GRUP ÖDEVİ

50 2 4
                                    

Sabah alarm sesiyle uyandım.Melisa heyecandan sabahın köründe kalkmış ve inanabiliyor musunuz mutluluktan bana kahvaltı sofrası kurmuş.Evlenecek ya...

Kahvaltımızı yaptık ve üstümüzü giyinip okula gittik.Öğretmen dersi girdi ve:


_Çocuklar acele edelim.Sizlere grup ödevi vereceğim.4'lü gruplar oluşturacağız ve her grup ayrı şehirlere giderek oradaki hastanelerde çalışacak.Ayrıca orada da 4 kişilik odası olan bir otelde kalacaksınız.Bu ödevin süresi 1 haftadır.Pazartesi günü gidip pazar gecesi geri döneceksiniz.Şimdi kura ile grupları seçme vakti.Herkes benim dediğim şehire gidecek.Hiç bir itiraz istemiyorum.


dedi.Kalbim küt küt atıyordu.Heyecanlanmıştım ve kiminle grup olacağımı çok merak ediyorum.İnşallah Melisa ile olurum.Ve adlar okunmaya başlandı:


_Mustafa,Helin,Hümeyra ve Mert Eskişehir'e gideceksiniz.

_Meriç,Hakan,Kağan ve Selim Yozgat'a gideceksiniz.

_Hülya,Fırat,Ilgın ve Pınar Adana'ya gideceksiniz.

Ohhh iyi olsun Hülya'ya artık arkadaşlarıyla acıları yer,ağzı burnu yanar inşallah.


_Melisa,Kaan,Gül ve Eslem İzmir'e gideceksiniz.


Melisa'ya bakıp gülümsedim.Beraber değildik ama en sevdiği arkadaşlarından iri olan Kaan ve Eslem'le birlikteydi ve güzeller güzeli şehir İzmir'e gidecekti.


İsimler söylenmeye devam etti.


_Bengü...


Bengü mü? Acaba kiminle nereye gideceğim? İnşallah Kıvanç'la olurum diye iç geçirdim.


_Bengü,Kıvanç,Hazal ve Edis Antalya'ya gideceksiniz.


Ne Kıvanç,Hazal ve EDİS Mİ?İnanamıyorum ya...


Edis şu anda bana bakıp gülüyordu.Kıvanç'a döndüm ve gülümsedim.Dersten çıkınca hocadan uçak biletlerimizi,otel kartlarımızı ve hastane görevlisi kağıdını alarak çıktık.


Yarından sonra Pazar günü Melisa'nın sözü var.Oradan çıkıp uçağı bineceğiz.Gerçekten neler yaşayacağımı çok merak ediyorum.Bu Edis'i kıskandırmak için güzel bir avantaj...




ACABA BENGÜ NELER YAŞAYACAK? OY VE YORUMLARINIZI GÖNDERİN...

İYİ OKUMALAR.... :D <3 <3

YALNIZCA MUTLULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin