Am coborat din autobuz si ne-am urcat in altul . Stiu e amuzant, dar asta facem din clasa a 5a fugim intre doua autobuze. Raiden statea tot langa mine. Simt cum ceva il nelinisteste, insa nu stiu ce si asta ma doare. Se intampla ceva cu fratele meu si eu nu stiu. Poate credeti ca ma bag in viata lui prea mult dar si el ar face la fel daca ar simti ca ceva este neobisnuit in comportament.
In 20 de minute am ajuns acasa. Am urcat amandoi in camere si ne-am schimbat in ceva lejer. Am coborat amandoi in sufragerie si parca am fi stiut ce vom face.In acelasi timp am spus :
- Trebuie sa vorbim... Am spus foarte seriosi desi dupa faza asta am inceput sa zambim.
-Tu prima!
-Nu tu primul!Si din nou amandoi:
-Ei bine ... Am inceput sa radem se vede ca suntem gemeni ,avem telepatii din alea ciudate,pana la urma i-am spus:
- Raiden...cum ti-am zis nu ma deranjeaza ca esti cu Kendall. Daca o placi ...asta e. Nu pot decide eu cu cine sa stai sau pe cine sa placi. -
Parca ma doare sufletul cand zic asta-Dar cu tine s-a intamplat ceva si eu nu stiu ce este. Asta e deranjant pentru mine.
-B...e o poveste lunga. A oftat el zgomotos.
-Cred ca am destul timp. Am zambit usor.
-Faza e asa... La un meci foarte greu din iulie imi era frica ca am sa pierd asa ca am vorbit cu tatal lui Kendall.
Am aflat ulterior ca nu e prima data cand face asta si mi-a cerut maxima discretie, la fel si seful meu. Problema e ca pot sa fiu si amendat, echipa poate fii descalificata. Nu te poti juca chiar asa. La inceput nu imi era frica dar acum, ca stie si Kendall, ma cam are la degetul mic.- Of Raiden...de ce te-ai bagat in asa ceva daca stiai ca o sa fie periculos? Vincent ce spune?
- Pe Vincent il doare in c** ...nu-i pasa. A zis ca ar incerca sa ma ajute, dar ce ar putea face.A da am uitat sa va spun amanuntul cel mai important. Locuim in nord estul Angliei, adica in Sunderland. Deci Raiden joaca la echipa cu acelasi nume.
E o echipa destul de bun, ei sunt inca la juniori. Si au un antrenor chiar grozav David Beckham.- Raiden mi-a venit o idee.
Mi s-a aprins mie beculetul la ceva, dar sper sa-i placa ideea mea.
- Sper sa fie buna.
- Daca Kendall s-ar despartii de tine? Am spus eu incantata.
-Cum sa fac asta? Sa incruntat usor.
- Ai zis ca Vincent nu te poate ajuta cu nimic? Eu zic ca da... daca din intamplare ar vorbi cu Kendall? Sa o vrajeasca cu chestiile voastre numite "replici de agatat fete". Tac-pac.Ti-a dat papucii.- Nu pot sa-i fac asta lui Vincent ...o uraste pe Kendall mai ales de cand stie ca ma santajeaza. Nu-l pot obliga pe el sa ma scoata din probleme daca eu m-am bagat in ele. O sa fac cumva si o sa fie bine.
-Raiden nu vreau sa te pierd...chiar daca o sa stai in preajma lor, te rog spune-mi ca nu o sa te schimbi!
I-am spus asta pentru ca sunt ingrijorata pentru el. Nu vreau sa devina ceva ce nu e. El e o persoana buna si nu zic asta doar pentru ca sunt sora lui, ci spun adevarul.
- Iti promit B ...o sa fiu acelasi.
Si ne-am imbratisat. Ma bucur ca acum totul e bine intre noi si ca putem vorbi ca inainte.
Ca deobicei ne pregatim ceva de mancare si dupa ne apucam de teme . Asta de fapt o fac doar eu acum, Raiden pleaca la antrenament.
Am uitat sa-l intreb de ce s-a certat atunci cu Vincent si de ce la asteptat dupa scoala? Poate nu uit sa-l intreb si cand se intoarce.
Nu am mai asteptat mult si a venit si mama. Foarte bucuroasa. Mama acea persoana care te intelege mereu, poate nu chiar mereu, dar e foarte bine ca o am aproape. O consider o prietena si cred ca ea si-a dorit asta.
-Wow mama radiezi de fericire!
- Bella ...am fost promovata .
- Ce bine! Ma bucur pentru tine.
- Singura problema e ca mai trebuie sa plec cate o saptamana sau cateva zile si va trebui sa stati singuri.
-E ok mama. Suntem mari.Are si un job chiar fain .E agent de turism si am inteles ca aceasta promovare e chiar grozava .Merge in alte tari le viteaza cultura si tot ce fac ei pe acolo si dupa se intoarce in tara. E fain sa vizitezi tari pe gratis.
Dupa ce mi-am terminat temele, de fapt doar o tema; e inceputul scolii ce profi dau teme? Bine la matematica. Am urcat in camera mea si am inceput sa ascult muzica.
