Augusztus 25/2

82 3 0
                                    

Mindenféle kaja volt ott.Palacsinta......muffin........torta....pizza....
Nem vártunk tovább Zsoltival rögtön elkezdtünk szedni és enni.Szegény Haller nem mert ránk szólni,mondjuk nem is foglalkoztunk volna vele.
-Figyelem gyerekek lenne egy hírdetni valóm!-szólalt meg egy kis idő Haller -Ma úgy terveztem hogy délelőtt kirándulunk utána pedig vissza jövünk és újra ismerkedős játékot játszunk.
Őszíntén semmi bajom nem volt ezzel a tervvel,addig amíg meg nem tudtam hogy pontosan milyen messze is megyünk.
-Tanár...úr!-lihegett Virág mellettem.
-Igen?
-Nem lehetne,hogy...egy kicsit itt maradjunk?-támaszkodtam meg a térdemen.
-Mit gondoltatok?-nevetett. -Hogy rögtön vissza megyünk miután feljöttünk?
-Most mit fogunk csinálni?-kérdezte Kinga egy kis idő elteltével.
-Szedjétek elő az uzsonnátokat és üljetek le azokra a padokra-mutatott egy adott helyre.
Nem is kellett kétszer mondani!Virággal ketten egymásra dőlve elfoglaltunk négy helyet.Kinga elénk ült a nagy túrahátizsákjával együtt így ő is elfoglalt legalább 2 helyet.A fiúk szétszortan helyezkedtek el külön-külön padokra.Mosolyogva néztem,ahogy az öcsém nevet néhány fiú társaságában.Mindig is tudtam hogy Zsolti bátrabb és kitartóbb nálam.Mondjuk attól függ hogy miben...Tanulásban általában(mindig)én segítettem neki,amíg ő meghallgatott bármikor.Ez olyan iker dolog.
Miután az osztály nagyjából rendbe szedte magát,elindultunk óvatosan lefele hogy minél hamarabb vissza érjünk.
-Remek túra volt,nem igaz gyerekek?
-Aha-vigyorogtak a fiúk.
-Szerintem jó volt!-szólaltam meg,mire mindenki értetlenül nézett rám.
-Ne bátorísd-nézett rám szúrósan az öcsém.
-De legjobban a fönt töltött idő tetszett-mindenki bólogatott.
-Szerintem nem kell mára ez az ismerkedős játék.Én naon elfáradtam.
-Én is!-néztem fáradtan.
-Rendben,akkor most ezt hagyjuk.Viszont holnap ugye indulunk,ezért mindenki legyen összepakolva!10-kor indulunk reggeli után!
Virággal úgy döntöttünk hogy filmet nézünk,ezért egymást támogatva mentünk vissza a szobánkba.
-Hmmm...mondjuk nézzünk valamilyen iskolás filmet!Az oan izgiiii-nézett rám bociszemekkel.
-Oké.Akkor mit szólsz ehez?-mutattam rá egy random filmre.
-Oki-ült le mellém.
-Mit néztek?-jött oda hozzánk Kinga.
-Filmet.Jössz te is?
-Attól függ mit-ült le ő is.
Kingának khmm...mit is mondhatnék nem nagyon tetszett a film,szóval néha-néha beleszólt a filmbe amiért kapott néhány csúnya nézést.
-Nem is volt oan naon rossz!-kapcsolta ki a tévét.
-Pff ugyan már!Ennél minden jobb.
-Még a Titanic is?-nevettem.
-Héééé-nézett rám Virág.
-Kingáról beszélünk!-tettem fel a kezem védekezően.
-Igaz-bólogatott. -Szerinted van olyan romantikus film,ami tetszene Kingának?-nézett rám.
-Hmmm...nem tudom.Kinga?-fordultam az említett személyhez.
-Nem nagyon szoktam filmeket nézni.
-Láttad már a Titanicot?
-Nem.
-Virág!
-Vilma!
-Kinga!-mondtuk egyszerre.
-Ilyenkor jól érzitek magatokat?-húzta fel a szemöldökét.
-Van még valamilyem kaja?
-Gumicikor és chips.Ital?
-Apenta.
-Akkor kezdhetjük!-indítottam el.
Már csak annyira emlékszem,hogy befejeztük a filmet utána pedig mondhatni nagyjából bepakoltunk a bőröndjeinkbe és a táskáinkba majd rögtön elnyomott minket az álom,miután mindenki bedőlt a saját ágyába...

•••

Sziasztok!♡
Mit is mondhatnék...
Tudom nem a legjobb,de azért próbáltam egy jó részt összehozni.Sajnálom,hogy már egy jó ideje nem folytattam ezt a könyvet,de egyszerűen semmi ihletem nem volt hozzá!Mostantól megpróbálok minél hosszabb és tartalmasabb részeket hozni a közel jövőben!
♡♡♡
Puszi:vilmanagy19💕

,,Ha én lennék Zsolti ikertestvére"(SZJG FF) /SZÜNETEL/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora