1 Fejezet: A gyilkosság

19 2 0
                                    

Hűvös téli este volt. Az utcákon síri csend vonult, csak a hó süvítését lehetett hallani. A házak kéményei ontották magukból a fehér füstöt, ami hamar egybe olvadt a tájjal. A házak teteje és az utcák vakító fehérek voltak a hó miatt. Nem meglepő hisz február volt.

A rádió és a tévé összes adóján egy hír volt hallható:                                                                                            - Felhívjuk a város lakóinak figyelmét, hogy a közeli elmegyógyintézetből megszökött egy beteg. Állapota drasztikus. Kérem senki ne tartózkodjon oda kint.                                                                           Az emberek minden ajtót, ablakot és egyéb nyílást bezártak. Mindenki rettegve próbálta a figyelmét elterelni.

Voltak akik nem tudtak aludni ezért virrasztva várták mikor lép be az őrült és öli meg őket. Mások film maratont tartottak. Akik békésen aludtak azok is minden szoba ajtaját bezárták és elengedett kutyák biztonság érzete mellett tudták állomra hajtani a fejüket.                                          A helyi rendőrség az utcákat járta a szökött beteget keresve. 5 nap elteltével sem sikerült megtalálni őt. Úgy hitték biztosan elmenekült a város környékéről.

Február közepe lehetett amikor a helyi nyomozó iroda ajtaján kopogtattak hevesen. Harry Ness a nyomozó kinyitotta ajtaját. Az ajtón belépve homály uralkodott, mivel a roló résnyire volt kinyitva. Mr Ness rá gyújtott egy szivarra és kinézet a roló lapátjain.                                                             - Üljön le kérem és mondja el mi szél hozta el hozzám.- kérdezte Ness.                                                     -  Dr. Andrea Sally vagyok, az asztrológia doktora. Valaki megölte a nagyapámat és ki szeretném derítettni ki követhette. Ezért fordultam magához.- hebegte idegesen és nyugtalanul a nő.                                                                                                                                                                                                                      - Értem Dr. Sally. Nos higgadtan meséljen el kérem mindent amire emlékszik.                                        - Amikor beléptem a házába feltűnt, hogy csend volt pedig mindig be volt kapcsolva a tévé nála. Felmentem a szobájába és láttam, hogy feküdt az ágyában csukott szemekkel. Próbáltam felébreszteni, de nem sikerült. Észre vettem, hogy a takarója piros, mintha véres lett volna. Felhajtottam a takarót és láttam, hogy a mellkasa csupa vér. Sikítottam és hívtam a mentőket. Míg kiértek átnéztem a helyszínt. Mikor lementem a konyhába csörömpölést hallottam. A hátsó ajtó nyitva volt és az ablakból láttam ahogy egy férfi alak elfut. A földön láttam egy kést. Biztos azt ejthette el amikor hallotta, hogy jövök. Tiszta volt a kés.                                                                             - Rendben. Szeretnék elmenni a nagyapja házához, hogy átnézzem a helyszínt.                           Ezzel a lendülettel a nyomozó Sally kezébe nyomta a névjegyét.                                                                    - Ha bármi eszébe jut kérem hívjon. 

Gyilkosság a havonWhere stories live. Discover now