4. De ce? (Partea a II-a)

108 13 0
                                    

★ Raiden★

M-am saturat de astea doi. De doua ore se tot cearta. De fapt Vincent mai mult o necajeste. Zici ca sunt doi indragostiti. Daaaa...Nu ma pot gandi la asa ceva. Adica Bella nu prea il suporta din cate vad, iar Vincent umbla dupa fundul multor fete si nu prea as vrea sa fie cu Bella. Imi e el prieten dar nimeni nu-si bate joc de sora mea. Sunt intrerupt din ganduri cand ma lovesc de ceva sau de cineva.

- Aa scuze...nu am vrut. Ma uitam la o fata frumoasa cu par negru care zambea si la fel am facut si eu.
- Nu-i nimic.
Si s-a urcat intr-un autobuz, iar eu m-am urcat in altul. Era draguta fata, asa ca Vincent normal ca vazuse faza, asa ca a inceput cu tachinarile:
- Mai mai mai, dar ce te-am invatat? Dupa ce te prefaci ca intri intr-o tipa buna, o intrebi cum o cheama si...
-Serios? Asa agatiti tu fete ? Nu pot sa cred ca-l mai inveti si pe fratemiu asa ceva.
In acel moment Bella a bufnit intr-un ras.
- In primul rand am intrat din greseala in ea si in al doilea rand stiu si eu sa agat fete.
- Faci ce vrei! Eu sunt profesorul.
-Sigur.
Stiu si eu sa agat fete. Nu's chiar asa pampalau. Cateodata nici nu e nevoie sa spun nimic, e indeajuns sa zambesc si sa o fac pe fata respectiva sa se uite in ochii mei. Le dau gata pe toate. Mi-am dat seama acum ca am ajuns sa vorbesc ca Vincent. Am o problema.

★ Bella★

Nu stiu cum s-a intamplat dar stau langa Vincent. Nu e indeajuns ca ma enerveaza cand vorbeste, acum trebuie sa-l suport si langa mine.

-Ce vrei de la Mos Craciun?
A spart el tacerea.
- Tu iti bati joc de mine?
L-am intrebat cu o fata serioasa.
- Nu. Vorbesc serios.
Se vedea pe fata lui ca ii vine sa rada.
- A pai sa vedem. Un iubit bogat, o casa cu piscina in L.A.  si un Range Rover negru si o geanta Chanel.
- Dar nici nu ai pretentii.
A spus el razand.
- Stiu. Nu?
Si am inceput cu totii sa radem. Sa primesc asa ceva de la mosul? Pai ar trebuii sa fiu cuminte pe viata. Saracul Mos.
Adevarul e ca nici nu stiu ce vreau de Craciun, cred ca pur si simplu vreau sa fie un Craciun perfect.

- Dar tu ce vrei de Craciun? L-am intrebat si eu sa nu creada ca sunt nesimtita. Ce ar putea cere? Bine, in afara de bani si femei, la care o sa viseze in continuare.
- Pe langa acele vise pe care le ai si tu ...as vrea o poveste.
- Poveste? Sau stii tu ce ...ca sa nu te jignesc.
Si l-am batut usor pe umar.
- O poveste de dragoste in sensul unei iubiri adevarate. Nu doar de distractie.

Nu am crezut niciodata ca Vincent poate fi asa ... el dragoste adevarata? Dar unde se crede? Pentru un moment am avut senzatia ca nu stau langa acel Vincent.
L-am vazut ca lasase capul usor in jos. Se intampla ceva. Nu cred ca poate sa taca el asa mult.
- S-a intamplat ceva?
-Nu vreau sa vorbesc despre asta.
-Ok...

Nu voiam sa insist, nu sunt asa interesata oricum.

Peste 20 de minute ajungem acasa. Eram franta. Era 00:30. Cam tarziu.
Raiden s-a dus la el in camera la fel si eu. Dupa ce am facut dus, am adormit fara sa vreau.
" - Nu Dustin!! Termina!
- Raiden fa ceva!
-Nu pot.
-Cum nu poti? Ajuta-l! ".

Am avut un cosmar. Era 3:30 nu dormisem prea mult. A fost oribil, Dustin il batea pe Vincent, dar nu-mi pot aminti de ce. Incerc sa dorm dar nu pot. M-as duce la Raiden in camera dar cred ca doarme. Nici nu stiu cu cine sa vorbesc. Jess si Jasmine sigur dorm, peste trei zile e Craciunul cred ca sunt frante din cauza pregatirilor. Vreau sa vorbesc cu cineva. M-am gandit sa intru pe facebook si vad ca Dustin e online. In scurt timp primesc un mesaj.
"-Nu e cam tarziu sa stai pe facebook?"
"-Pot spune acelasi lucru..."
"-Nu pot sa dorm.."
"-Nici eu "
"- Am visat ceva urat."
"- Ce coincidenta, si eu."
"- In al meu apareai tu." De ce am zis asta? Fac exact ca prima oara cand am vorbit.
"-Si tu in al meu, ma bateam. "
"-Wow..." Nu pot sa cred ca se poate intampla asa ceva.
...Tu vorbesti serios?"
"-Da ...vorbesc serios..."
Dupa ce amandoi am facut o pauza el mi-a scris iar.
"-Bella ...pot sa vin la tine?"
"-Acum? La ora asta?"
"-Da ..doar nu stau chiar asa departe."
"-Nu. Faci putin, foarte putin ..."
"-Vin cu taxiul ..nu-i problema..am nevoie doar de acordul tau."

Dragostea...cel mai mare accidentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum