2 Fejezet: Nyomtalan nyomozás

5 1 0
                                    

Harry Ness és Chloé Curie, ő volt a nyomozó társa, elmentek Dr. Sally nagyapja házához, hogy nyomokat keressenek. Bementek és egyáltalán nem látták, hogy a padló véres lett volna. Felmentek és semmilyen nyomot nem találtak.                                                                                                      - Chloé, gondoltad volna, hogy ennyi nyomot találunk? -jegyezte meg szarkasztikusan Ness.          -Volt már dolgunk hasonlóval. Nem emlékszik? Tudja, 2016-ban amikor azt a sorozatgyilkos házaspár ügyét bonyolítottuk ki. Ugyan ennyi nyomot találtunk a helyszínen. -gúnyolódott Chloé.                                                                                                                                                                                    Míg Chloé a monológját mondogatta, addig Harry figyelmes lett egy apró számára is ismeretlen anyagra.                                                                                                                                                                                     - Chloé drága. Kérlek adj egy zacskót azt hiszem találtam valamit -bele tette a zacskóba és tovább folytatta- ezt elvisszük a laborba kivizsgáltatni.                                                                                  Ness és Curie köszöntek Andrea-nak és beszálltak Ness 1973-as Dodge challenger-ébe.

Harry oda adta Frank-nak, hogy vizsgálja ki az anyagot. Ness és Chloé elmentek inni egy kávét és hozzá enni egy doboz fánkot.

- Chloé. Nem furcsa egyetlen egy nyomot sem találtunk?                                                                                    - De. Igen furcsa.                                                                                                                                                                     - Arra gondoltam, hogy az elkövető a gyilkosság után eltüntette a bizonyítékokat. Két hipotézisem van. Az első: az elkövető megölte a földszinten a férfit, felvitte és lefektette az ágyába. Második: mikor betört, a férfihoz fel ment és még álmában megölte őt.                                     - Nem elképzelhetetlen. Volt ennél rosszabb hipotézised is. Talán a 2004-es bankrabló gyilkosa.

Harry Ness hazavitte Chloét. Ő is haza tartott mikor a szeme meg akadt egy plakáton. Előjött a nyomozó traumája. 6-7 éves korában egy tűzoltó mentette ki egy égő óvodából. Sokáig volt a lángok között az egyik kedvenc műanyag játékát szorongatva. A lángok elérték őt is és maradandó égés nyom maradt a jobb lábán. A plakáton egy tűzoltói hirdetés volt. Egy tűzoltó kezében tartva egy kisgyereket, míg mögötte a többiek oltanak egy kigyulladt épületet. Ez annyira megviselte, hogy miután haza ment kibontott egy üveg whiskeyt és a fotelben ülve nézett valami olcsó brazil krimit.

Kezében az üveggel a fotelben ébredt a telefon csöngésre. A feje hasogatott és szédülve oda ment a telefonhoz és felvette.                                                                                                                                          - Harry gyere gyorsan. Itt van valami amit látnod kell. -Chloé volt az és a hangjában az izgatottság tüzét lehetett hallani.                                                                                                                                     - Chloé. Hol vagy? Hova menjek? -kérdezte tőle kómásan és macskajajos hangon Ness.                    - Itt vagyok Miss Sally nagyapja házánál és valami érdekeset fedeztem volt.                                              - Rendben, pár perc és ott vagyok.                                                                                                                                Ness hangosan és veszélyesen ért oda a kocsijával. Ment a járdán és a füvön is.                                     - Ness na végre hogy itt vagy. Mi tartott eddig? 30 perce hívtalak. Mindegy is. Gyere.                    Chloé felvezeti Harryt és le mutat az ágy alá. Ness lehajolt és talált egy ládát. Ez állt benne:                                              ,,Két ember közötti gyűlölet amiről a másik tehet."                                                               - Úgy gondolod, hogy ez bizonyíték lehet?                                                                                                                - Nem lehet kizárni, hogy az.                                                                                                                                   Lefele menet Ness meglát egy ajtót amit a múltkor nem vettek észre.                                                        - Andrea kinyitná ezt az ajtót kérem? Úgy hiszem zárva van.                                                                             - Nincs meg a kulcs. Elveszett. Biztos a nagyapám tette el, mert emlékem sincs hogy nyitva lett volna azaz ajtó.                                                                                                                                                                       - Értem. Ha megtalálná kérem hívjon fel.                                                                                                                    - Természetesen.

Ness haza fele vezetve folyamatosan használta a kocsija szélvédő lapátját, mert úgy havazott mint gyermek korában. Sűrű és nagy hópelyhek estek. Az előtte lévő jármű hátsó lámpáját sem látta. A rádiója hirtelen elkezdett sztatikus zajokat kiadni. Nem tulajdonított nagy figyelmet neki mert gyakran csinálta ezt amikor állomást váltott. Azonban most nem a megszokott rádió állomást fogta be. Valami különös hangot hallott a zaj mellett.                                                                        - Eljövök érted Ness. Hagyj fel a nyomozással vagy TE leszel a következő áldozat! -mondta a titokzatos hang.                                                                                                                                                              Ness korábban is kapott fenyegető leveleket, de ez más volt. Érezte, hogy közel lehet a megoldáshoz.

Gyilkosság a havonWhere stories live. Discover now