,aki nagyon lelkesedett az ötletért,ezért bele mentem.
-Mért is ne?
Kingán,és.Arnoldon kivűl mindenki ott volt.
-Kezdhetjük?.......

,,Ha én lennék Zsolti ikertestvére"(SZJG FF) /SZÜNETEL/Where stories live. Discover now