Peste cateva ore venit Raiden .Era foarte nervos . L-am salutat dar nu mi-a zis nimic. A trecut pe langa mine pur si simplu. Mereu cand e nervos face asa si stiu bine ca trebuie sa-l las singur si dupa va veni el singur sa vorbim. Doar daca si acest obicei ramane valabil.
Si asa a fost dupa 2 ore, dupa ce s-a spalat si schimbat, a batut la usa :
- Pot sa intru?
-Da ...Cred ca ai de dat niste explicatii.
-Bi. Kendall a fost la antrenament la mine cu pretextul sa ma vada. A spus el ca pe un oftat.
-Sii? Te-a atacat pe teren? Am zambit eu.
-Nu e amuzant. La sfarsit a sarit la gatul meu si a inceput sa ma sarute ...Si toata lumea se uita si mai si zice " Ne vedem diseara. Te sun cand sa vii!"
- O Doamne cam fraiera fata asta.
- Iti dai seama ca si antrenorul si colegii mei au inceput sa rada. Bine, in afara de Vincent, el e singurul care stie de ce sunt cu ea. Nici nu-si imagineaza ca au ajuns aici numai cu ajutorul meu . Ma mai i-au si peste picior.
- Vai fata asta e groaznica! Nu stiu. Chiar nu stiu ce sa zic. Cred ca Jess ar sti ce sa spuna.
- Nu! Sa nu-i spui nimic!
Aproape ca m-a speriat cand a tipat.
- Raiden e prietena mea cea mai buna. Cui sa-i spuna?
-Nu vreau sa mai stie nimeni! Multumeste-te ca macar ti-am zis tie. Discretie, ai uitat?
- Dar nu ii zic de "problema", doar ce patesti tu cu Kendall.
- Nu. Nici asa ceva.
- Dar Raiden? Cand imi va veni in minte o chestie amuzanta cu ea, ce sa-i spun Jessicai? "Aaa nu, nimic, rad ca proasta singura".
- Uite cum facem. Spunei ca, Kendall imi da putine batai de cap si nu stiu cum sa o fac sa se controleze, dar fara sa-i spun direct, ca cine stie ce ii vine sa faca.
- Pai asa. Doar nu credeai ca o sa-i spun ca te santajeaza. Desi...
- B ...in tine am cea mai mare incredere. Te rog sa nu-i spui tot.
-Bine... Nu-i spun!Ma deranja ca nu pot sa-i spun nimic. E prietena mea. Stie mereu ce sa zica.
-Aa. Raiden? Ce s-a intamplat cu tine si cu Vincent atunci cand a venit dupa scoala?
Mi-am adus aminte, ce bine ca nu am uitat.
-Pai tu ce crezi?
-Auzisem ceva de un antrenament. Nimic altceva .
- Pai era un antrenament special in care venea un antrenor din alta tara. Si eu am ratat sansa de a fi antrenat de cineva care ii stie pe Messi si Ronaldo si bineinteles pe antrenorul nostru.- Cum s-a intamplat? De ce nu ai mers?
-Din cauza ei. A trebuit sa merg cu ea la tatal ei. Tot legat de fotbal. Ea nu a participat la aceasta discutie insa cred suta in mie ca ea stie tot.-Ce ti-a zis tatal ei?
- Ca nu ne-a prins nimeni, cu faza aia si ca nimeni nu banueste nimic si ca e bucuros ca ma vad cu fiica lui.
-Chiar ar trebuii sa fie. Nu prea ajunge nimeni la nasul ei. Pai si cat ti-a luat asta de nu ai ajuns?
- M-au invitat la masa si am vorbit de viitoarele echipamente. Cum a trecut timpul nu stiu, dar deja eram la ea de 3 ore.
-Of Raiden. Tu te bagi mai rau in probleme!
Am oftat eu trist.
-Nu e asa! O s-o scot la capat cumva.***
M-am bazat intotdeauna pe fratele meu stiu ca el va face orice pentru mine. Mereu mi-a dat de gandit aceasta afirmatie si mi-am dat seama ca si eu trebuie sa fac ceva pentru el . Regret ca sunt atat de neputincioasa in fata lor. Nu pot sa cred ca sunt speriata de oameni. De fapt cred ca asta e singurul lucru de care trebuie sa te feresti in lumea asta. Periculoase fiinte ca astea nu mai exista, oamenii sunt niste creaturi care se pot schimba in cel mai bun lucru sau in cel mai rau. Nu mi-am facut niciodata multi prieteni cu gandul ca ei imi vor face rau si ca imi e de ajuns pe cei care ii am acum . Mereu am crezut in fraza "Pazeste-ma Doamne de prieteni ca de dusmani am grija singur!" Desi,daca stau sa ma gandesc nu prea cred ca am dusmani... adica nu am facut rau nimanui. Sau dusmanii se fac doar asa? Cred ca fratele meu stie cel mai bine. El are o iubita care ii e practic dusmanca, ciudata relatie. Sper ca nu voi pati asa ceva niciodata. Sa am un iubit pe care il urasc.*la media Raiden
CITEȘTI
Dragostea...cel mai mare accident
RomanceDesi nu pare, Raiden si Bella sunt doi gemeni. De-a lungul timpului au invatat sa se iubeasca si sa se certe ca fratii. Totul s-a schimbat atunci cand in viata Bellei a aparut un baiat, iar in a lui Raiden, o fata. Ajung sa se certe si sa se minta...