3. Schimbarea

116 14 4
                                    

*la media Bella

A trecut si o parte din  primul semestrul, iar eu astept cu nerabdare vacanta de iarna si mai ales Craciunul. De ceva timp nu mai vorbesc asa mult cu Raiden. Am impresia ca s-a inchis in el. I-am spus Jessicai ce pateste cu Kendall si a spus exact ce ma gandeam si eu , sa comunice cu ea ( bine, ea stie ca Raiden o place si de asta nu poate sa se desparta de ea ...dar eu stiu adevaratul motiv).

Era ultima zi de scoala din acest an. Abia am asteptat vacanta asta. Numai scoala teze, teste si medii auzi in perioada asta.

Stateam in banca cu Jess cand dintr-o data apare Raiden parca speriat.

- B... te rog scoate-ma si din asta. Kendall o sa vrea sa vina sa facem Craciunul impreuna. Spunei ca suntem plecati si ca nu suntem acasa!

Era asa agitat. E nebun? Ce credea? Ca o sa-i spun esti bine venita sa facem Craciunul impreuna. Nu am suportat-o niciodata, dar acum? Craciunul mai face miracole, dar la mine e nevoie de mai mult decat un miracol.

- Din ce sa te scot Raiden?  Era evident ca ia-si fii spus ca plecam sau ca suntem ajutoarele mosului si trebuie sa mergem in Laponia. La cat de desteapta e, ar crede ca sania lui cu reni e in fata liceului si ne asteapta.

Toti trei am inceput sa radem, dar am vazut-o ca vine  asa ca ne-am oprit.

- Ce e asa amuzant? A spus cu un zambet mai mult fals.
Ce urasc cand se baga asa in seama fara motiv.
- Vorbeam de verisorii nostrii. Mergem de Craciun la bunici si ne aminteam clipe amuzante.

M-am balbait eu. Minciuna asta am inventat-o pe loc. Tot ce imi doresc e sa spuna :"bine" si sa plece.

- Iubire, dar nu facem primul nostru Craciun impreuna?

Doamne!  Mi-am dat ochii peste cap cand i-a spus asa. Inca nu cred ca i-a spus " iubire", pot sa-i vad fericirea pe chipul lui Raiden si incearca sa para serios dar se abtinea cu greu din ras. Pe la spatele ei mi-a facut un semn de multumesc si mi-am dat seama ce fericit este.

-Se pare ca nu, poate ne vedem in vacanta. A incercat sa para afectat.
-Cum adica poate? Clar o sa ne vedem! O sa iesim toti : Dustin, Ivy si evident Bella!

Cand mi-am auzit numele era sa ma inec. Cum? Eu sa ies cu ei? Fata asta s-a lovit la cap? Eu cu Dustin? In acelasi loc? Nu prea cred.

-AAA. Nu stiu. Daca am timp. M-am balbait eu.
-Cum sa nu ai timp? Macar o data poti veni!

O Doamne ! Acum imi controleaza programul. Nici sa fac ce vreau eu nu mai pot sa fac in vacanta ca deja Kendall mi-a programat ceva. Am preferat doar sa zambesc. Ce era sa fac? M-am bucurat ca venise profa de mate si crede-ti-ma ca niciodata nu fac asta, insa doar asa putea pleca Kendall de la banca mea.

Chiar ma intreb cum poate sta Raiden cu ea, sa o mai si pupe, peste tot gletu de pe fata. Iacc nu pot sa cred ca m-am gandit la asa ceva. Oricum ce ma ingrijoreaza cel mai mult e Raiden. Din cauza acelui meci nu mai vorbeste ca inainte cu mine. Mi-as fi dorit ca acel meci sa nu fi existat. Si pe mine ma ingrijora Dustin ca il va schimba.

***
Azi are antrenament imediat dupa scoala, am de gand sa merg si eu, sper sa nu-l deranjeze. Nu am mai fost de mult. Aveam obiceiul mai ales vara sa mai ies din casa.
-B eu merg la antrenament! Ne vedem acasa!
- Raiden stai! Pot sa vin cu tine?
-Sa vii cu mine? Ai patit ceva? De  luni bune  nu ai mai dat pe la antrenamentele mele deabia ai venit la meciuri.
-Eee si tu acum. Sa zicem ca m-am apucat iar de fotbal.
-Da, a ras, sigur, vino.
-Mersi.

Am urcat in autobuzul ce ne duce la teren si voiam sa incep o discutie legata de el, dar i-a sunat telefonul.

-Ce o mai vrea si asta acum? A spus mai mult pentru el.
-Dar cine e? Stiam ca e Kendall, era logic.
-Kendall. Alo da...

Dragostea...cel mai mare accidentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum