4 Fejezet: A szökevény megkerül

5 1 0
                                    

A kocsi felé jobban esett a hó mint mielőtt bementek és meglátják, hogy valaki kiszúrta a jobb alsó kereket.                                                                                                                                                                              - Szerinted ezt is a gyilkos csinálta? -kérdezte Ness.                                                                                              A fák mögül meghallanak valakit aki nevet rajtuk.                                                                                                 - Ne nevessen. Jöjjön elő a törvény nevében! -kiáltotta Chloé.                                                                        - Chloé. Hagyd ezt a sablonos dumát.                                                                                                                      Elő lépett az alak és teljesen máshogy festett mint akit a videón láttak.                                                       - Én voltak aki kiszúrta a kereket. -mondta az alak és hangos eszelős röhögés közben elfutott.                                                                                                                                                                                                    Chloé elkezdte üldözni. Olyan nagy volt a hó, hogy elakadt benne és a sűrű hó esés miatt a lábnyomai is eltűntek az idegennek.                                                                                                                            - Ne üldözd már. Úgyse találod meg. Nem akkora dolog. Inkább gyere és csérjük ki a kereket mielőtt minket is betemet a hó.                                                                                                                                   30 perc alatt kicserélték  a kereket és újabb két és fél óra várt rájuk. Az út nagyrészét Chloé aludva töltötte. Amikor a városba értek Ness felébresztette Chloét.                                                              - Haza viszlek, pihend ki magad. Hajnali négy van. Ha felébredtél beszélünk hogyan tovább. 

Délután öt körül Chloé felébredt és a kezébe került a papír azzal a furcsa rejtvénnyel. Neki látott megfejteni és 15 perc után felkiálott:                                                                                                                            - Heuréka. Megoldottam.                                                                                                                                                    - Chloé felhívta Nesst, és mondta neki, hogy indul hozzá. Megfejtette a rejtvényt.                                    Chloé nem lakott messze Nesstől ezért gyalog ment. Mikor át akart menni az úton egy kocsis későn vette észre és elütötte. Egyszerűen tovább hajtott.

Mikor már 5 perc elteltével sem vette fel Chloé a telefont Ness elindult Chloéhoz. Ness meglátta Chloét az úton találja, eszméletlenül. Hívni kezdte a mentőket. Mikor kiértek mondták Nessnek, hogy kevés esélye van rá, hogy túléli, mert súllyos kómában van. Ness haza ment és elkezdett masszívan inni. Nem tudta túl tenni magát, hogy Chloé kómában van. 5-6 pohár tömény után a padlóra zuhant és horkolni kezdett.

Kora reggel Ness főnöke csengetett. Másnaposan nyitott ajtót és egyensúly érzékét nem találva beszélgetett főnökével.                                                                                                                                                         - Sajnálom ami Chloéval történt. Remélem mielőbb felépül. Hogy viseled? -sajnálkozó hangon mondta a főnök.                                                                                                                                                                     - A helyzethez képest egészen jól -mondta részeges hangon- várjon egy pillanatott. -Ness ezzel a lendülettel a bokra felé hajolt és bele hányt. Hol is tartottunk?                                                                        - A kómában lévő társáról beszéltünk. Most hogyan tovább Harry Ness? A társa tehetsége nélkül nehezen sikerül megoldania a gyilkosságot. -mondta lekezelő hangon Ness főnöke.                           - Tudja Uram lehet a társam okosabb nálam és tehetségesebb, de ígyis megoldom az ügyet. Nem fogom feladni. Van még valami főnök vagy be mehetek a házamba? Rendbe szedném magam.                                                                                                                                                                                      - Elmehet. Öt napja van megoldani az ügyet. Ha nem megy átadom az másnak.                                      - Értettem.

Ness felöltözött, csinált magának normális kinézetett és elindult egy közeli reggelizőbe. Ivott egy kávét, evett egy rántottát és elment a korházba megnézni Chloét.                                                                - Ó Chloé most mit csináljak? Te kómában vagy, a főnök el akarja venni az ügyünket és én azt sem tudom mihez kezdjek. Nem tudom, hogy hallassz-e, de kérlek mond meg mit tegyek.   Ebben a pillanatban megcsörrent a telefonja. Andrea volt.                                                                               - Ness, gyere gyorsa. A rendőrök elkaptak valakit aki nagy eséllyel a gyilkos volt. 

Gyilkosság a havonWhere stories live. Discover now