*La media: Raiden
"Oh... dar vad ca ne-am schimbat si comportamentul!? Ai grija B ...nu incerca sa fi ceea ce nu esti ...tot o fraiera ramai!", cu un ton plin de ura.
Da, stiu ce spuneti. Cum poate cineva sa ma insulte si eu sa stau si sa ma uit? Adevarul e ca imi vine atat de tare sa spun ceea ce gandesc incat, cred, ca am inventat si injuraturi noi. Aceasta persoana draguta care imi vorbeste asa, este cea de care acum ceva timp eram indragostita. Din nou, o mare idiotenie si crede-ti-ma ca inca urasc acea zi.
Eu zic totusi sa revenim la dimineata incantatoare de septembrie in care incepem un nou an scolar. Sunt clasa a 10 a la un liceu care, daca ma credeti sau nu, nu stiam ca exista, desi sunt multi elevi buni aici si altii care sunt foarte nerabdatori sa intre aici.
Da, si eu sunt Bella, acea adolescenta timida care nu poate sa-si exprime punctul de vedere in fata persoanelor ce ma mai iau peste picior, de exemplu acest baiat "politicos". Niciodata nu mi-a placut sa fiu in centrul atentiei, si atunci Dumnezeu mi l-a dat pe fratemiu' care sincer adora faptul ca toata lumea il venereaza ca pe nu stiu ce vedeta. Il cheama Raiden, nu pare, pentru ca toata lumea spune asta, dar suntem gemeni. E tipul de baiat "super scmecher" si foarte de gasca, care face parte dintr-o echipa de fotbal care este, momentan, una dintre cele mai bune. Am fost cred ca mereu in umbra fratelui meu care era super galagios la gradinita, foarte neastamparat in scoala primara si pus pe glume nepasandu-i prea mult de scoala, pana cand a intrat la liceu. Desi s-a cumintit, notele usor ii cresc, dar nu o sa ma depaseasca pe mine, scuzati faptul ca ma laud. Chiar daca nu pare, e baiat inteligent.
Revenind la intrarea mea in acea scena dramatica. La poarta liceului m-am intalnit cu unii din colegii mei si mai ales cu prietena mea cea mai buna cu care sunt in aceasi clasa. Iubesc acest lucru atat de mult si sunt cea mai norocoasa ca se intampla asta, mai ales ca stam in aceasi banca. Ea e Jessica sau cum imi place mie sa-i zic mai scurt, Jess. Alaturi de ea este Jasmine, prietena mea cea mai buna din copilarie, e in acelas liceu cu noi doar ca cu un an mai mica.
-Si ce face vedeta noastra? Ii spune Jasmine cu o voce caraghioasa.
-Bine ...chiar foarte bine! Nu dau autografe si nici poze gratuite, si incepe sa rada.
-O dar vad ca nu ne-am luat numai tot magazinul cu haine din mall ci si fite.
Au ras toti. Ne-am povestit unu altuia ce am facut in vacanta. Eu si Jess am inaintat, restul s-au oprit sa isi faca poze si sa mai vorbeasca pe banca.
Inaintand inspre intrarea in scoala ne-am intalnit cu... 'va rog aplauze', minunatii mei colegi pe care nu-i suport, Dustin, iubita lui Ivy si Kendall , care nu pot spune decat ca e " o draguta atunci cand ma judeca si ma vorbeste", in aceasta clipa vorbea sarcasmul meu.
-O Bella ...ne-am schimbat vara asta?! si a inceput sa rada la fel si Ivy. Kendall era preocupata cu telefonul.
M-am schimbat destul de mult vara asta. Eu cred ca doar m-am maturizat, dar am schimbat si unele aspecte fizice la mine.
-Da ...este vreo problema? Cumva iti eclipsez "frumusetea"?
Am spus asta foarte sigura, exact ca acele "personaje din filme care devin curajoase". Imi era putina teama si nu stiu ce ma apucat de am spus asta. Sincer imi place ca l-am enervat un pic. Nici nu stiu de ce ma avant atat de tare fiindca Raiden nu e in spatele meu doar Jess. Cred ca o s-o incurc.
-O... dar vad ca ne-am schimbat si comportamentul!? Ai grija B ...nu incerca sa fi ceea ce nu esti ...tot o fraiera ramai.
Si asa am ajuns la fraza aceasta celebra cu care am inceput. In primul rand nu stiu de ce imi zice mie "BI" doar prietenii mei imi spun asa, el nici coleg nu pot spune ca e. Se crede mare si tare dar nu e cine stie ce, chiar daca are bani asta nu inseamna cu poate controla totul. Bine ca acum sunt fraiera, dar cand se milogea de mine anul trecut sa-i dau temele si sa-l ajut la teste, nu mai eram. Ce proasta ...El statea bine mersi cu Ivy si radeau de mine, iar eu ii dadeam caiete. ii scriam proiecte si il ajutam. Trebuia sa il ascult pe Raiden.
CITEȘTI
Dragostea...cel mai mare accident
RomanceDesi nu pare, Raiden si Bella sunt doi gemeni. De-a lungul timpului au invatat sa se iubeasca si sa se certe ca fratii. Totul s-a schimbat atunci cand in viata Bellei a aparut un baiat, iar in a lui Raiden, o fata. Ajung sa se certe si sa se minta...