............................................
Edis'le konuştuktan sonra dersim olan sınıfa gittim.Melisa bana:
_Bugün kü derslerimiz bitti .Eve gidebiliriz.Haaa bu arada sen bir şeyler karıştırıyorsun.Eve gidince bana anlatacaksın .Bende kendi sevgilimi sana anlatacağım,dedikten sonra bana göz kırptı ,koluma girdi ve yurda doğru yürüdük.
Odanın anahtarıyla kilidi açtıktan sonra banyoya girip işlerimizi hallettik.Hava sıcak olduğundan bir şort üzerinede bir kolu ve göbeği açık bir tişört giydim.Melisa da benim gibi giyinmek isteyince ona benimkisinin aynı renkten bir şort seçtim.Kendi dolabımdan Melisa'ya bir kolu ve göbeği açık tişört verdim.Tişörtü çok beğendi için ona hediye ettim.Çok sevindi:
_Çok teşekkür ederim.Şimdi şu konuşacağımız konuları konuşalım.
_Haa evet .Ama ben bir bize limonata getireyim.
_İyi olur. Dedi Melisa.
Limonatayı getirince konuşmaya başaladık.İlk onun anlatmasını istedim. O da başladı anlatmaya:
_Liseden beri çıkıyoruz onla.Adı Okan.Çok seviyorum onu.Sana bahsetmedim.Biliyorsun yeni tanışıyoruz, biraz mesafeli davranmak istedim.Ama seni tanıyınca bu mesafe kalktı.Eğer konusu geçseydi sana anlatacaktım.O da başka bir üniversiteye gidiyor.Mimarlık okuyor.Özlediğim için görüşelim dedim.O da kabul edince bir cafede görüştük.Bu kadar.Sana 2 gündür bir şeyler oluyor.Anlat bakalım neyin varmış.
_Hani şu kapıdaki çocuk.İlk gün senin bana gösterdiğin.Adı Edis.
_Eeeee ?
_ Anlatıyorum,bekle.İşte sonrası ben Edis'e aşık oldum.Dün de onla görüştüm."Seni seviyorum."dedim. O da bana cevabnı yarın verecek.
_Ama onun sevgilisi var.
_Hımm.Bugün bahçede doğruluk cesaretlilik oynuyorlardı.Biri Edis'e Hülya'yı seviyor musun ?diye sordu.O da" Hülya'yla ayrıldık.Onu sevmiyorum."dedi.
_Şimdi oldu.O yüzden bugün Hülya'nın yüzü asıktı.
_Neyse ben anlamam.Zaten Edis onu sevmiyor,belki bana aşık olur,dedim.
Konuşurken saatin nasıl geçtiğini anlamamıştık.Yatacakken beni biri aradı.
ARAYAN:EDİS
_Naber Bengü ?
_İyiyim.Sen nasılsın?
_Bende iyiyim.Yarın cevabımı ..... cafede vereceğim.Akşam 6 gibi yurdun kapısına gel. Ben seni arabamla götürürüm.
_Tamam.İyi geceler.
_İyi geceler.
Çok sevinmiştim.Sevincimi "ne dedi "diye Melisa böldü:
_Yarın akşam 6' da cevabını vermek için arabasıyla beni burdan alıp ...... cafeye gideceğiz.
_Çok sevindim.Dedi Melisa.
Benim telaş başladı. Ne giyecektim? Hemen Melisa'yla seçtik.Heyecanlı heyecanlı uyudum.Zzzzzzzz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZCA MUTLULUK
ChickLitKÜÇÜKKEN ANNESİ VE BABASI ÖLMÜŞ BİR KIZIN GELECEK HAYALLERİ NEDİR ? KÜÇÜKKEN YAŞADIĞI ÜZÜNTÜLER ONUN YAŞAMINI NASIL ETKİLEDİ ? GELECEKTEKİ HAYATI NE ? OKUYUP BEĞENENLER OY VERMEYİ VE YORUM YAZMAYI UNUTMASINLAR HER GÜN BÖLÜM YAZICAĞIM D...