SENİ SEVİYORUM...

39 3 0
                                    

(OKUYANLAR OY VE YORUM ATARSA YENİ BÖLÜMLER ATACAĞIM... SİZLERİ SEVİYORUM... :D)


5 dk. bahçede doğruluk ve cesaretlilik oynayanları ve tabi ki Edis'i izledim.Sonra da dersim olan sınıfa gittim.Bulduğum bir sıraya oturdum.Biraz telefonumla oynadım.Kimsesizler yurdundaki arkadaşlarım bana mesaj atmışlar.Onları telefonla arayıp biraz konuştum.Onları unuttuğum için bana biraz sitem ettiler.Ama ben gönüllerini aldım.Telefonu kapattım.Yanıma bir erkek geldi.İlk önce umursamadım çocuğu.Sonra bana:


_Merhaba!Seni bahçede gördüm.Ben de şimdi bu sınıftayım.Biraz muhabbet edelim mi ?


_Merhaba!Ben de arkadaşımı bekliyorum.Gelene kadar sohbet edebiliriz.


_Ben 1. sınıfım. Yeni geldim bu okula.Ama hemen bir arkadaş buldum.Dışarıda senin bir çocuğa baktığını gördüm.O bakış normal bir bakış değildi.


_Bunlardan sanane ? Diye çıkıştım.Çocuk beni çıldırtmak istercesine sırıttı.


_Niye sırıtıyorsun ? Çok mu komik? Diye sordum..


_Bence bana bu kadar çıkışma sonra arasın .


_Ben seni niye arayayım ? Deli misin nesin ya ? Diyerek çocuğun yanından kalkıp başka bir sıraya geçtim.


Yine kafam soru işaretleriyle dolmuştu.Niye bana böyle bir konuşma yapmıştı.Tabi ben bunları düşünürken biri araya girdi:


_Ne düşünüyorsun Bengü ? Bunu söyleyen Melisa'ydı.


_Nerede kaldın ya ?Hem "sevgilim" nedir ya ?Bana hiç bahsetmemiştin ?İstersen bahsetmene gerek yok tabi. Derken biraz acıtasyon yapmıştım.O da daha 3. gün beni tanımaya başlamıştı.O daha ne acıtasyonlar görecek...


_Tamam Bengü,tabi ki anlatacağım.Şimdi biraz sakin ol.Hahh zaten öğretmen de geldi.Evde ben sana anlatırım.



Gerçekten de öğretmen gelmişti.Dersin son 10 dakikasında kapı çaldı.İçeri giren "EDİS"ti . Yine heyecanlanmıştım."Aaa ben bugün onla konuşacaktım"diye içimden geçirdim.Ama şokum bundan sonra oldu.Edis benim dademin konuştuğum erkeğin yanına oturdu."Yoksa hemen bulduğu arkadaş Edis miydi?Olamazzz...!!!"diye içimden konuştum.Ama ben içimden konuştuğumu zannederken Melisa:


_Kiminle konuşuyorsun Bengü ? diye sordu.


_Yok birşey. Öyle kendi kendime konuştum ,diye geçiştirdim.Ama Melisa bir şey olduğunu anlamış gibiydi.



Ders bitmişti.Edis'le konuşma zamanı gelmişti.Melisa'ya bir yalan uydurup yanından çıktım.O kadar heyecanlıydım ki kalbim küt küt atıyordu,korkuyordum.Edis'in arkadaşlarıyla oturduğunu gördüm ve yanına gidip konuşmak için izin istedim.Biraz şaşırmış gibiydi ama yine de yanıma geldi.


_Efendim?Bir şey mi oldu? dedi nazikçe.


Artık heyecanımdan kurtulmak istiyordum.Hızlıca:


_Seni seviyorum. dedim.


Biraz şaşırdı ve gülmeye başladı.Sonra:


_Seni tanımıyorum bile.Sadece dışarıda ve sınıfta görmüştüm.Senin duygularını anlayabiliyorum.Seninle tanışabiliriz.Hadi gel cafeye gidip bir şeyler içelim hemde konuşalım.


_Tamam. dedim ve gülümsedim.



Çok mutluydum.Beni beğenmiş gibi bir hali vardı.Biraz konuştuk.Konuşmalarından zengin olduğunu anlamıştım.Sevme konusuna gelince biraz düşüneceğini söyledi ve bana numarasını verdi.Bana cevabını yarın verecekti.




YALNIZCA MUTLULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin